Adina, fretje Fret & Welzijn

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Gebruikersavatar
yvonne
Berichten: 5980
Lid geworden op: 16 mar 2013 22:36
Aantal fretten: 1
Locatie: Oostvoorne (zuid holland)

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door yvonne »

Jemig....ik lees net op facebook dan Adina is ingeslapen :cry:
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door Marjan »

Oh echt waar? :shock: Wat scheelde haar dan?
Gebruikersavatar
Amaris
Berichten: 2494
Lid geworden op: 04 nov 2014 15:15
Aantal fretten: 0

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door Amaris »

Ik zag het net op de pagina inderdaad...

Zal anders het bericht van daar hier plaatsen, tot Chaimel in staat is meer info te geven hier.

"Na bijna 2 jaar in de opvang te verblijven is vandaag de dag aan gebroken om Adina in te laten slapen. De maag/darm problemen hebben blijvende schade aangericht ondanks de stabiele omgeving bij mijn moeder zonder veel andere fretten. De klachten werden wel minder, qua gedrag was ze verbeterd van een ernstige ziek fretje naar een fretje van bejaarde leeftijd. Maar Adina is pas 3 en hoort zich ook te gedragen als een fret van 3, iets wat ze wel deed toen ze net bij ons was. Ik wil mijn ouders bedanken voor het in huis nemen van Adina, dankzij jullie weten we nu zeker dat we alles gedaan hebben wat er in onze macht lag. Adina meisje het gaat je goed!!"
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door Marjan »

Och wat triest zeg. :( Heel veel sterkte voor jou Chaim maar natuurlijk ook voor je moeder.
Gebruikersavatar
Amaris
Berichten: 2494
Lid geworden op: 04 nov 2014 15:15
Aantal fretten: 0

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door Amaris »

Het kwam echt even hard aan... Adina was de reden dat ik bij Fret en Welzijn uit kwam. Zij was de reden dat ik een fret wilde en specifiek haar. Helaas mocht het niet zo zijn dat ik haar kon adopteren vanwege haar ziekte en om dit nu te lezen was echt vreselijk. Zo hard gestreden door Adina maar ook door Chaimel en haar moeder en iedereen die zorgde voor Adina op welk moment in haar korte leventje dan ook.
Gebruikersavatar
Kick
Berichten: 13397
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:51
Aantal fretten: 1

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door Kick »

Dit komt even binnen zeg.... :(
Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 3023
Lid geworden op: 15 jan 2013 08:25

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door Danielle »

Echt heel sneu :(
Heel veel sterkte met het verlies, het was zo schatje
Chaimel
Berichten: 147
Lid geworden op: 17 mar 2013 10:14

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door Chaimel »

Ik kwam hier ook even langs omdat ik weet dat iedereen heel erg met Adina hebben meegeleefd.

De bloeduitslagen waren slechter dan de vorige keer. Adina deed het toevallig de laatste week weer wat minder goed dan voorheen. De uitslagen logen er niet om. Adina zou de rest van haar leventje een fretje worden wat bij het minst of geringste een terugval zou krijgen. Het was bij haar pappen en nat houden en ik heb er voor gekozen dat ik dat niet voor haar wilde. We hebben haar de kans gegeven maar helaas is de stress van het opvangleven haar te veel geworden. Heel erg zuur want ik ben dit echt begonnen met de beste bedoelingen en Adina was zo ongelooflijk lief, iets wat het nog zuurder maakt. Ik ben wel heel erg blij dat ze is ingeslapen op een moment dat het redelijk goed met haar ging. Nu heb ik er vrede mee wetende dat we alles voor haar hebben gedaan.
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door Marjan »

Frustrerend hoor, je doet alles wat in je macht ligt en toch wil het niet baten. :(
Maar die kleine meid heeft in ieder geval nog een fijne tijd gehad bij je moeder en ervaren wat het is om geliefd te zijn. Dat is toch wel weer een fijn idee.
ray
Berichten: 3428
Lid geworden op: 28 mar 2013 15:58
Aantal fretten: 1

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door ray »

Dit is echt heel zuur, maar wel de juiste beslissing. :???:

Rust zacht Adina.
Gebruikersavatar
Karen
Berichten: 12910
Lid geworden op: 15 jan 2013 23:24

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door Karen »

Ik schrok er ook erg van toen ik het las, maar ik kan het alleen maar met je eens zijn Chaimel. Toch is het een verschrikkelijke tegenvaller en valt het niet mee om zo'n diertje haar rust te geven.....
Heel veel sterkte voor jou en je moeder.
Minka
Berichten: 4824
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:08
Aantal fretten: 0

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door Minka »

Heel veel sterkte Chaimel. Als een fret geen fret meer kan zijn, dan kun je alleen maar deze beslissing nemen voor Adina.
Chaimel
Berichten: 147
Lid geworden op: 17 mar 2013 10:14

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door Chaimel »

Bedankt allemaal :)
Gebruikersavatar
Mette
Berichten: 4624
Lid geworden op: 15 jul 2014 16:07
Aantal fretten: 1
Locatie: Enschede

Re: Adina, fretje Fret & Welzijn

Bericht door Mette »

Nou wat Karen zegt dus. Veel sterkte gewenst! Ik schrok ook :(.
Plaats reactie