Amaris stelt zich voor
Amaris stelt zich voor
Hallo allemaal!
Mijn naam is Stefanie, online eigenlijk altijd Amaris. Ik ben 26 jaar oud op dit moment en woon in Ouderkerk aan den IJssel met Bibi, mijn kleine fret die ik nu ongeveer een week heb.
Bibi komt bij de Stichting Fret en Welzijn vandaan en zij is ook mijn eerste fret, dus ik heb nog veel te leren
Vandaar dat ik bij de vraagbaak kom aanschuiven! Hopelijk kan ik hier mijn kennis van fretten wat opschroeven.
Bij deze een foto van Bibi:
Mijn naam is Stefanie, online eigenlijk altijd Amaris. Ik ben 26 jaar oud op dit moment en woon in Ouderkerk aan den IJssel met Bibi, mijn kleine fret die ik nu ongeveer een week heb.
Bibi komt bij de Stichting Fret en Welzijn vandaan en zij is ook mijn eerste fret, dus ik heb nog veel te leren
Vandaar dat ik bij de vraagbaak kom aanschuiven! Hopelijk kan ik hier mijn kennis van fretten wat opschroeven.
Bij deze een foto van Bibi:
Re: Amaris stelt zich voor
Welkom Stefanie! Wat leuk dat Bibi bij jou zit, grappig dat we haar nu ook een beetje kunnen volgen.
Onze fret Baila komt ook bij Fret & Welzijn vandaan.
Onze fret Baila komt ook bij Fret & Welzijn vandaan.
Ik heb Baila nog gezien bij de stichting, inderdaad! Zo'n schatje Dat constante mokken van haar was zo schattig.
Eigenlijk zou ik Adina meenemen, maar vanwege haar ziekte was dit helaas niet meer mogelijk.
Dus nu is Bibi bij mij thuis
Eigenlijk zou ik Adina meenemen, maar vanwege haar ziekte was dit helaas niet meer mogelijk.
Dus nu is Bibi bij mij thuis
Adina is door haar ziekte ook niet echt een beginnersfretje natuurlijk. Ik hoop dat je nog heel lang kunt genieten van Bibi en we zijn hier ook erg benieuwd naar verhalen en foto's.
Welkom Stefanie en Bibi
Welkom hier Ik hoop dat je veel genieten van Bibi en dat je hier lekker mee gaat lezen (en leren) en mee gaat kletsen
Ook van mij van harte welkom! Echt jammer dat het met adina zo slecht ging. Leuk dat je een ander nieuw maatje hebt gevonden
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hoi Stefanie, ik heb Bibi nog gezien bij Fret&Welzijn, ze is een schatje hoor! Ik wens je veel plezier met haar.
Ik heb ook een fretje die BiBi heet, maar dan met 2 hoofdletters B (omdat ze vernoemd is naar BB King )
Ik heb ook een fretje die BiBi heet, maar dan met 2 hoofdletters B (omdat ze vernoemd is naar BB King )
Hoi Stefanie, welkom!
Fijn dat je nu Bibi als fretje hebt!
Toen ik je sprak op de Frettendag klonk je zo enthousiast over Adina, dat ik het echt heel sneu voor je vond dat zij zo ziek werd..
Leuk dat je hier komt mee lezen en leren! Ik ben benieuwd naar je verhalen over Bibi..
Fijn dat je nu Bibi als fretje hebt!
Toen ik je sprak op de Frettendag klonk je zo enthousiast over Adina, dat ik het echt heel sneu voor je vond dat zij zo ziek werd..
Leuk dat je hier komt mee lezen en leren! Ik ben benieuwd naar je verhalen over Bibi..
Welkom
Oh wat leuk dat je ook op de frettendag was! Dan hebben we elkaar misschien ook wel gezien die dag.
@ Marjan: Ze staat geloof ik ook op 1 van de foto's van Kick en een paar keer op die van Chantal..
Heb je die al gezien Stefanie?
Heb je die al gezien Stefanie?
Hoi Stefanie! Welkom hier
Wij hebben elkaar even kort gesproken op de frettendag. Toen was er inderdaad nog sprake van Adina. Fijn dat je toch een ander leuk fretje hebt kunnen nemen. Bibi lijkt mij ook een schatje
Genoeg te lezen hier en ruimte voor vragen. Je kunt ook een kijkje nemen op onze wiki en op je gemak allerlei informatie opzoeken.
Veel leesplezier!
Wij hebben elkaar even kort gesproken op de frettendag. Toen was er inderdaad nog sprake van Adina. Fijn dat je toch een ander leuk fretje hebt kunnen nemen. Bibi lijkt mij ook een schatje
Genoeg te lezen hier en ruimte voor vragen. Je kunt ook een kijkje nemen op onze wiki en op je gemak allerlei informatie opzoeken.
Veel leesplezier!
*gaat gelijk de foto's bestuderen*
Ook van mij welkom Stefanie en Bibi.
Kom maar op met die verhalen
Kom maar op met die verhalen
Bedankt voor het warme welkom allemaal
@Yvonne: Wat leuk! Nog een BiBi! Mijn Bibi had deze naam al in de opvang dus vond het wel leuk om deze over te nemen.
@Mariël: Ja, ik keek er ook enorm naar uit om Adina op te gaan halen, maar het mocht helaas niet zo zijn. Haar gezondheid gaat voor alles en ben nu ook super blij met Bibi. Elke fret in de opvang verdient een nieuw huis uiteraard Dus met Chaimel goed gekeken welke fret nog meer bij mij past en uiteindelijk dus bij Bibi uitgekomen.
Heb inderdaad de foto's gezien van de frettendag!
Even snel deze van Kick, voor Marjan:
Mijn moeder en ik,
@Yvonne: Wat leuk! Nog een BiBi! Mijn Bibi had deze naam al in de opvang dus vond het wel leuk om deze over te nemen.
@Mariël: Ja, ik keek er ook enorm naar uit om Adina op te gaan halen, maar het mocht helaas niet zo zijn. Haar gezondheid gaat voor alles en ben nu ook super blij met Bibi. Elke fret in de opvang verdient een nieuw huis uiteraard Dus met Chaimel goed gekeken welke fret nog meer bij mij past en uiteindelijk dus bij Bibi uitgekomen.
Heb inderdaad de foto's gezien van de frettendag!
Even snel deze van Kick, voor Marjan:
Mijn moeder en ik,
Leuke avatar!
Hahaha, dank je wel!
Graag gedaan, Marjan
En bedankt, Kick! Bibi's snoetje kwam wel goed uit op die foto.
En bedankt, Kick! Bibi's snoetje kwam wel goed uit op die foto.
Ja leuk die avatar