BiBi, deel 2
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Presley en BiBi, deel 2
Nou helaas, er ligt hier een pak sneeuw en er staat al een file om het dorp uit te komen
Ze geven voor onderweg ook aardig wat files en gladheid op.
Ik geraak zo niet in Eindhoven.
Heel vervelend maar ik ga zo mijn afspraak bij Hanneke afzeggen.
Gelukkig gaat het met Presley weer een stuk beter, dus ik hoop dat dit doorzet en dat het uiteindelijk niet nodig is.
Ze geven voor onderweg ook aardig wat files en gladheid op.
Ik geraak zo niet in Eindhoven.
Heel vervelend maar ik ga zo mijn afspraak bij Hanneke afzeggen.
Gelukkig gaat het met Presley weer een stuk beter, dus ik hoop dat dit doorzet en dat het uiteindelijk niet nodig is.
Oh dat is waardeloos inderdaad.
Balen zeg
oh zeker vervelend zeg
hier ligt echt helemaal niks aan sneeuw, alleen wat op het gras
hier ligt echt helemaal niks aan sneeuw, alleen wat op het gras
Dat is minder maar als het niet gaat dan gaat het niet. Je moet niet je leven gaan wagen als het niet pure nood is en dat is dit nu niet.
Gelukkig gaat het dus wat beter met hem
Gelukkig gaat het dus wat beter met hem
Niks aan te doen Yvonne, en gelukkig gaat het al wat beter met Presley.
Geen risico nemen, zeker niet met het weer. Hier ligt een heel klein beetje sneeuw maar het is niet de moeite, maar er wordt hier altijd erg veel gestrooid dus is het ook zo weer weg.
Wel fijn dat Presley weer uit zijn dipje is ! Houe zo !
Wel fijn dat Presley weer uit zijn dipje is ! Houe zo !
Hopelijk dat het allemaal meevalt donderdag. Het klinkt in ieder geval weer beter.
- yvonne
Ik ben me gisteren rot geschrokken
Ik had ze gewogen en Bibi was in 1 maand 265 gram afgevallen.
Presley zijn gewicht klopte ongeveer met zijn laatste gewicht bij de dierenarts dus ik snapte er niks van. Ik nog bij Natas in de groep op Fb gezet of ik me zorgen moest maken, maar het zat me niet lekker.
Andere weegschaal gepakt, Bibi opnieuw gewogen...was ze 27 gram lichter dan een maand geleden, en niet 265 gram.
Poeh he...dat was een opluchting. Ik weet nog niet wat er nou fout gegaan is maar ik ben wel blij
Presley lijkt zich weer beter te voelen. Hij is wel lui maar gaat niet meer steeds plat liggen en hij eet goed.
Misschien toch een uitwerking nog van implantaat zetten/anaalklieren uitknijpen/gebitsreiniging?
Ik kijk het aan tot woensdag, dan ga ik beslissen of ik donderdag naar Hanneke ga of niet.
Ik had ze gewogen en Bibi was in 1 maand 265 gram afgevallen.
Presley zijn gewicht klopte ongeveer met zijn laatste gewicht bij de dierenarts dus ik snapte er niks van. Ik nog bij Natas in de groep op Fb gezet of ik me zorgen moest maken, maar het zat me niet lekker.
Andere weegschaal gepakt, Bibi opnieuw gewogen...was ze 27 gram lichter dan een maand geleden, en niet 265 gram.
Poeh he...dat was een opluchting. Ik weet nog niet wat er nou fout gegaan is maar ik ben wel blij
Presley lijkt zich weer beter te voelen. Hij is wel lui maar gaat niet meer steeds plat liggen en hij eet goed.
Misschien toch een uitwerking nog van implantaat zetten/anaalklieren uitknijpen/gebitsreiniging?
Ik kijk het aan tot woensdag, dan ga ik beslissen of ik donderdag naar Hanneke ga of niet.
Foutje van de weegschaal? Gelukkig niks aan de hand
Oh dat is zeker schrikken. Maar ik denk dat als ze werkelijk bijna 3 ons zou zijn afgevallen, dat je dat ook wel had gezien of gevoeld hoor.
Heeft Presley ook een ab kuurtje gekregen na het uitknijpen van die anaalklieren? En waren ze ook ontstoken?
Heeft Presley ook een ab kuurtje gekregen na het uitknijpen van die anaalklieren? En waren ze ook ontstoken?
Dan schrik je je zeker kapot! Maar gelukkig niets aan de hand..
Misschien heeft ze een pootje of staart naast de weegschaal gehad, zonder dat je dat hebt gezien? Dat heb ik een keer gehad....
Fijn dat Presley zich beter voelt!
Misschien heeft ze een pootje of staart naast de weegschaal gehad, zonder dat je dat hebt gezien? Dat heb ik een keer gehad....
Fijn dat Presley zich beter voelt!
Gelukkig niets aan het handje met BiBi !
Ik las het op FB ja en achteraf is het wel komisch.
Daar zou ik me ook kapot van schrikken! Hield ze stiekem een poot buitenboord ofzo?
Het is een vrouw he, die zal wel hebben gesjoemeld met wegen.
- yvonne
Haha nou ik weet niet wat er mis gegaan is maar het was gelukkig loos alarm.
@Marjan, Presley heeft geen AB kuur gehad want de anaalklieren waren niet ontstoken.
@Marjan, Presley heeft geen AB kuur gehad want de anaalklieren waren niet ontstoken.
Nog steeds alles goed met die twee?
- yvonne
Met Bibi gaat alles super goed!
Presley gaat ook een stuk beter, maar ik laat hem nog wel even checken bij Hanneke. Ik heb helaas mijn afspraak 2x moeten afzeggen vanwege de weersomstandigheden maar a.s donderdag staat er een nieuwe afspraak. Drie x is scheepsrecht, dus nu komt er niks tussen
Presley gaat ook een stuk beter, maar ik laat hem nog wel even checken bij Hanneke. Ik heb helaas mijn afspraak 2x moeten afzeggen vanwege de weersomstandigheden maar a.s donderdag staat er een nieuwe afspraak. Drie x is scheepsrecht, dus nu komt er niks tussen