BiBi, deel 2
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Presley en BiBi, deel 2
Dank je Marjan.
Ja dat brokje...ik snap nog niet hoe het erin gekomen is. Ik moest er wel heel erg om lachen eigenlijk
Het is wel gul van haar natuurlijk, ze wil alles met me delen
Ja dat brokje...ik snap nog niet hoe het erin gekomen is. Ik moest er wel heel erg om lachen eigenlijk
Het is wel gul van haar natuurlijk, ze wil alles met me delen
Ze wil met je delen.
Ik snap ook heel goed, dat je Presley mist. Het is heel snel gegaan en hij was nog zo jong, dat verwacht je niet.
Nogmaals veel sterkte!
Dat is echte liefde....samen delen
- yvonne
Gisteren de kooi gedaan en vandaag gewogen en nageltjes geknipt. Bibi weegt nu rond de 800 gram, een prima gewicht vind ik. Vanmorgen even lekker in de tuin geweest met haar, ze ging helemaal uit haar dakkie
Ze doet het nog steeds goed, behalve dat ze in huis nog steeds regelmatig onzindelijk is. Ik geef er niet om hoor, ik ruim het gewoon op en klaar. Alleen Eric stond vanmorgen bijna in een poepie dat Bibi op de overloop gelegd had, en ik graaide er van de week een keer bijna in omdat ik in de schemer dacht dat er een pluis lag
Ze heeft net lekker rondgelopen en op een gegeven moment hoorde ik haar achter in de kamer steeds rommelen en lawaai maken, wat bleek : mevrouw wilde in de carrier die daar stond. Dus deurtje eruit, slaapzak erin en daar ligt ze nu te pitten. Haal je haar naar binnen om de pootjes te strekken, gaat ze liggen slapen
Ik heb vorige week een mooie urn besteld voor Presley, bij hetzelfde atelier als waar ik de urn voor Bowie gekocht heb.
De levertijd is 5 weken maar dat komt omdat het handwerk is. Als ie binnen is zal ik wel een foto plaatsen.
Dan maak ik een mooi gedenkplekje voor mijn 2 fretten mannen.
Ze doet het nog steeds goed, behalve dat ze in huis nog steeds regelmatig onzindelijk is. Ik geef er niet om hoor, ik ruim het gewoon op en klaar. Alleen Eric stond vanmorgen bijna in een poepie dat Bibi op de overloop gelegd had, en ik graaide er van de week een keer bijna in omdat ik in de schemer dacht dat er een pluis lag
Ze heeft net lekker rondgelopen en op een gegeven moment hoorde ik haar achter in de kamer steeds rommelen en lawaai maken, wat bleek : mevrouw wilde in de carrier die daar stond. Dus deurtje eruit, slaapzak erin en daar ligt ze nu te pitten. Haal je haar naar binnen om de pootjes te strekken, gaat ze liggen slapen
Ik heb vorige week een mooie urn besteld voor Presley, bij hetzelfde atelier als waar ik de urn voor Bowie gekocht heb.
De levertijd is 5 weken maar dat komt omdat het handwerk is. Als ie binnen is zal ik wel een foto plaatsen.
Dan maak ik een mooi gedenkplekje voor mijn 2 fretten mannen.
Lekker hoor die rondslingerende poepjes.
Ik ben heel benieuwd naar het urntje, welk atelier is dat?
Ik ben heel benieuwd naar het urntje, welk atelier is dat?
Ben benieuwd naar het urntje.
Lekker dan die BiBi
Lekker dan die BiBi
Ben ook benieuwd naar de urn.
haha gelukkig zag je het op tijd en ging je er niet instaan.
haha gelukkig zag je het op tijd en ging je er niet instaan.
Die cadeautjes ook altijd... Heb zelf ook pas bijna in een bruin presentje gestaan van Bibi, ligt het toch aan de naam wellicht? Ze willen dat we een bruin voetje halen?
Echt zo grappig dat ze per se in de carrier wilde slapen. Gekke meid!
Handgemaakte urn, dat verdient Presley zeker weten. Net als de anderen kan ik niet wachten het te zien.
Echt zo grappig dat ze per se in de carrier wilde slapen. Gekke meid!
Handgemaakte urn, dat verdient Presley zeker weten. Net als de anderen kan ik niet wachten het te zien.
- yvonne
Het urntje is van dit atelier
http://memories.3dogs.eu/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://memories.3dogs.eu/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh grappig, daar hebben ze ook het circus fretten urntje.
- yvonne
Ja, Marjan die heb ik voor Bowie!
Die is inderdaad heel erg schattig.
Bij dat atelier hebben ze mooie urntjes!
- yvonne
Ik kwam vandaag deze foto tegen van Bowie en Presley
Nu spelen ze samen op de regenboog
Nu spelen ze samen op de regenboog
ow die is wel leuk.
Die zullen vast lol maken samen daarboven
Die zullen vast lol maken samen daarboven
Leuke foto hoor!
Yvonne, als je de link voortaan tussen de [img] tags zet dan zie je de foto verschijnen.
Dus zo iets als dit:
Yvonne, als je de link voortaan tussen de [img] tags zet dan zie je de foto verschijnen.
Dus zo iets als dit:
Code: Selecteer alles
[img]http://www.fotosite.nl/mapje/plaatje.jpg[/img]
Die lagen er lekker relaxed bij.
Dat is een leuke foto!
super leuke foto