Even update over Gwaine hij doet het heel goed we zijn nu gestopt met de a/d en eet twee kommetjes per dag en elke dag voor dat hij eten krijgt weeg Ik hem. Hij heeft een mooi rond tonnetje

, en weegt 1,460 gr. Dus hij blijft gewoon stabiel.
Hij slaapt veel in onze slaapkamer en Ik speel nog met hem voor hij eten krijgt... Maar het gaat een beetje langzamer, waarschijnlijk het extra gewicht he

.
Ik vond ook altijd dat Merlijn.onze blackself nooit veel woog je voelde telkens zijn ribben en bekken, dit was altijd zo. Nu zijn we hem ook de brokkenbrij aan het geven gewoon zijn totally ferret en Merlijn staat nu heel mooi in zijn vacht en is toch Al een mooie 30 gr bij gekomen. Hij gaat ook naar Hanneke maar hij is nooit echt ziek geweest of veel medicijnen van haar gekregen. Hij lust de brij goed en we voelen nu ook zijn ribben en bekken bijna niet meer, het was ook raar bij hem wat hij bleef maar eten, en bleef zo mager. Dus Ik denk dat hij ook die middenoor heeft zoals Gwaine. Binnenkort dient Merlijn toch een booster te hebben zal ergens eind maart worden. Dus Ik ben blij zo dat hij het goed doen. Ik was altijd ongerust over hem dat hij altijd zo mager was.