Mila (deel twee)

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Marjan

Re: Mila (deel twee)

Bericht door Marjan »

Hahaha! :lol: Ik denk alleen dat we er allemaal uitgekeken worden door haar. :mrgreen:
Kick
Aantal fretten: 1

Bericht door Kick »

:lach:
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Ik denk het ook. :lach:
Karen

Bericht door Karen »

:brush:
Esther

Bericht door Esther »

Zeker weten ja! :mrgreen:
Chaimel

Bericht door Chaimel »

Zorg er maar wel voor dat me peetkind morgen wakker is, ik moet knuffen :)
Minka

Bericht door Minka »

Ik denk niet dat ze morgen wakker is of voor reden vatbaar is, een van de twee, maar ik zou zeggen succes. Ik kijk wel toe. :lach:
Marjan

Bericht door Marjan »

En filmen dan, wij willen ook meegenieten. :brush:
Karen

Bericht door Karen »

:lach:
Minka

Bericht door Minka »

Het ging redelijk goed met Chaimel. Ze heeft wel geblazen en blazend en wel parkeerde Mila haar kontje in de buis. Ik heb een heel mooi schilderij van Mila als kado gekregen die op de frettendag geveild is. Ik heb ook nog een mooie fotocollage van Mila gekregen van vrienden van ons. De foto's die hadden ze van facebook gehaald. Volgens mij weten ze dat ik gek ben op Mila :fluit:

Vandaag toch wat meegemaakt met mijn kleine meid. Ik ben verwond door Mila met bloed dus. :shock: Zo felle tante ik wilde kijken of ze nog eten had dus ikke zoeken tussen haar slaapspullen en toen ik in de buurt kwam van haar eten , zat mijn hand tussen haar tandjes en de muis. Ja jullie weten wel waar die tandjes in gingen en dat was niet in de muis. :roll:

Mila corrigeerde zich snel en had in mum van tijd haar tandjes in de muis en niet meer mijn hand. :fluit: Ze had zoiets van chips niet goed gemikt met mijn tandjes. :clown:
Marjan

Bericht door Marjan »

Hahahahaha, wat een kleine dondersteen die Mila van jou. :lol:

Toch is het ergens wel grappig, zoals jij het gedrag van Mila zo goed weet te omschrijven, gek genoeg zie ik ook een hele gekke gedragsverandering bij Shae nu de winter invalt. Ook zij doet opeens wat afstandelijker, is schrikachtig en ze lijkt wel geen raad te weten met haar houding en gedrag. Ze blijft gelukkig wel naar ons toe trekken maar ik vraag mij af wanneer we haar bijvoorbeeld ook buiten hadden gehouden, of ze niet toch veel afstandelijker was geweest.
Ik herken toch wel zo af en toe trekjes van haar gedrag in jou verhalen terug. Zal het misschien wildkleur gebonden zijn?
Kick

Bericht door Kick »

Pittige tante hoor :mrgreen:
Minka

Bericht door Minka »

Ik denk voornamelijk dat de minder licht uren overdag en het koude weer de grootste oorzaak zijn van dit gedrag. Ik vermoed dat als Shae buiten zou zitten, dat ze dan nog meer afstandelijker zou zijn, dan dat ze nu is.

Met het minder licht en het koude weer dan komen de overlevingsinstincten meer naar boven en ja dan kan het weleens gebeuren als ik niet goed oplet dat ik ten prooi van Mila val. :clown: Ze kan er ook niets aan doen en ik moet gewoon beter opletten en dat weet ik nu weer. Ik ben de indringer in Mila's territorium dus betreden op eigen risico. 8-)
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik vind het super hoe je ermee omgaat hoor. En ik denk dat je gelijk hebt, ik vermoed ook dat Shae in een buitenhok veel afstandelijker was geweest. Nu lijkt het dat ze zich geen raad weet met haar houding omdat ze zo binnen teveel afhankelijk is van ons voor haar gevoel heb ik het idee.
Chaimel

Bericht door Chaimel »

Waarom heb ik dan weer 8 opvangers die allemaal eruit willen :cry: :mrgreen:
Maar wat een heerlijke tante is het toch, waar is onze geweldige foto Mink :?:
Minka

Bericht door Minka »

Hier is je geweldige foto :mrgreen:

Afbeelding
Marjan

Bericht door Marjan »

Mocht je haar zomaar oppakken dan?
Mette

Bericht door Mette »

Owwwww wat een lekker ding! Ik hou van de streken :hart:. Lieve foto. En jammer dat je hand er even tussen kwam Minka :brush:
Minka

Bericht door Minka »

Oppakken is geen probleem vooral als de nieuwe persoon geurtjes om zich heen heeft, dan moet ze echt wel kijken wie dat is en als je dan bij voeten staat, dan kun je met gemak opgepakt worden. :fluit: Het ging best wel goed, maar ook maar voor eventjes. Bij het neerzetten ging ze in haar achteruit blazend en wel en parkeerde haar kontje in de buis en zat met grote ogen naar Chaimel te kijken. :shock:
Karen

Bericht door Karen »

Hahaha...toch nog eventjes laten zien wie er nu werkelijk de baas is van de opstal en inboedel :mrgreen:
Gesloten