Rebel
Re: Rebel
De synolux kuur is al even afgelopen en meneer zit nog steeds goed op gewicht. Dacht dat hij na het stoppen met waltham weer af zou vallen, maar dat valt reuze mee.
Net even in de marktkraam een oproepje geplaatst voor sucralfaat, mocht dit niks opleveren dan ga ik de frettenkliniek bellen en laat ik een fles opsturen. Is toch makkelijker om zo omeprazole te geven, kleine rot korrels zijn het.
Net even in de marktkraam een oproepje geplaatst voor sucralfaat, mocht dit niks opleveren dan ga ik de frettenkliniek bellen en laat ik een fles opsturen. Is toch makkelijker om zo omeprazole te geven, kleine rot korrels zijn het.
Nou ik heb geen sulcralfaat gekregen van Hanneke dus ik deed ze eerst door de waltham. Maar nu weet ik echt niet hoe ik die dingen moet geven dus vandaar dat ik een oproepje had geplaatst. Of heb jij misschien een ander idee?
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik doe de korreltjes altijd in een spuitje met een beetje water of waltham, de korreltjes niet vanaf de bovenkant in het spuitje doen, maar gewoon vanaf je hand zachtjes in het tuitje duwen en dan in het bekkie spuiten.
*hoop dat je snapt wat ik bedoel*
*hoop dat je snapt wat ik bedoel*
Ik geef het Wousje ook in een spuitje met waltham, dat is voor haar de enige manier om ze naar binnen te krijgen, ik doe het op de manier die Yvonne uitlegt.
En dan heel voorzichtig in haar bekje spuiten, en het toch in de gaten houden want soms weet ze ze alsnog naar buiten te werken !!! Het zijn echt ondingen die kleine bolletjes.
Je mag ze nooit fijnmaken, maar moet ze als kleine bolletjes geven, anders gaat dat ten koste van het medicijn heeft Hanneke mij eens vertelt.
En dan heel voorzichtig in haar bekje spuiten, en het toch in de gaten houden want soms weet ze ze alsnog naar buiten te werken !!! Het zijn echt ondingen die kleine bolletjes.
Je mag ze nooit fijnmaken, maar moet ze als kleine bolletjes geven, anders gaat dat ten koste van het medicijn heeft Hanneke mij eens vertelt.
Dat had Ik dus ook Mariël. Wil Rebel ook niet te lang op de waltham. Nu dus met vitaminepasta of waterMariël schreef:Ik steel ook een paar van deze tips..
Ik wil Liva eigenlijk van de Waltham af hebben en ze krijgt alleen Omeprazole, maar ik wist niet of het ook ergens anders in mocht..