Prinses Baila
Re: Prinses Baila
Nou, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Aan haar dikke toegus te zien is ze inderdaad liever lui dan moe.
Een vrouwelijke Goliath dus
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Heb je haar geen smartphone met GPS gegeven dan? :-pray schreef:Anders even een routebeschrijving maken Kick, je bent handig genoeg.
Fijn dat het goed gaat met haar, zo'n leuk fretje!
Haha, nee Baila is net als haar baasjes; die verdwaalt nog met een TomTom
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
zo erg????
Misschien een spoor maken met snacks :-p
Misschien een spoor maken met snacks :-p
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Zag een leuk filmpje van Baila op FB
Wat is ze mooi zeg!
Wat is ze mooi zeg!
Ja he, ze is niet alleen beeldschoon maar ook superlief. En net zei ik nog tegen Kick dat het maar goed is dat ze doof is want ze zou naast haar witte sokjes gaan lopen wanneer ze telkens maar zou horen van ons hoe mooi ze is.
Het gaat ook erg goed met onze prinses, ze is heel gericht op ons, loopt ook constant voor je voeten en ze is nog steeds dol op haar cosma snackjes. Ze bedelt zich echt een versuffing. Heeft iemand eigenlijk een idee hoeveel ze daarvan mag hebben op een dag?
Ze heeft trouwens wel nu voor de tweede keer een korstje op haar rug. Ik heb het nog niet goed kunnen bekijken of de huid daar wat is verdikt maar ik vermoed dat het een huidtumortje is.
Het gaat ook erg goed met onze prinses, ze is heel gericht op ons, loopt ook constant voor je voeten en ze is nog steeds dol op haar cosma snackjes. Ze bedelt zich echt een versuffing. Heeft iemand eigenlijk een idee hoeveel ze daarvan mag hebben op een dag?
Ze heeft trouwens wel nu voor de tweede keer een korstje op haar rug. Ik heb het nog niet goed kunnen bekijken of de huid daar wat is verdikt maar ik vermoed dat het een huidtumortje is.
Ik geef eigenlijk nooit meer dan 3-4 op een dag, maar dat is mijn eigen gevoel hoor.
Oké, daar zitten wij dan iets overheen. Dat komt ook omdat ze zowel bij mij als bij Kick bedelt en we allebei die vragende oogjes niet kunnen weerstaan.
Zolang ze niet afvalt, lijkt mij het ok? Zelf geef ik ook 3 max 4 maar dat is ook puur op gevoel.
Ze hebben snel door hoe ze moeten bedelen en wat het meeste oplevert.
Ze hebben snel door hoe ze moeten bedelen en wat het meeste oplevert.
Ja, ze heeft ons maar mooi om haar pootje gewonden
Slimme dame die Baila !
Hier geef ik Gool 2 Cosma snackjes per dag, en soms niks, ligt eraan of hij goed getraind heeft per dag !
Hier geef ik Gool 2 Cosma snackjes per dag, en soms niks, ligt eraan of hij goed getraind heeft per dag !
Ik heb die mooie dame vandaag een beetje geplukt want ze is op een reuze manier aan het verharen. Wel grappig, je neemt haar in je ene hand en terwijl ze druk bezig is mijn wijsvinger te wassen pluk ik ondertussen een hoop loszittende haren weg.
Das makkelijk, hoef ik niet bij Rebel te proberen. Heeft nergens tijd voor
Haha, Baila is wat dat betreft toch wel een tikkie 'apart'. Als ik haar meeneem naar buiten dan blijft ze gewoon aan m'n duim sabbelen en lijkt het wel alsof ze het niet als buiten ervaart. Shae bijvoorbeeld is meteen helemaal gespannen als ik haar naar buiten neem en die kijkt ook overal rond. Baila niet hoor, die heeft alleen belangstelling voor mijn duim
ah net een baby dus
haha schitterend
ik gaf ook zo 3-4 snoepjes aan de frutsels. scheelde ook nog wel eens wat de maat was, want sommige zijn veel groter dan een ander stukje
ik gaf ook zo 3-4 snoepjes aan de frutsels. scheelde ook nog wel eens wat de maat was, want sommige zijn veel groter dan een ander stukje