Liva, deel 2
Re: Liva, deel 2
Niet moeilijker, gezelliger!
Juist! Je doet er alleen wel iets langer over, maar dat mag de pret niet drukken
Nou probeer maar eens een shirt op te vouwen, waar een knettergekke fret in zit... Dat is best moeilijk hoor!
Maar absoluut gezellig!
Vandaag begonnen met de Synulox-kuur... *fingers crossed*
Maar absoluut gezellig!
Vandaag begonnen met de Synulox-kuur... *fingers crossed*
*fingers crossed*
*kruist de vingers ook mee*
Heerlijk in haar hokje
Met Liva in de sneeuw!
Maar mama, daar krijg je hartstikke koude voetjes van!
Liva vond het buiten lopen wel interessant, maar de sneeuw wat minder. Toch lekker gewandeld, maar tegen de tijd dat we bij het park aangekomen waren, had Liva het al weer gezien en lag in de tas te slapen...
Omdat ze toch lag te slapen, ging ik even het winkelcentrum in om een speeltje voor haar te kopen. Maar dat winkelcentrum was toch reuze interessant, dus Liva was heeel snel wakker en niet te houden.
Liva besloot vervolgens zelf op zoek te gaan naar een speeltje en was binnen no-time uit haar tuigje.. Gelukkig had ik haar nog vast, en had ik haar snel weer in het tuigje..
Bij het Kruidvat hadden ze heerlijk zachte fleecedekentjes, dus ik besloot er een voor haar mee te nemen.. Sta ik te pinnen, klimt ze op mijn hoofd!! Mafketel!
Toen weer op ons gemakje terug gewandeld..
Een heerlijk dagje dus!
Maar mama, daar krijg je hartstikke koude voetjes van!
Liva vond het buiten lopen wel interessant, maar de sneeuw wat minder. Toch lekker gewandeld, maar tegen de tijd dat we bij het park aangekomen waren, had Liva het al weer gezien en lag in de tas te slapen...
Omdat ze toch lag te slapen, ging ik even het winkelcentrum in om een speeltje voor haar te kopen. Maar dat winkelcentrum was toch reuze interessant, dus Liva was heeel snel wakker en niet te houden.
Liva besloot vervolgens zelf op zoek te gaan naar een speeltje en was binnen no-time uit haar tuigje.. Gelukkig had ik haar nog vast, en had ik haar snel weer in het tuigje..
Bij het Kruidvat hadden ze heerlijk zachte fleecedekentjes, dus ik besloot er een voor haar mee te nemen.. Sta ik te pinnen, klimt ze op mijn hoofd!! Mafketel!
Toen weer op ons gemakje terug gewandeld..
Een heerlijk dagje dus!
Die mooie dikke plofstaart op de boomfoto... geweldig!
Ze stonden bij de Kruidvat wel raar te kijken zeker?
Ze stonden bij de Kruidvat wel raar te kijken zeker?
Heerlijk hoor
Mooi meiske hoor.
Wat een mooie foto's
Kreeg je niet veel aanspraak zo van "wat is dat?" ?
Kreeg je niet veel aanspraak zo van "wat is dat?" ?
Geweldige foto's s van Livaatje zeg ! Je ziet haar denken op de eerste foto's van 'wat krijgen we nou, een witte wereld' !
Ze zullen inderdaad wel opgekeken hebben in de winkel.
Ze zullen inderdaad wel opgekeken hebben in de winkel.
Leuke foto's van Liva
Wat een lekker droppie, zo kan Shae ook vaak liggen met die voorpootjes gestrekt naar voren.
Kusse!!!!!