Shae
Re: Shae
Bijgelezen! Wat een afgrijselijke tekenfoto's zag ik toch ook al op Facebook langskomen... Ik word er elke keer als ik ze zie echt een beetje misselijk van (ik vind ze zelfs iets tê om aan te geven dat het tekenseizoen weer begonnen is daardoor).
En wat een prachtig meisje is het nu
En wat een prachtig meisje is het nu
Re: Shae
Shae was vanmorgen erg ondeugend. De dagen dat ik niet hoef te werken maak ik altijd ontbijt voor mijzelf; twee beschuitjes met jam en suiker en een bak koffie. Voor Shae smeer ik dan de laatste tijd een heel klein likje boter op de rand van mijn bord. Dit weet ze als geen ander en vaak zit zij al eerder op tafel dan dat ik ben geïnstalleerd ermee.
Vanmorgen dus ook maar de tafel stond een beetje vol met mijn naaimachine en anders zooi dus ik zet mijn bord op tafel en begin een beetje met de troep te schuiven zodat Shaepop wat meer ruimte had.
Kijk ik uiteindelijk naar haar, zit die boef gewoon heel stout de jam van mijn beschuit te likken! En dan onverstoorbaar doorgaan toen ik haar met haar neus voor haar likje boter zette.
Vanmorgen dus ook maar de tafel stond een beetje vol met mijn naaimachine en anders zooi dus ik zet mijn bord op tafel en begin een beetje met de troep te schuiven zodat Shaepop wat meer ruimte had.
Kijk ik uiteindelijk naar haar, zit die boef gewoon heel stout de jam van mijn beschuit te likken! En dan onverstoorbaar doorgaan toen ik haar met haar neus voor haar likje boter zette.