Mila (deel twee)

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Chaimel

Re: Mila (deel twee)

Bericht door Chaimel »

Nee hoor ze is gewoon dol op haar peettante, niks niet blazen en achteruit parkeren :brush:
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Ooo jokkebrok :twisted:
Chaimel

Bericht door Chaimel »

ze sprong zo in mijn armen :mrgreen:
Kick
Aantal fretten: 1

Bericht door Kick »

Tuurlijk.... :brush:
Minka

Bericht door Minka »

In je dromen :clown: , maar je bent natuurlijk niet voor niets peettante, dan zie je alles door een roze bril wat Mila doet.
Marjan

Bericht door Marjan »

:lol:
Mariël

Bericht door Mariël »

:lach:
Karen

Bericht door Karen »

:lach:
Minka

Bericht door Minka »

Ik zit te wachten totdat ik kan bellen naar de Frettenkliniek. Mila heeft sinds gisteren een constante anaalklierlucht om haar heen en sinds vanmorgen maakt ze een raar geluidje met haar keel. :???: Ik wil echt vandaag gaan dus hopelijk is er een plekje vrij. Dan gaat het toch gebeuren Mila aan de medicijnen, voor mijn gevoel het gebed zonder einde. :???: Bij mij is het altijd geweest eenmaal aan de medicijnen altijd aan de medicijnen en ik wil haar maag niet ruïneren. Ik heb er een rot gevoel van.

Eten halen gaat dus niet als ik naar Eindhoven kan gaan en ze moet ook eten hebben. Planning loopt in het water zo, maar ja keuze is makkelijk, dan maar naar Eindhoven. Hopelijk kan Jeffrey me ergens tussen frommelen.

Berichtje duurt wat langer zo als je tien keer op de i moet drukken voordat de i te voorschijn komt :evil:
Minka

Bericht door Minka »

Wel goed nieuws is dat ze 825 gram weegt en dat was ook in de eerste winter van Mila.
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik hoop dat je er tussen gepland kan worden. Wel duidelijk zeggen dat je je zorgen maakt, dan is er altijd wel een plekje tussen de afspraken door.
En niet gevreesd hoor, er zijn echt wel fretten die aan een eenmalig kuurtje genoeg hebben en het daarna gewoon goed blijven doen. Soms hebben ze gewoon even wat hulp nodig om te herstellen en je richt meer schade aan wanneer dat soort zaken chronisch worden.
Succes alvast!
Kick

Bericht door Kick »

Ik hoop ook dat je nog terecht kunt. En ik snap je gevoel maar wat Marjan zegt, een behandeling kan ook tijdelijk zijn ;)
Mariël

Bericht door Mariël »

Ik hoop dat je terecht kan vandaag en dat het niets ernstigs is!
(Gelukkig heb je wel een mooie hoes voor de carrier. Met dit weer niet verkeerd.. 8-) )

Heel veel succes alvast!
Karen

Bericht door Karen »

Ik hoop ook dat het gaat lukken vandaag en ik ben het met Marjan eens hoor...een kuurtje hoeft echt geen jarenlang medicijndrama te worden. Succes!
ray

Bericht door ray »

En is het nog gelukt?
Hopelijk een eenmalig kuurtje.
Minka

Bericht door Minka »

Ja het is gelukt. Ik moest er om half elf zijn en met de files was ik er precies om half elf. Alles nagekeken en bij het de nierstreek was ze wat gevoelig volgens Hanneke, omdat Mila deed blazen. Voor mij is dat uiterst gewoon blazen, maar Hanneke dacht een teken van ongenoegen door het voelen bij de nierstreek. Hanneke wilde toch een urine test doen en de urinetest wees uit wat ik dacht niets aan het handje. Als ik al naar Mila kijk, dan zit ze te blazen naar me, wat wil je als er dan iemand in haar gaat knijpen. :fluit:

Wel haar anaalklieren weer geleegd en nu twee weekjes Synolux en dan hopelijk dat het niet meer terug komt. Dus ook maar 3 zakjes Waltham meegenomen voor de medicijntjes.

Het schrapen van de keel was niet alarmerend en dat deed ze natuurlijk ook niet meer bij Hanneke. :roll: Waarschijnlijk heeft ze een virusje te pakken, maar dat moet ze zelf wel te lijf kunnen gaan.

Ik hoefde ook niet bang te zijn voor de maag met de synolux dus daar ga ik dan maar vanuit.

Mijn verjaardagsgeld is ook op met dank aan Mila. :mrgreen:
Marjan

Bericht door Marjan »

Synulox is inderdaad totaal niet belastend voor haar maagje. Al met al valt het gelukkig dus toch wel mee. :D
Dit was toch al de tweede keer dat haar anaalklieren moesten worden uitgeknepen?
Minka

Bericht door Minka »

Het was de derde keer al. Ik wist dat het nu moest gebeuren. Het valt inderdaad mee.
Mariël

Bericht door Mariël »

Achos, ook Mila een zeer kontje... :(
Maar gelukkig viel het allemaal mee en Synulox is inderdaad niet heel heftig.. :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Hopelijk blijft het nu verder rustig anders heb je nog best kans dat Hanneke de anaalklieren wil verwijderen uiteindelijk. :|
Gesloten