Nou, Sjeespop is alles alweer vergeten en maakt het hier weer dagelijks te bont! Ze is heerlijk speels en uitdagend en vindt alles wat je naar haar toe gooit (pluche dan...) helemaal geweldig
Haha, vond je het te stil in dit subforum? Maar het gaat heel erg goed met Shae. Na het overlijden van Max was ze erg van slag, onzindelijk en erg onrustig en ook angstig. Niet omdat ze iets had met Max want onze fretten leven apart maar ik vermoed dat ze ons verdriet heeft aangevoeld en misschien heeft ze ook wel geroken of iets dat Max erg ziek was op het laatst.
Ik moet ook wel eerlijk toegeven dat ze in die periode van verdriet best wel aandacht tekort is gekomen en dat heeft ze denk ik ook goed aangevoeld. De laatste tijd ben ik erg veel met haar bezig en genieten we weer van elkaar en dat zie ik gelijk terug in haar gedrag.
Dat zal ze zeker gevoelt hebben!
Maar ook wel begrijpelijk, dat ze zich een beetje verwaarloosd voelde. :twisted: Ze heeft zich alleen moeten vermaken die periode dat gaat een fret ook niet in de koude kleren zitten.
Wat wel grappig is, dat ze altijd even komt kijken wanneer ik aan het ontbijten ben. Ze klimt dan op de tafel en eet letterlijk het kaas van mijn brood. En nu ik een manie heb van beschuit, smeer ik een heel klein likje margarine op de rand van mijn bord en dat komt ze steevast even oplikken. Heel gezellig dus, zo samen ontbijten.