Vragen en opmerkingen

Algemene info, forumregels en je kunt hier terecht voor (technische) vragen en opmerkingen over het forum
Minka
Aantal fretten: 0

Re: Vragen en opmerkingen

Bericht door Minka »

Ja klopt, dat was al, maar snappen doe ik het niet. :D
Kick
Aantal fretten: 1

Bericht door Kick »

Haha, wij ook niet :mrgreen:
Minka

Bericht door Minka »

O oké ik vond het gewoon vreemd. Ik ben gewoon altijd als laatste. :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Daar is inderdaad altijd al iets vreemds mee geweest maar onze technische man kreeg dat maar niet goed. Ik zal dat nog eens aankaarten. :D
Kick

Bericht door Kick »

Allen, we gaan nog wat herstelwerkzaamheden plegen dus niet schrikken als je iets geks ziet.
Karen

Bericht door Karen »

Ok.
Ik heb even gereset en nu zijn bij mij inderdaad sommige delen ook lichtblauw :roll:
Birgit

Bericht door Birgit »

Minka schreef:O oké ik vond het gewoon vreemd. Ik ben gewoon altijd als laatste. :D
Nu je het zegt, Marjan staat ook ineens weer achteraan. Het kan ook aan hoofdletter- niet hoofdletter liggen in de gebruikersnaam, maar dat is nu ook niet het geval. Je kan wel ergens in die mod de volgorde aanpassen, maar dat is te lang geleden dat ik dat gedaan heb :-)
Marjan

Bericht door Marjan »

Vanaf het begin staat dat niet goed en er is toen wel al het een en ander aan aangepast maar niet helemaal met het gewenste resultaat. Hij hoort zonder vertraging links de recent ingelogde gebruikers te laten zien en recht degene die langer offline zijn maar op de een of andere manier wil 'ie dat maar niet doen. Maar er wordt binnenkort weer even na gekeken. :D
Ik ben allang blij dat alle kleurtjes en de header weer als vanouds zijn want er was gewoon weer het een en ander verdwenen na de update, heel vervelend altijd weer.
Minka

Bericht door Minka »

Succes met het uitzoeken.
Karen

Bericht door Karen »

Het ziet er nu in ieder geval weer goed uit :D
Birgit

Bericht door Birgit »

Kleine vraag. Ik ben soms lui en typ frettenvraagbaak.nl ipv met www. ervoor. Er is (denk ik?) geen doorverwijzing van http:// naar www. Dan krijg ik een 'page not found'.

Volgens mij is dat heel makkelijk in te stellen (afhankelijk van je webhost). Misschien een idee om de vindbaarheid/ gemak te vergroten van de website? Ik heb daardoor ook weleens gedacht dat de site verdwenen was :-)
Mayke

Bericht door Mayke »

Onze technische dienst gaat er naar kijken Birgit ! :D
Kick

Bericht door Kick »

Welke browser gebruik je Birgit? Als ik 'nu.nl' intik (dus zonder www ervoor krijg ik gewoon de url http://www.nu.nl" onclick="window.open(this.href);return false; in de adresbalk. En ook met 'frettenvraagbaak.nl' wordt door de browser automatisch www er voor gezet.

Di werkt zo in IE en Firefox. Google Chrome ken ik niet dus daar weet ik het niet van.
Karen

Bericht door Karen »

Bij chrome hetzelfde, want die gebruik ik. Bovendien krijg je daar je laatst veel gebruikte 8(?) pagina's al te zien bij het openen, dus is het eenvoudig aanklikken....

Verder weet ik er niets van Birgit, dus kan je niet helpen :oops:
Birgit

Bericht door Birgit »

Chrome, maar op mijn telefoon is het ook. Even kijken of een screenshot zo werkt. Bij andere websites is het niet. Ik weet dat je het erg kan instellen bij een website of hij automatisch www ervoor zet.

En Karen, ik heb ook favorieten. Maar soms zit ik op een andere PC of zijn mijn cookies net leeg en typ ik het even in :-)

Hier een screenshot op mijn telefoon. Ik kan ook vast dingen instellen, maar het gaat me erom of anderen het ook hebben. Als ik de enige ben, dan is het geen probleem natuurlijk :-)
Afbeelding
Marjan

Bericht door Marjan »

Vreemd hoor, ik typ ook nooit meer ergens www voor en ik heb dit probleem niet.
Kick

Bericht door Kick »

Ik heb Chrome op m'n iPad gebruikt om even te testen en alles wat in intik (nu.nl, parool.nl enz) wordt automatisch vertaald met www. ervoor (dus naar http://www.nu.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.parool.nl" onclick="window.open(this.href);return false;).

Ik kan het dus niet naspelen.

Ik heb geGoogled en kom tegen dat www. eigenlijk niet meer van deze tijd is. Iedereen heeft het over Zalando.nl en Facebook.com en bij mijn weten tik ik zelf al heel lang nergens www. er meer voor en ik heb nooit een probleem.
Danielle

Bericht door Danielle »

chrome op mijn werk doet het ook niet als ik www niet intik :?:
Mayke

Bericht door Mayke »

IK voer al heel lang geen www meer in voor dingen en ik kom overal zo op.....er zit dus toch ergens een verschil in....weird. :???:
ray

Bericht door ray »

Ja Birgit ik heb dat ook soms! Ik gebruik ook Chrome.
Net als anderen tik ik ook al heel lang geen www meer voor en dit gebeurt meestal als ik de cookies heb verwijderd.
Plaats reactie