BiBi, deel 2
Re: BiBi, deel 2
Dat is heel mooi Yvonne! Mooie foto ook van bibi. En zo veel speelgoed!
wat een leuke foto's, die komt echt niets tekort
- yvonne
- Aantal fretten: 1
@Karen, het acrylaat zit aan de binnenkant van de volière. We hebben dat gedaan om te voorkomen dat de fretten naar boven klommen, ik had toen net Bowie en Presley als pup gekregen en het eerste dat ze deden was naar boven klimmen
Er gaat idd wel wat vuil tussen zitten maar ik zet regelmatig de tuinslang erop.
Ik wil aan de buitenkant nog een randje acrylaat zetten want BiBi kan nu als ze in de tuin loopt aan de buitenkant van de volière omhoog klimmen. Ze heeft het nog niet gedaan, maar dat is wel een ontsnappingsroute die ze zou kunnen volgen. En daar moet ik niet aan denken!
En nee, BiBi komt niks te kort
Er gaat idd wel wat vuil tussen zitten maar ik zet regelmatig de tuinslang erop.
Ik wil aan de buitenkant nog een randje acrylaat zetten want BiBi kan nu als ze in de tuin loopt aan de buitenkant van de volière omhoog klimmen. Ze heeft het nog niet gedaan, maar dat is wel een ontsnappingsroute die ze zou kunnen volgen. En daar moet ik niet aan denken!
En nee, BiBi komt niks te kort
Bedankt voor de info Yvonne. Ik moet voor de FN nog even verder denken, want de tuinslang er op zetten gaat hem niet worden.....dan heb ik een roestbak
- yvonne
@Karen, nee met de FN zou ik je niet aanraden om de tuinslang erop te zetten
En waar in de wiki kan ik die giftige plantenlijst vinden?
En waar in de wiki kan ik die giftige plantenlijst vinden?
Hoi Yvonne, hier: http://www.frettenvraagbaak.nl/wiki/Hui ... ge_planten" onclick="window.open(this.href);return false;
- yvonne
Dank je wel Kick, ik had gezocht maar niet gevonden
Hier kan ik wel wat mee!
Vandaag zou mijn Bowie 4 jaar geworden zijn en Presley zou morgen 4 jaar geworden zijn.
Mijn mannen hebben nu een mooi plekje gekregen bij ons in de slaapkamer.
Ik mis ze nog elke dag, hun lieve koppies en gekke streken.....
Hier kan ik wel wat mee!
Vandaag zou mijn Bowie 4 jaar geworden zijn en Presley zou morgen 4 jaar geworden zijn.
Mijn mannen hebben nu een mooi plekje gekregen bij ons in de slaapkamer.
Ik mis ze nog elke dag, hun lieve koppies en gekke streken.....
Een heel mooi plekje zo Yvonne.
Mooi hoor! En het is een fijn gevoel als ze op deze manier toch nog een beetje bij je zijn. Knuf!!!
Mooi plekje hoor Yvonne. Sterkte
Wat een fantastische voliere voor BiBi, zo'n mooi verblijf zou elke fret wel willen denk ik.
Vind de foto bij de urnen super schattig. Die koppies van je mannetjes, zo lief.
Vind de foto bij de urnen super schattig. Die koppies van je mannetjes, zo lief.
Mooi herdenkingsplekje voor je mannen Yvonne.
- yvonne
Bedankt allemaal, het is idd fijn mijn mannen dichtbij te hebben.
BiBi had vandaag de kolder in de kop
Ik was haar beddengoed aan het verschonen en hok aan het schoonmaken en daar werd ze helemaal druk van. Ze sleepte alle doekjes overal vandaan in haar slaaphokje en ze pakte zelfs mijn hand heel stevig tussen haar tandjes en trok deze ook naar binnen. En niet meer loslaten he! Uiteindelijk deed ze dat wel natuurlijk maar ze bleef maar achter mijn hand aan zitten, wilde ik de traphoesjes om de trapjes doen, begon zij er keihard aan te trekken. Maf beest.
Ze kon vandaag ook niet los want we hadden een stroomstoring ergens in huis en wisten niet waar het probleem zat. Dus alle luiken in huis open en Ben onder de vloer. Dan kun je geen loslopende fret in de buurt hebben.
Maar de luiken zijn weer dicht dus ze mag zo los
BiBi had vandaag de kolder in de kop
Ik was haar beddengoed aan het verschonen en hok aan het schoonmaken en daar werd ze helemaal druk van. Ze sleepte alle doekjes overal vandaan in haar slaaphokje en ze pakte zelfs mijn hand heel stevig tussen haar tandjes en trok deze ook naar binnen. En niet meer loslaten he! Uiteindelijk deed ze dat wel natuurlijk maar ze bleef maar achter mijn hand aan zitten, wilde ik de traphoesjes om de trapjes doen, begon zij er keihard aan te trekken. Maf beest.
Ze kon vandaag ook niet los want we hadden een stroomstoring ergens in huis en wisten niet waar het probleem zat. Dus alle luiken in huis open en Ben onder de vloer. Dan kun je geen loslopende fret in de buurt hebben.
Maar de luiken zijn weer dicht dus ze mag zo los
Haha, Shae kan het ook niet hebben als we haar kooi doen. Maar lekker dat ze zo actief is
Haha, heerlijk hoor zo'n eigen willetje. Dit gedrag zie je toch vaker bij dames, ook hier wordt Shae helemaal nerveus wanneer haar kooi moet worden verschoond. Inderdaad dan af en toe zo nijdig dat ze het liefst hard zou willen bijten.
Zie dat we weer hetzelfde reageren.
Zie dat we weer hetzelfde reageren.
Heerlijk vind ik dat. Die kolder in hun hoofd.
Kick en Marjan zijn jullie een stel ofzo
Kick en Marjan zijn jullie een stel ofzo
Lijkt er wel op he.
Met Queeny hier ook hoor. HAAR kooi, dus handen er van af!
Heerlijk dat BiBi de kolder in haar koppie had
- yvonne
Vanwege de grote tuinverbouwing kan BiBi daar nu niet los lopen, dus heb ik vanmiddag de playpen maar weer eens in elkaar gezet. Het was zulk lekker weer en ik was vroeg thuis dus ik wilde ook even van het zonnetje genieten. Ik heb de graafbak neergezet en BiBi is flink tekeer gegaan
Heerlijk hoor, laat de zomer nu maar komen!
Heerlijk hoor, laat de zomer nu maar komen!