Liva, deel 2
Re: Liva, deel 2
Wel een opmerkelijke dip die op deze manier te zien is.
Ja, die is wel overduidelijk zo he?
Ze at toen heel slecht brokjes.. (Kon ze niet vanwege keelpijn?)
Maar je ziet ook duidelijk het effect van het bijvoeren met brokkenprak..
Ze at toen heel slecht brokjes.. (Kon ze niet vanwege keelpijn?)
Maar je ziet ook duidelijk het effect van het bijvoeren met brokkenprak..
Ojee, ik ben opnieuw helemaal verliefd!
Heb net pupfoto's gezien van Liva...
Heb net pupfoto's gezien van Liva...
Mijn lieve kleine meisje met haar grote broer, toen ze nog klein was..
Wat schattig!
Ziet er goed uit zo en het is inderdaad opvallend die sterke daling in augustus. Zo zie je gelijk wanneer er iets aan de hand is met een fret, wanneer je het al niet zo zien aan het gedrag en andere zaken.
Lieve foto.
Lieve foto.
Ik denk overigens wel dat het nu een wat vertekend beeld geeft.. Die daling is eigenlijk al eerder ingezet, want in Maart zat ze nog op 620gram, maar dat geeft de grafiek niet weer omdat april mist....
Dus ik denk dat de daling een combi is geweest van lente en haar ernstige maagprobleem..
Maar ik wil nu ook een dagboekje gaan bijhouden..
Dus ik denk dat de daling een combi is geweest van lente en haar ernstige maagprobleem..
Maar ik wil nu ook een dagboekje gaan bijhouden..
Als ik een meetmoment had gemist nam ik het gemiddelde van daarvoor en daarna, dat zou je ook nog kunnen doen.
Hihi dat was ik net aan het doen..
Dan krijg ik dit:
(In maart zat ze nog bij de vorige eigenaar en is ze voor het eerst bij Hanneke geweest met ernstige maagproblemen.. In april zat ze bij Natascha.. Mei is ze naar mij gekomen.. )
Dan krijg ik dit:
(In maart zat ze nog bij de vorige eigenaar en is ze voor het eerst bij Hanneke geweest met ernstige maagproblemen.. In april zat ze bij Natascha.. Mei is ze naar mij gekomen.. )
Zo, ben ik even blij dat ik naar de lezing van Hanneke geweest ben!
Liva stikte net zowat in een brokje dat verkeerd geschoten was, dus ik kon het geleerde meteen in praktijk brengen..
Nu is alles weer goed..
Liva stikte net zowat in een brokje dat verkeerd geschoten was, dus ik kon het geleerde meteen in praktijk brengen..
Nu is alles weer goed..
Toch erg handig dus zo'n eerste hulp bij fretten lezing.
Super! Alles weer goed met jullie nu?
De lezing heeft z'n nut al bewezen dus!
Fijn dat alles weer goed is
Fijn dat alles weer goed is
Ik snap er niets meer van..
Liva weigerde nog brokjes te eten.. Nu heb ik haar een mix gegeven van verschillende brokjes, waaronder brokjes die ze vanaf het begin al echt helemaal niet bliefde.. En nu vreet ze me ineens de oren van mijn kop qua brokjes???
Liva weigerde nog brokjes te eten.. Nu heb ik haar een mix gegeven van verschillende brokjes, waaronder brokjes die ze vanaf het begin al echt helemaal niet bliefde.. En nu vreet ze me ineens de oren van mijn kop qua brokjes???
Misschien wilde ze gewoon eens wat afwisseling.
Haha, wees blij toch?
Is toch goed?
Hier hebben brokjes ook bijna een jaar voor de sier gestaan, maar worden nu echt wel gegeten. Komt vast door de winterhonger
Hier hebben brokjes ook bijna een jaar voor de sier gestaan, maar worden nu echt wel gegeten. Komt vast door de winterhonger
Ja het is super!
En half augustus woog ze nog maar 520gram en bleef maar afvallen, nu weegt ze al 620gram!
Mijn kleine meisje gaat goed!
En half augustus woog ze nog maar 520gram en bleef maar afvallen, nu weegt ze al 620gram!
Mijn kleine meisje gaat goed!