Prinses Baila
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Prinses Baila
Ach gos, die rot oortjes ook altijd
hopelijk slaat de AB goed aan, beterschap voor Baila.
hopelijk slaat de AB goed aan, beterschap voor Baila.
Dank jullie wel. Net hoestte ze weer even maar ze lijkt er verder weinig van te hebben. Madammeke is alweer voor de derde keer los vandaag en lijkt er geen genoeg van te krijgen.
Gelukkig lijkt ze er niet echt ziekvan te zijn en heeft ze alleen maar last van lentekolder
Gisteren zijn we met het lekkere weer de tuin in geweest met de dames en hier is een 'kleine' selectie uit de foto's van Baila...
Veel plezier!
Veel plezier!
Wat is ze fotogeniek zeg...en zooo grappig
Die foto bij de zandbak volgens mij met staart omhoog en kop om hoog prachtig. Hele mooie foto's.
Ze staat bij de kussenkist maar die is inderdaad grappig.
En wie heeft er weer de meeste foto's van de frettenbende? Juist, hoe kan het ook anders?
De prinses heeft dan ook wel ontzettend schattige en leuke foto's moet ik zeggen. Die met haar oogjes dicht en haar snuitje in de zon is zo dottig, echt alsof ze geniet van de eerste lente-stralen.
De prinses heeft dan ook wel ontzettend schattige en leuke foto's moet ik zeggen. Die met haar oogjes dicht en haar snuitje in de zon is zo dottig, echt alsof ze geniet van de eerste lente-stralen.
Ze is ook ontzettend aandoenlijk, eigenwijs, lief stout en heerlijk knuffelig....
Ok, ik ben verliefd...
Ok, ik ben verliefd...
- yvonne
Wat een geweldige foto's weer!
Supermooie foto's weer van een supermooie prinses!
Hoe is het nu met haar oortjes?
Hoe is het nu met haar oortjes?
Het gaat erg goed met haar, ik heb haar de laatste dagen niet meer horen kuchen. Dus gelukkig staat de ab-kuur aan, het alternatief zou een spoeling zijn maar daar wil ik toch zo lang mogelijk mee wachten.
En het verharen is ook aan het afnemen en dus ook het gevaar van een haarbal gelukkig.
En het verharen is ook aan het afnemen en dus ook het gevaar van een haarbal gelukkig.
Gelukkig maar, dat ze weer beter gaat.
O fijn zeg!
"kleine selectie"
Mooie foto's hoor van een mooie frettendame.
Fijn dat ze het weer beter doet.
Mooie foto's hoor van een mooie frettendame.
Fijn dat ze het weer beter doet.
Ach, als je zo'n honderd foto's hebt geschoten is dit toch wel een kleine selectie.
Ze traant overigens nog wel bij het brokjes eten zag ik net. Nog steeds alleen met rechts.
Ze traant overigens nog wel bij het brokjes eten zag ik net. Nog steeds alleen met rechts.
Wel fijn dat het kuchen weg is
We hebben vandaag een leuke hangmat gekocht voor die meiden, Baila vond het helemaal fantastisch!
- yvonne
Nou je hoeft niet te vragen wie er voortaan in de hangmat ligt, Shae vind het niks dus....Baila!
Lieff