BiBi, deel 2
Re: Presley en BiBi, deel 2
Ik heb jou hier helemaal vergeten sterkte toe te wensen met het verlies van Presley
Bij deze dan....
Ik moest ook meteen aan Bowie denken die je ook al op zo'n jonge leeftijd afgeven moest.
Nu zijn ze weer samen.
Bij deze dan....
Ik moest ook meteen aan Bowie denken die je ook al op zo'n jonge leeftijd afgeven moest.
Nu zijn ze weer samen.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Dat geeft niks Esther, je had op FB toch al gereageerd. Lief dat je er toch nog aan denkt.
Het is echt raar, niet meer vroeg op om papjes en medicijntjes voor mijn manneke te maken, niet meer snel sloffen aan trekken omdat er anders een fret in je sokken (tenen!) hangt en niet meer meteen dat koppie om het hoekje van de kooi als je de buitendeur open doet Het zal wel wennen maar voorlopig vind ik het helemaal niks.
Bibi is wel wat onzindelijk de laatste dagen, maar alleen buiten de kooi (in huis)
Ik denk dat ze Presley nog ruikt in huis, de FN en de volière heb ik helemaal met dettol schoongemaakt maar het huis niet. En ze zal toch ook wel een beetje van slag zijn.
Ik heb ook besloten dat er geen fret meer bij komt. Ik denk dat Bibi "beter af" is alleen en praktisch gezien is 1 fret ook makkelijker, in dit geval wat betreft huisvesting dan, want Bibi heeft natuurlijk ook gewoon aandacht en liefde nodig. Maar dat krijgt ze wel hoor!
Het is echt raar, niet meer vroeg op om papjes en medicijntjes voor mijn manneke te maken, niet meer snel sloffen aan trekken omdat er anders een fret in je sokken (tenen!) hangt en niet meer meteen dat koppie om het hoekje van de kooi als je de buitendeur open doet Het zal wel wennen maar voorlopig vind ik het helemaal niks.
Bibi is wel wat onzindelijk de laatste dagen, maar alleen buiten de kooi (in huis)
Ik denk dat ze Presley nog ruikt in huis, de FN en de volière heb ik helemaal met dettol schoongemaakt maar het huis niet. En ze zal toch ook wel een beetje van slag zijn.
Ik heb ook besloten dat er geen fret meer bij komt. Ik denk dat Bibi "beter af" is alleen en praktisch gezien is 1 fret ook makkelijker, in dit geval wat betreft huisvesting dan, want Bibi heeft natuurlijk ook gewoon aandacht en liefde nodig. Maar dat krijgt ze wel hoor!
Zeker weten dat ze dat krijgt
Daar ben ik ook van overtuigd
Ik vind het zo wennen als er een fretje wegvalt....dat duurt bij mij echt wel even.
Ik denk dat je voor BiBi de juiste beslissing neemt, door er geen andere fret bij te nemen.
Ik vind het zo wennen als er een fretje wegvalt....dat duurt bij mij echt wel even.
Ik denk dat je voor BiBi de juiste beslissing neemt, door er geen andere fret bij te nemen.
Daar maak ik me ook geen zorgen over.
Verstandige beslissing en het verdriet moet een plekje krijgen.
Verstandige beslissing en het verdriet moet een plekje krijgen.
Ik denk ook dat je er goed aan doet om het bij alleen Bibi te houden.
Die gaat nu heerlijk verwend worden
Die gaat nu heerlijk verwend worden
Sluit me aan bij iedereen, BiBi als enigst fret is praktischer en goed voor haar en jou denk ik.
Het gemis van Presley is niets anders dan menselijk en volledig begrijpelijk. Toen het konijn laatst ingeslapen werd bij mijn ouders liep ik ook steeds naar binnen te kijken in de kamer waar hij altijd liep. Enkel om een lege ruimte te zien zonder Jordy. Erg confronterend en pijnlijk, het gemis is dan des te meer voelbaar. Gelukkig heb je BiBi nog als afleiding.
Hopelijk herstelt zij ook snel.
Het gemis van Presley is niets anders dan menselijk en volledig begrijpelijk. Toen het konijn laatst ingeslapen werd bij mijn ouders liep ik ook steeds naar binnen te kijken in de kamer waar hij altijd liep. Enkel om een lege ruimte te zien zonder Jordy. Erg confronterend en pijnlijk, het gemis is dan des te meer voelbaar. Gelukkig heb je BiBi nog als afleiding.
Hopelijk herstelt zij ook snel.
- yvonne
Het gaat heel goed met Bibi. Was ze de eerste dagen na het overlijden van Presley heel veel aan het slapen, nu is ze al veel meer wakker en speelser. Overdag, als we weg zijn, staat de deur van de FN open en kan ze zelf in de volière als ze dat wil. En 's nachts gaat de deur van de FN dicht. Als we thuis zijn mag ze binnen spelen. Ik heb een denkspelletje voor haar gekocht en daar zijn we samen mee bezig. Ze snapt het nog niet helemaal maar dat komt wel, ze is slim genoeg. Ik heb ook niet meteen de makkelijkste genomen want dan is ze er zo op uitgekeken
Ze is gewoon ontzettend lief
Ze is gewoon ontzettend lief
Ik denk uiteindelijk ook dat het beter is voor haar, ook al zal ze er in het begin door van slag zijn. Ze zal nog heel wat van jullie aandacht gaan opeisen denk ik zo. En ik ben benieuwd hoe snel ze dat spelletje door heeft.
Heerlijk samen genieten! Ik denk dat jullie straks een hele hechte band hebben samen
Dat is echt genieten en zo blijft ze uitgedaagd met denkspelletjes.
Fijn om te horen dat het zo goed gaat Yvonne Veel plezier saampjes met het spel
Klinkt toch goed allemaal hoe Bibi zich houdt na het verlies van Presley.
Zeker verstandig het bij een fret te houden, kunnen we mekaar de hand schudden. Het lijkt mij ook beter, op alle fronten, en ik merk heel duidelijk dat een fret steeds meer naar het baasje zelf toetrekt.
Het gaat helemaal goed komen met Bibi !
Zeker verstandig het bij een fret te houden, kunnen we mekaar de hand schudden. Het lijkt mij ook beter, op alle fronten, en ik merk heel duidelijk dat een fret steeds meer naar het baasje zelf toetrekt.
Het gaat helemaal goed komen met Bibi !
- yvonne
BiBi weet al aardig hoe haar nieuwe spelletje werkt
Ik verstop er cosma snackies in, daar is ze gek op!
Ik verstop er cosma snackies in, daar is ze gek op!
Haha, wat een giller!
Hebben jullie nou ook een jatoba vloer?
Hebben jullie nou ook een jatoba vloer?
Ze is er lekker mee bezig hoor
Ze vindt het reuze interessant
- yvonne
Ja en ze wordt er steeds bijdehanter mee
Ze eet trouwens als een dijker, ze werkt per dag een hoeveelheid brokjes naar binnen waar je U tegen zegt.
Vanmorgen vond ik een brokje terug in mijn koffie
Het besef dat Presley er niet meer is komt nu eigenlijk pas bij ons binnen.
Het was zo onverwachts dat we het amper doorhadden dat hij er echt niet meer is.
Ongelofelijk hoe je zo'n beestje kan missen......
Ze eet trouwens als een dijker, ze werkt per dag een hoeveelheid brokjes naar binnen waar je U tegen zegt.
Vanmorgen vond ik een brokje terug in mijn koffie
Het besef dat Presley er niet meer is komt nu eigenlijk pas bij ons binnen.
Het was zo onverwachts dat we het amper doorhadden dat hij er echt niet meer is.
Ongelofelijk hoe je zo'n beestje kan missen......
Dat is niet zo ongelofelijk hoor, heel erg herkenbaar juist voor iedereen met fretten. Het is ook allemaal wel heel erg snel gegaan allemaal en hij was echt nog veel te jong. Nogmaals heel erg veel sterkte Yvon. *knuffel*
En een brokje in je koffie? Misschien wilde ze ermee dopen.
En een brokje in je koffie? Misschien wilde ze ermee dopen.
Dat brokje in je koffie!