fretten en stofzuigers
fretten en stofzuigers
Vroeg me af of er meer fretten zijn, die de stofzuiger helemaal niks vinden.
Zelf stofzuig ik altijd, als Rebel in zijn kooi zit. Dan kruipt hij nog weg en houd me in de gaten, vooral als ik onder zijn kooi moet zijn.
Bo daar in tegen ging altijd bovenop de stofzuiger staan of ging die zelfs uitdagen.
Zijn jullie fretten ook bang voor de stofzuiger?
Zelf stofzuig ik altijd, als Rebel in zijn kooi zit. Dan kruipt hij nog weg en houd me in de gaten, vooral als ik onder zijn kooi moet zijn.
Bo daar in tegen ging altijd bovenop de stofzuiger staan of ging die zelfs uitdagen.
Zijn jullie fretten ook bang voor de stofzuiger?
Re: fretten en stofzuigers
Zoals ik al eerder schreef; Max vindt het helemaal niet leuk en we merken dat ook Shae de laatste tijd de stofzuiger niet echt prettig vindt.
Ik zet hem meestal ook op een lagere stand zodat de herrie minder is maar ook dat helpt niet altijd.
Baila zit nergens mee...
Ik zet hem meestal ook op een lagere stand zodat de herrie minder is maar ook dat helpt niet altijd.
Baila zit nergens mee...
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Presley boeit het niet zo heel erg, Bibi vind het helemaal niks. Maar dat is nou eenmaal een schijterd
diego boeit het niet
aurora jaagt er achter aan en springt er op
en de rest rent hard weg hehe
aurora jaagt er achter aan en springt er op
en de rest rent hard weg hehe
En houden jullie dan rekening met het stofzuigen van je huis/boot? Wachten jullie ook tot ze weer in de kooi zitten?
Deze foto kennen jullie al en zegt alles..
Ik stofzuig nu als ze in de kooi zit, maar verder hou ik er niet veel rekening mee.. Ik zou niet weten hoe?
Ik stofzuig nu als ze in de kooi zit, maar verder hou ik er niet veel rekening mee.. Ik zou niet weten hoe?
B&W vinden de stofzuiger fantastisch terwijl ik liever zou hebben dat ze dat niet deden want op de hoogste stand zouden ze helemaal vastgezogen worden
Dus staat hij als ze uit de kooi zijn altijd op de zachtste stand. En dan kun je nog heel fijn ervoor/tegenaan gaan liggen en met je pootjes de wieltjes laten draaien als een rad van fortuin
Of de buis mee proberen te nemen....
Maar de dametjes gaan voor hun eigen veiligheid de kooi in als er gestofzuigd wordt
Dus staat hij als ze uit de kooi zijn altijd op de zachtste stand. En dan kun je nog heel fijn ervoor/tegenaan gaan liggen en met je pootjes de wieltjes laten draaien als een rad van fortuin
Of de buis mee proberen te nemen....
Maar de dametjes gaan voor hun eigen veiligheid de kooi in als er gestofzuigd wordt
Kijk wat Liva doet is veel slimmer!
all mijn fretten wonen buiten dus zien wijnig stofzuiger
aleen aurora is dagelijks binnen en ziet dus dagelijks de stofzuiger
als de andere binnen zijn wacht it tot dat ze weer buiten zijn met stofzuigen
aleen aurora is dagelijks binnen en ziet dus dagelijks de stofzuiger
als de andere binnen zijn wacht it tot dat ze weer buiten zijn met stofzuigen
Mila kent geen stofzuiger. Ik dweil altijd dus geen stofzuiger nodig.
Jillz boeit het niet zo, soms wil ze de zuigvoet wel aanvallen, soms gaat ze gewoon haar eigen gang.
Queeny rent met de stofzuiger mee, tot ik in de buurt van haar kooi kom, dan gaat ze haar kooi verdedigen tegen het gevaarlijke monster
Noury vindt het helemaal niets.
Ik stofzuig het huis beneden als de fretten in de kooi zitten, maar zuig hun kooien wel uit bij de dagelijkse schoonmaak. Zeker als ze verharen.
Queeny rent met de stofzuiger mee, tot ik in de buurt van haar kooi kom, dan gaat ze haar kooi verdedigen tegen het gevaarlijke monster
Noury vindt het helemaal niets.
Ik stofzuig het huis beneden als de fretten in de kooi zitten, maar zuig hun kooien wel uit bij de dagelijkse schoonmaak. Zeker als ze verharen.
Max is het meest angstige dus wanneer er gezogen moet worden gaat hij even de tuin in. Als het even niet uitkomt dat hij naar buiten moet, dan ga ik samen met hem even de badkamer in of Kick zet de stofzuiger op de laagste stand en zorgen we dat hij bovenin zijn kooi zit. Dan kijkt hij wel wat angstig maar raakt hij niet in paniek.ray schreef:En houden jullie dan rekening met het stofzuigen van je huis/boot? Wachten jullie ook tot ze weer in de kooi zitten?
Wat hier overigens ook goed werkt, is zorgen dat Liva een lekker bakje brokkenpap voor d'r neus heeft.. Dan kan ik stofzuigen wat ik wil, maar dan bestaat de stofzuiger ineens niet meer voor haar..
Ik was benieuwd of ik nog wat kon leren van jullie qua stofzuigen
Zodra Rebel uitgespeeld is en zijn kooi in gaat, dan doe ik de kooi dicht en ga stofzuigen. Meneer rent dan naar de hangkubus bovenin de kooi en gaat me dan in de gaten houden of duikt weg onder het fleecedeken. De schijterd
Zodra Rebel uitgespeeld is en zijn kooi in gaat, dan doe ik de kooi dicht en ga stofzuigen. Meneer rent dan naar de hangkubus bovenin de kooi en gaat me dan in de gaten houden of duikt weg onder het fleecedeken. De schijterd
Maar dan zit hij in ieder geval op een voor hem veilige plek
ja en hij houd me goed in de gaten dan hoor.
Theorie (bij katten, maar ook toepasbaar op fretten) is vanwege het geluid. Hoe groter een roofdier is, hoe een lager geluid hij maakt. Stofzuigers maken een laag, doordringend geluid en zouden weleens een roofdier kunnen zijn. Ook bewegen stofzuigers over de grond en komen soms op de fret af. En dan is er ook nog de luchtstroom.
Dat alles kan een stofzuiger bedreigend maken. Een boormachine maakt bijv ook geluid, maar is vaak op een andere hoogte en beweegt niet over de grond.
Ik geloof wel dat het iets instictiefs bedreigends is.
Dat alles kan een stofzuiger bedreigend maken. Een boormachine maakt bijv ook geluid, maar is vaak op een andere hoogte en beweegt niet over de grond.
Ik geloof wel dat het iets instictiefs bedreigends is.
Ik geloof zeker dat het bij Liva het geluid is.. Als de stofzuiger gewoon uit in de kamer staat, vind ze het reuze interessant om te onderzoeken, maar zodra hij aangaat, maakt ze zich razendsnel uit de voeten....
Als ik hierbinnen met mijn accuboormachine bezig ben en Shae is los dan ben ik niet veilig want dan valt ze die boormachine gewoon aan. Het zal inderdaad dan heel bedreigend voor ze zijn.
Wousje en Goliath reageren totaal niet op de stofzuiger.
Gool komt heel hard aangerend en wil graag meeliften, die vind het alleen maar leuk, mallootje !!
Gool komt heel hard aangerend en wil graag meeliften, die vind het alleen maar leuk, mallootje !!