BiBi, deel 2
Re: Presley en BiBi, deel 2
Altijd goed, winterspekkies!
Lekker hoor die mollige wollige winterbeertjes
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Hier wil het nog niet echt lukken maar ja... 2 zijn ziek en de enige die wat zwaarder en donkerder wordt is Ukkie.
Ik wil ook weer vette zwaar behaarde fretten
Ik wil ook weer vette zwaar behaarde fretten
- yvonne
- Aantal fretten: 1
@Marjan, ik weet dat ze minder gaan wegen naarmate ze ouder worden.
Presley woog in januari 2255 gr. en in augustus woog hij 1535. Dat was echt te weinig voor hem, hij zag er toen echt schonkig uit (vond Hanneke trouwens ook) Natuurlijk had hij in januari nog wel een wintervacht en in augustus niet, maar ik vind het verschil best groot. Dus ik ben blij dat hij weer wat zwaarder is.
Presley woog in januari 2255 gr. en in augustus woog hij 1535. Dat was echt te weinig voor hem, hij zag er toen echt schonkig uit (vond Hanneke trouwens ook) Natuurlijk had hij in januari nog wel een wintervacht en in augustus niet, maar ik vind het verschil best groot. Dus ik ben blij dat hij weer wat zwaarder is.
1535 is inderdaad te weinig maar toen zat hij ook niet lekker in zijn vel toch?
Maar ik denk dat 1700-1800 gram voor hem helemaal niet verkeerd is. Ik heb Kai zijn gewichten er nog even bij gepakt en die had in zijn tweede winter, in vergelijking tot zijn eerste wintergewicht, ook een verschil van ruim 500 gram. Daarna bleef hij stabieler in de volgende winters.
Maar ik denk dat 1700-1800 gram voor hem helemaal niet verkeerd is. Ik heb Kai zijn gewichten er nog even bij gepakt en die had in zijn tweede winter, in vergelijking tot zijn eerste wintergewicht, ook een verschil van ruim 500 gram. Daarna bleef hij stabieler in de volgende winters.
DE winter is ook nog maar net begonnen (of eigenlijk ook niet echt wat de temperaturen betreft)
Maar Presley"s gewicht lijkt mij nu niet verkeerd hoor!
Maar Presley"s gewicht lijkt mij nu niet verkeerd hoor!
- yvonne
BiBi loopt nu elke dag met een plofstaart rond
Volgens mij vind ze het koud buiten haha.
En Presley moet ik echt wakker maken om de pootjes te strekken, dus ik zeg : de winter is ingetreden in huize fret
Volgens mij vind ze het koud buiten haha.
En Presley moet ik echt wakker maken om de pootjes te strekken, dus ik zeg : de winter is ingetreden in huize fret
ja je merkt nu goed dat de kou toeslaat
Achossie.
Hier gaan ze ook niet meer naar buiten. Er staat altijd een gure rotwind over het water en dan vinden ze er echt niks aan. Laat de lente maar komen zou ik zeggen....
Het is ook erg koud buiten brrrr.
O herkenbaar plofstaart en luiaard.
Hier ook plofstaart bij Jillz
Die andere twee hebben nog de grootste lol en energie voor 10, maar niet langer buiten dan een rondje
Die andere twee hebben nog de grootste lol en energie voor 10, maar niet langer buiten dan een rondje
- yvonne
Als je fretten binnen zitten is de overgang naar buiten natuurlijk groot, maar dat is hier niet aan de orde.
Ze hebben in de FN genoeg warme plekjes om te slapen, gewatteerde hangmatten en bolletjeskussens, en de slaaphuisjes van Lambert/Natascha en overal liggen extra fleece doekjes en dekentjes. Er zit ook een fleece hoes over de FN heen en als het echt koud is (vorst) dan krijgen ze een snuggle safe erbij. Maar ja, met loslopen heb je daar niet zo veel aan, dan moet je jezelf warm rennen
Ze hebben in de FN genoeg warme plekjes om te slapen, gewatteerde hangmatten en bolletjeskussens, en de slaaphuisjes van Lambert/Natascha en overal liggen extra fleece doekjes en dekentjes. Er zit ook een fleece hoes over de FN heen en als het echt koud is (vorst) dan krijgen ze een snuggle safe erbij. Maar ja, met loslopen heb je daar niet zo veel aan, dan moet je jezelf warm rennen
Is goed voor de spekkies.
Weet je wel hoe een koude pootjes je dan krijgt??yvonne schreef:dan moet je jezelf warm rennen
Ja Yvonne heb jij geen vloerverwarming in de tuin?
Nou, dat is inderdaad wel het minste wat je kunt regelen voor buitenfretten.
Of sokjes breien..