Liva, deel 2
Re: Liva, deel 2
Vandaag was Liva weer zo misselijk dat ik de Frettenkliniek heb gebeld.. Maandag om 13uur staat de afspraak..
Het ene moment lijkt het wel goed te gaan, het volgende weer helemaal niet..
Vooral eten is een drama, want ze kan niets eten zonder er hartstikke misselijk van te worden..
Maar ja, ze kan ongeveer geen enkel medicijn hebben, dus ik ben benieuwd wat Hanneke nog uit de grote hoed gaat toveren...
Het ene moment lijkt het wel goed te gaan, het volgende weer helemaal niet..
Vooral eten is een drama, want ze kan niets eten zonder er hartstikke misselijk van te worden..
Maar ja, ze kan ongeveer geen enkel medicijn hebben, dus ik ben benieuwd wat Hanneke nog uit de grote hoed gaat toveren...
Dat is minder nieuws zeg...
Dat is inderdaad vervelend maar hopelijk valt het mee.
Ik duim dat het mee mag vallen of dat Hanneke nog iets in haar trukendoos heeft.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
He bah wat naar
Ik duim ook dat Hanneke nog iets kan bedenken!
Ik duim ook dat Hanneke nog iets kan bedenken!
Hè jakkes....
Mijn duimen draaien voor jullie allebei!
Mijn duimen draaien voor jullie allebei!
Vannacht gedroomd dat Liva dood ging....
Gelukkig is het maar een droom Mariël.
Dood gaan in een droom betekend een nieuw leven, een nieuwe weg. Je droom vertelt je, dat Hanneke waarschijnlijk iets gaat vinden voor Liva.
Kijk, dat is nog eens een mooie uitleg
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Moed houden Mariël, eens zal ze gaan, maar nu toch nog niet?! Het komt vast weer goed!
Die uitleg van Ray vind ik een mooie
Balen dat ze zich zo misselijk voelt. Ik duim al voor maandag.
Ik hoop het Ray!
Ik geef Liva nu 2x per dag Cerenia en nu eet ze goed haar brokkenpap van Z/D-brokjes, maar ze is zeker nog misselijk..
Ook gaat ze al weer 2 dagen constant op en af de bak en ruikt ze constant naar anaalkliervocht..
Afgelopen week is ze wel iets aangekomen en ze is nog steeds een kleine dondersteen..
Ik ben echt zenuwachtig voor maandag..
Ik geef Liva nu 2x per dag Cerenia en nu eet ze goed haar brokkenpap van Z/D-brokjes, maar ze is zeker nog misselijk..
Ook gaat ze al weer 2 dagen constant op en af de bak en ruikt ze constant naar anaalkliervocht..
Afgelopen week is ze wel iets aangekomen en ze is nog steeds een kleine dondersteen..
Ik ben echt zenuwachtig voor maandag..
Je zit er bovenop dus ik vermoed dat het uiteindelijk wel mee zal vallen. Maar spannend blijft zo'n bezoekje natuurlijk altijd. Succes alvast voor maandag!
Nou, als ik er bovenop zou zitten, zou ik niet meer naar de Frettenkliniek hoeven denk ik..
Maar ik ben bang dat haar anaalklieren wéér ontstoken zijn..
Maar ik ben bang dat haar anaalklieren wéér ontstoken zijn..
Maar ontstoken anaalklieren zou best eens kunnen gezien de klachten. Dat zou dan de derde keer zijn?
Ja, de 3e keer in een half jaar ongeveer...
Ik heb dat eens gelezen in een boek wat dromen uitlegt. En ik heb ook weleens gedroomd dat een tante dood ging en die vertelde een dag later dat ze gingen scheiden, dus denk dat er wel iets van waarheid in zit.
Maar als de anaalklieren weer ontstoken zijn, kan JIJ daar niks aan doen. Je houd Liva goed in de gaten, en gaat op tijd naar Hanneke. Dus betrek het niet teveel op jezelf, je bent een goede frettenslaaf.
Maar als de anaalklieren weer ontstoken zijn, kan JIJ daar niks aan doen. Je houd Liva goed in de gaten, en gaat op tijd naar Hanneke. Dus betrek het niet teveel op jezelf, je bent een goede frettenslaaf.
Verdorie Ray; alwéér goed uitgelegd
En ik ben het met je eens
En ik ben het met je eens