BiBi, deel 2
Re: Presley en BiBi, deel 2
Toppie toch!
Dat is heerlijk
Geweldig zo een super adresje ! Die twee van jou zijn daar al helemaal gewend ! Fijn hoor !
Heerlijk dat alles goed is gegaan!
Jippie
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ow, maandag heb ik toch zoiets doms gedaan
In de tuin staat zo'n plastic kist (eigenlijk voor tuinstoel kussens) waarin ik dekentjes enzo voor de fretten in bewaar.
Ik loop dus naar de kist, open, pak deken, dicht, hoor een raar geluid, draai me om, hangt Presley met zijn kop tussen de deksel
Ik had hem echt niet gezien en hij was natuurlijk weer sneller dan ik. Gelukkig is het geen zware deksel en heeft hij er niks aan over gehouden, maar ik schrok me rot. Nu kan ik er eigenlijk wel om lachen, het was wel komisch sorry, leedvermaak.......
Bibi heeft een nieuwe sport ontdekt.....wespen jagen
Niet zo slim, want ze gaat ermee spelen als ze half bewusteloos zijn. Ik ben als de dood dat ze (in haar bekkie) gestoken wordt dus als ik het zie pak ik ze af, maar van de week was ze in de gele buis gekropen met een half dooie wesp, opeens kwam ze heel hard achteruit gerend uit de buis en maakte een proestend geluid. Ik denk dat de wesp geprotesteerd had
Wat zijn fretten toch eigenlijk oelewappers
In de tuin staat zo'n plastic kist (eigenlijk voor tuinstoel kussens) waarin ik dekentjes enzo voor de fretten in bewaar.
Ik loop dus naar de kist, open, pak deken, dicht, hoor een raar geluid, draai me om, hangt Presley met zijn kop tussen de deksel
Ik had hem echt niet gezien en hij was natuurlijk weer sneller dan ik. Gelukkig is het geen zware deksel en heeft hij er niks aan over gehouden, maar ik schrok me rot. Nu kan ik er eigenlijk wel om lachen, het was wel komisch sorry, leedvermaak.......
Bibi heeft een nieuwe sport ontdekt.....wespen jagen
Niet zo slim, want ze gaat ermee spelen als ze half bewusteloos zijn. Ik ben als de dood dat ze (in haar bekkie) gestoken wordt dus als ik het zie pak ik ze af, maar van de week was ze in de gele buis gekropen met een half dooie wesp, opeens kwam ze heel hard achteruit gerend uit de buis en maakte een proestend geluid. Ik denk dat de wesp geprotesteerd had
Wat zijn fretten toch eigenlijk oelewappers
Haha, inderdaad niet handig van Bibi want ik moet er niet aan denken als ze wel in hun bekkie (er erger in hun keel) gestoken worden. Nu heb ik nog nooit gehoord dat dit bij een fret is gebeurd maar het is goed om er alert op te zijn.
En Presley kan wel wat hebben denk ik zo met dat grote lijf van hem. Zolang je die deksel maar niet met een klap dichtgooit
En Presley kan wel wat hebben denk ik zo met dat grote lijf van hem. Zolang je die deksel maar niet met een klap dichtgooit
Dat heeft hij dan inderdaad heel snel gedaan, door in die kist te willen klimmen.
Inderdaad niet zo handig van Bibi, ik ben ook altijd wel bang dat ze gestoken zullen worden wanneer ze naar die steekdingen happen.
Inderdaad niet zo handig van Bibi, ik ben ook altijd wel bang dat ze gestoken zullen worden wanneer ze naar die steekdingen happen.
Ze zijn zo slim die fretten, maar soms.................
En die wespen lijken mij ook erg eng...
Ze zijn zo snel soms
Maar gelukkig kan Presley wel wat hebben.
Maar gelukkig kan Presley wel wat hebben.
Nou dat waren dan twee schrikdingetjes op een dag met die rakkers van je.
Gelukkig is het goed afgelopen !
Op naar de volgende ondeugdheid !
Gelukkig is het goed afgelopen !
Op naar de volgende ondeugdheid !
Soms zijn ze inderdaad heel snel....en onozel
Met wespen spelen is niet handig...
Met wespen spelen is niet handig...
Ik zie presley helemaal hangen. Ik had niet verwacht dat hij zo snel is.
Oei wespen moet je niet doen bibi. Dat is ook de reden dat bij Mila geen bloemen in haar plantenbak staan, want die gaat ook achter bijen aan.
Oei wespen moet je niet doen bibi. Dat is ook de reden dat bij Mila geen bloemen in haar plantenbak staan, want die gaat ook achter bijen aan.
- yvonne
Presley is normaal ook zo snel niet, behalve als er een deur opengaat, of in dit geval een kist
Hij was razendsnel op het trappetje van het kattenhuis geklommen, dat staat naast de kist zodat ze op de kist kunnen of soms zet ik de kist ook open want ze schooieren er graag in. Alleen had ik hem nu echt niet gezien of gehoord
En wespen heb ik gelukkig niet meer gezien.
Hij was razendsnel op het trappetje van het kattenhuis geklommen, dat staat naast de kist zodat ze op de kist kunnen of soms zet ik de kist ook open want ze schooieren er graag in. Alleen had ik hem nu echt niet gezien of gehoord
En wespen heb ik gelukkig niet meer gezien.
Boefje! En hier zie ik ook geen wespen meer. Die zijn allemaal in slaap nu denk ik...
Wat een boef
Ik heb een hommelnest in de tuin, maar die is inderdaad al aardig stil.
Ik heb een hommelnest in de tuin, maar die is inderdaad al aardig stil.
Dan zal je goed verschoten zijn met Presley!
En met wespen spelen kan Bibi beter laten.
Maar hoe breng je dat aan hun verstand
En met wespen spelen kan Bibi beter laten.
Maar hoe breng je dat aan hun verstand
- yvonne
Yeah...Bibi is eindelijk 30 gram aangekomen! Sinds ze brokjes eet was ze best wat afgevallen, maar ze doet het verder prima dus ik maak me niet echt zorgen, behalve dan dat ze toch wel wat winterspekkies zou moeten krijgen.
Maar dat lijkt nu te gaan gebeuren
Ook Presley is deze week 30 gram gegroeid, hij weegt eindelijk weer boven de 1700 gram (wat voor zijn doen heel weinig is, want normaal haalt hij de 2 kilo ruimschoots!)
Ik merk wel dat ze in de wintermodus zitten hoor, ze slapen veel meer en ik moet ze wakker maken om te spelen, en als ze dan eenmaal wakker zijn, dan zijn ze niet vooruit te branden
Maar dat lijkt nu te gaan gebeuren
Ook Presley is deze week 30 gram gegroeid, hij weegt eindelijk weer boven de 1700 gram (wat voor zijn doen heel weinig is, want normaal haalt hij de 2 kilo ruimschoots!)
Ik merk wel dat ze in de wintermodus zitten hoor, ze slapen veel meer en ik moet ze wakker maken om te spelen, en als ze dan eenmaal wakker zijn, dan zijn ze niet vooruit te branden
Aankomen in de winter is altijd goed. En van Presley vind ik niet gek hoor, een fret is in zijn eerste winter bijna altijd topzwaar maar dat zal in de jaren daarna toch gaan afnemen.
Onze fret Kai woog in zijn eerste winter 2300 gram maar de winters daarna is hij niet meer boven de 2000 gram geweest.
Onze fret Kai woog in zijn eerste winter 2300 gram maar de winters daarna is hij niet meer boven de 2000 gram geweest.