BiBi, deel 2
Re: Presley en BiBi, deel 2
Maar waarom zet je dan ook klimtoestellen in je huis, waar ze niet meer af kan? Dat is toch ook gemeen?
Oh, en er zitten altijd fretten op een gitaar Er zijn wat uitzonderingen maar die zijn zeldzaam...
Goeie Kick!
Wel genieten toch Yvonne en dat is volgens mij vrouw eigen dat klimmen (voor een fret dan)
Wel genieten toch Yvonne en dat is volgens mij vrouw eigen dat klimmen (voor een fret dan)
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Zo Kick, jij bent wakker!
Kooien weer schoon, bedjes lekker fris, nageltjes geknipt......ze kunnen er weer tegen.
Vanmorgen regende het maar BiBi moest en zou naar buiten
En ik heb een bod gedaan op een FN, niet helemaal compleet maar wel te doen. Ik hoop dat de adverteerder hem wil opsturen want het is helemaal in Noord Holland (160 km) en hopelijk wil hij mijn bod aanvaarden. Afwachten maar!
Dan krijgen ze allebei een dubbele FN
Kooien weer schoon, bedjes lekker fris, nageltjes geknipt......ze kunnen er weer tegen.
Vanmorgen regende het maar BiBi moest en zou naar buiten
En ik heb een bod gedaan op een FN, niet helemaal compleet maar wel te doen. Ik hoop dat de adverteerder hem wil opsturen want het is helemaal in Noord Holland (160 km) en hopelijk wil hij mijn bod aanvaarden. Afwachten maar!
Dan krijgen ze allebei een dubbele FN
Hoop dat het opsturen gaat lukken, het is best onhandig qua afmeting en gewicht.
- yvonne
Ik heb toch maar een afspraak bij Hanneke gemaakt voor Presley, hij staat me niks aan.
Blijft maar platliggen........
Vrijdagochtend gaan we.
Blijft maar platliggen........
Vrijdagochtend gaan we.
Verdikkeme.
Oh, ok... Dat is minder. Ik denk dat het goed is dat je gaat. Alvast succes!
Verdorie.....alvast succes!
En het leek zo goed te gaan... succes vrijdag!
- yvonne
Ik vertrouw het gewoon niet en dan laat ik hem liever even nakijken.
Volgende week heb ik een hele drukke week met 3 cursus dagen en als het dan niet goed met hem gaat dan kan ik niet naar Eindhoven rijden, dus ik ga zo lang niet wachten.
Duimen maar dat het meevalt.
Volgende week heb ik een hele drukke week met 3 cursus dagen en als het dan niet goed met hem gaat dan kan ik niet naar Eindhoven rijden, dus ik ga zo lang niet wachten.
Duimen maar dat het meevalt.
Groot gelijk!
Ik ga zeker duimen dat het meevalt. Misschien dat toch zijn anaalklieren opspelen? Had je die nog uit laten knijpen eigenlijk?
Ik duim ook zeker mee voor Presley!
- yvonne
Vandaag gaat het iets beter, maar ik ga morgen toch gewoon naar de afspraak.
@Marjan, ja zijn anaalklieren zijn 3 weken geleden uitgeknepen.
Misschien is het toch de stress van 2 DA bezoekjes in Delft, maar dan weet ik het tenminste zeker.
@Marjan, ja zijn anaalklieren zijn 3 weken geleden uitgeknepen.
Misschien is het toch de stress van 2 DA bezoekjes in Delft, maar dan weet ik het tenminste zeker.
Vind ik ook hoor, nogmaals succes. En hopelijk had het ook gewoon over gegaan als je de deurmat zou hebben omgedraaid.
Heel verstandig dat je er toch even naar laat kijken. Heel veel succes !!