Prinses Baila
Re: Prinses Baila
Nou inderdaad, ze is echt al vanaf vanmorgen half negen wakker en aan de gang. Ze zit nu weer voor de tweede keer in de tuin want ze liet zich echt niet opsluiten. Ik heb ook nog even met haar gespeeld in de tuin, die is onvermoeibaar. Daardoor raakt ze wel langzaam maar zeker haar winter spekkies kwijt.
als ze maar niet teveel winterspek verliest dan is het goed
Als Kick haar telkens maar weer wanneer ze daarom bedelt snoepjes blijft geven dan gaat dat ook echt niet gebeuren.
Overigens ligt ze nu eindelijk te slapen na ruim vier uur beweging.
Overigens ligt ze nu eindelijk te slapen na ruim vier uur beweging.
Ja, en mevrouw heeft écht een eigen willetje hoor
Baila is toch wel een aparte fret hoor. Vanmorgen nam ik haar weer mee de badkamer in en zoals gewoonlijk begon ze gelijk weer flink in mijn blote voeten te knagen. Ze is echt de enige (eigen) fret die ik het niet afgeleerd krijg. Of dat nou komt omdat ze zo doof als een kwartel is en zo mijn AUW! AUW! niet kan horen of omdat ik haar te schattig vind om haar zomaar een tik op haar toegus te geven. Maar of ik nu sta te hupsen of gewoon mijn voeten stil hou en haar laat knagen, het maakt allemaal niets uit.
Alleen wanneer ik net onder de douche uit kom en mijn voeten en benen nat zijn dan doet ze lief en likt ze alleen maar. Maar als ik dan droog gelikt ben, smaak ik schijnbaar toch lekkerder wanneer ze haar tandjes erin kan zetten. Rare fret.
Alleen wanneer ik net onder de douche uit kom en mijn voeten en benen nat zijn dan doet ze lief en likt ze alleen maar. Maar als ik dan droog gelikt ben, smaak ik schijnbaar toch lekkerder wanneer ze haar tandjes erin kan zetten. Rare fret.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ze vind jou gewoon om op te vreten
Heel leuk dat ze ondeugend is, dat is echt lachen voor ons.
Haha, ja voor jullie wel! Maar voor de rest is ze een schatje hoor, echt een aandoenlijk fretje met gebruiksaanwijzing.
Zo zeg ik 's ochtends Shae gewoon gedag en naar haar zwaai ik altijd heel uitbundig. En daar reageert ze ook gelijk op.
Ik ben gisteren wel begonnen haar brokkenbrij te geven want ze blijft maar tranen met haar rechter oogje tijdens het brokken eten. En we hebben de indruk dat ze soms wat nerveuzig is doordat ze toch trek heeft en waarschijnlijk dan toch niet wil eten doordat haar oren pijn doen.
Gisteren nog even met een beetje waltham om haar te laten wennen maar dat ging zo goed naar binnen dat ik haar vanmorgen gewoon zonder waltham heb gegeven en het gaat schoon op.
Nu wel weer goed haar gewicht in de gaten houden want ze was iets slanker geworden maar Kick vond haar nu gelijk alweer wat molliger aanvoelen.
Zo zeg ik 's ochtends Shae gewoon gedag en naar haar zwaai ik altijd heel uitbundig. En daar reageert ze ook gelijk op.
Ik ben gisteren wel begonnen haar brokkenbrij te geven want ze blijft maar tranen met haar rechter oogje tijdens het brokken eten. En we hebben de indruk dat ze soms wat nerveuzig is doordat ze toch trek heeft en waarschijnlijk dan toch niet wil eten doordat haar oren pijn doen.
Gisteren nog even met een beetje waltham om haar te laten wennen maar dat ging zo goed naar binnen dat ik haar vanmorgen gewoon zonder waltham heb gegeven en het gaat schoon op.
Nu wel weer goed haar gewicht in de gaten houden want ze was iets slanker geworden maar Kick vond haar nu gelijk alweer wat molliger aanvoelen.
Hopelijk zijn de traanoogjes gauw over met de brokkenbrij
Nou ja, het eten doet haar dan geen pijn meer. Maar ze is een keiharde wat pijn betreft dus het is wel vervelend dat ik voor de rest niet aan haar zal merken dat haar oortjes zeer doen. Want de tranen lopen haar letterlijk over de wangen wanneer ze aan het eten is en ze gaat gewoon stug door.
Dus ik denk dat ik toch eens met Hanneke ga overleggen of het niet verstandig is haar te spoelen aan de rechterkant.
Dus ik denk dat ik toch eens met Hanneke ga overleggen of het niet verstandig is haar te spoelen aan de rechterkant.
Dat doet Rebel ook onder de douche in je tenen bijten, maar gek genoeg alleen bij Fer.
Ze is erg sterk voor zichzelf en laat zich niet kennen. Wellicht dat een spoeling haar kan helpen inderdaad.
Fijn dat de brokkenbrij er goed ingaat.
Ze is erg sterk voor zichzelf en laat zich niet kennen. Wellicht dat een spoeling haar kan helpen inderdaad.
Fijn dat de brokkenbrij er goed ingaat.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Zielig als ze pijn heeft met eten, maar als ze honger heeft zal ze idd wel doorgaan
Gelukkig dat de brokkenpap er goed in gaat en wellicht helpt een oorspoeling.
Gelukkig dat de brokkenpap er goed in gaat en wellicht helpt een oorspoeling.
Haar andere oogje traant nu ook zagen we net Ik vrees dat we toch met haar naar dokkie moeten...
Succes alvast! Duimen dat het meevalt.