Rebel Deel 2
Rebel Deel 2
Ben ik net waltham aan het maken, staat er een fret ineens om me heen te springen en tegen mijn been aan te klimmen
Re: Rebel Deel 2
Schiet dan ook een beetje op met die pap!
Het valt me op dat zodra ik hem Metocloperamide geeft, hij erg slaperig wordt. Denk dat dit een bijwerking is van het medicijn, maar moet ik dit doorgeven aan Hanneke?
Slaperigheid en vermoeidheid is inderdaad een bijverschijnsel. Ik zou dit zeker gelijk even melden.
Dan stuur ik even een mail.
Goed dat je daar gelijk contact over opneemt.
Volgens Hanneke zie je deze bijwerking meer bij mensen, bij dieren zie je dit zelden. Bij fretten had ze er nog niet van gehoord.
Ik mag proberen om de dosering aan te passen, zodat het medicijn nog wel werkt maar hij niet meer slaperig wordt.
Ik mag proberen om de dosering aan te passen, zodat het medicijn nog wel werkt maar hij niet meer slaperig wordt.
Maar volgens mij geeft ze nog niet zolang metoclopramide aan fretten tegen de misselijkheid. De laatste keer dat wij iets meekregen tegen misselijkheidsklachten was dat nog steeds Cerenia.
En niet iedereen zal altijd even oplettend zijn dus ik vind het goed dat je het sowieso gemeld hebt bij haar.
En niet iedereen zal altijd even oplettend zijn dus ik vind het goed dat je het sowieso gemeld hebt bij haar.
Het was rustig en ik dacht even kijken waar hij is. Dus ik kijk op zijn vast slaapplaatsen als hij los is en GEEN Rebel!
Dus ik dacht, dan moet hij in de kledingkast zitten (hij kan van de achterkant in de kast komen en ligt dan vaak tussen de kleding te slapen) maar ook daar lag hij niet!
Dan kan hij maar op 1 plek nog liggen en dat is in de carrier (nog niet leeggemaakt na het bezoek aan Hanneke) maar daar lag hij ook niet in de hangmat te slapen.........loop nog een keer naar de slaapkamer om achter de kast te kijken. Zie ik ineens een "bult" in mijn dekens. Denk nog dat het door het spelen op bed komt en wil het rechttrekken...was meneer dus in de deken gekropen en lag daar prinsheerlijk te slapen.
Verdorie pikt ie nu ook al ons bed in!
Dus ik dacht, dan moet hij in de kledingkast zitten (hij kan van de achterkant in de kast komen en ligt dan vaak tussen de kleding te slapen) maar ook daar lag hij niet!
Dan kan hij maar op 1 plek nog liggen en dat is in de carrier (nog niet leeggemaakt na het bezoek aan Hanneke) maar daar lag hij ook niet in de hangmat te slapen.........loop nog een keer naar de slaapkamer om achter de kast te kijken. Zie ik ineens een "bult" in mijn dekens. Denk nog dat het door het spelen op bed komt en wil het rechttrekken...was meneer dus in de deken gekropen en lag daar prinsheerlijk te slapen.
Verdorie pikt ie nu ook al ons bed in!
Vreselijk hè?
Jullie hebben echt geen leven met die fret.
Inderdaad vreselijk is het, mag niet eens meer in mijn eigen bed!
Eerlijk alles samen delen!
Nou was de slaapkamer altijd zijn favoriete kamer, maar ja een bed ligt ook veeeel lekkerder
En later lag meneer er weer, dus ik denk dat hij een nieuwe slaapplek heeft gevonden.
En later lag meneer er weer, dus ik denk dat hij een nieuwe slaapplek heeft gevonden.
En nu jullie nog.
Ik hoor het niet zo goed maar hij ziet er wel erg mooi uit! Mooi wit
Merk nu dat het inderdaad niet te horen is Hij was echt heel de tijd aan het mokken.