Bibi's dagboek
Re: Bibi's dagboek
He verdorie, weer die rot oren. Die zal zich knap beroerd hebben gevoeld, zielig dat ze zo uit haar dak ging bij Hanneke. Dit bewijst maar weer hoe keihard ze zijn voor zichzelf.
Ik ga duimen voor haar dat de meds snel gaan aanslaan!
Ik ga duimen voor haar dat de meds snel gaan aanslaan!
Straf jezelf niet hoor! Je bent écht niet de eerste en zeker niet de laatste die zich in de luren laat leggen door een fret.
En ik spreek uit eigen ervaring, helaas...
Het gaat allemaal goed komen maar je bent er even stuk van. Nu eerst knuffen met Biebers
En ik spreek uit eigen ervaring, helaas...
Het gaat allemaal goed komen maar je bent er even stuk van. Nu eerst knuffen met Biebers
Weer die rot-oren inderdaad! Het begint altijd met die schattige maar oh zo gevoelige oren van die beesten.
Ze ligt nu te slapen, zal enorm bijkomen zijn voor haar. Ik ga in ieder geval asociaal verwennen de komende dagen! Wat niet moeilijk is omdat ze de komende week op Waltham/ A/D moet van Hanneke Dat is al een feest op zich!
De medicatie iets minder...
En tja... die rotfretten zijn inderdaad meesters der toneelspel, dat had ik al begrepen in alle verhalen hier. Sommige die echt doodziek zijn en gewoon mokkend rondrennen... Om gek van te worden! Want zo ben je inderdaad makkelijk om de tuin te leiden. Vind het gewoon zo rot dat ze door dit keiharde 'gedrag' jegens eigen gezondheid zo ziek geworden is. Ik weet dat ik er niet vroeger bij had kunnen zijn omdat ze simpelweg geen verstoord gedrag vertoonde, maakt het inderdaad niet minder rot.
Morgen beginnen met de medicatie, heb net doorgelezen hoe het moet, komt goed! Hoef gelukkig vandaag niet verder te pesten dankzij de injectie, scheelt weer.
Ze ligt nu te slapen, zal enorm bijkomen zijn voor haar. Ik ga in ieder geval asociaal verwennen de komende dagen! Wat niet moeilijk is omdat ze de komende week op Waltham/ A/D moet van Hanneke Dat is al een feest op zich!
De medicatie iets minder...
En tja... die rotfretten zijn inderdaad meesters der toneelspel, dat had ik al begrepen in alle verhalen hier. Sommige die echt doodziek zijn en gewoon mokkend rondrennen... Om gek van te worden! Want zo ben je inderdaad makkelijk om de tuin te leiden. Vind het gewoon zo rot dat ze door dit keiharde 'gedrag' jegens eigen gezondheid zo ziek geworden is. Ik weet dat ik er niet vroeger bij had kunnen zijn omdat ze simpelweg geen verstoord gedrag vertoonde, maakt het inderdaad niet minder rot.
Morgen beginnen met de medicatie, heb net doorgelezen hoe het moet, komt goed! Hoef gelukkig vandaag niet verder te pesten dankzij de injectie, scheelt weer.
Och arm meiske....wat goed dat je toch gegaan bent.
Ze kunnen je zo voor het lapje houden en zeker als er dan andere dingen meespelen zoals bij jou, denk je al gauw dat het daar door komt.
Beterschap voor haar en verwen haar maar lekker!
Ze kunnen je zo voor het lapje houden en zeker als er dan andere dingen meespelen zoals bij jou, denk je al gauw dat het daar door komt.
Beterschap voor haar en verwen haar maar lekker!
Precies! Ik dacht dat het gewoon van de stress was. Helaas niet alleen dat dus.
Bibi is nu al verwend omdat ze de 3 methodes om medicatie te geven wilde uittesten. Omeprazole korrels in Waltham; gefaald.
Omeprazole in boter! Gefaald.
Uiteindelijk in de A/D gedaan; succes!
Marbocyl door de Waltham ging als een trein. Dus de eerste dag medicatie ging niet eens zo slecht. Geen spuitjes nodig gehad Hopen dat het zo kan blijven! Krijgt ze 5 weken lang A/D naast haar eten, wat zal ze blij zijn!
Bibi is nu al verwend omdat ze de 3 methodes om medicatie te geven wilde uittesten. Omeprazole korrels in Waltham; gefaald.
Omeprazole in boter! Gefaald.
Uiteindelijk in de A/D gedaan; succes!
Marbocyl door de Waltham ging als een trein. Dus de eerste dag medicatie ging niet eens zo slecht. Geen spuitjes nodig gehad Hopen dat het zo kan blijven! Krijgt ze 5 weken lang A/D naast haar eten, wat zal ze blij zijn!
Die wordt nog moddervet.
De omeprazole balletjes in een beetje vitaminepaste duwen wil ook nog wel eens helpen. Dat spul is zo plakkerig dat ze die klont wel naar binnen moeten werken en dan hebben ze vaak geen erg in die vervelende balletjes.
De omeprazole balletjes in een beetje vitaminepaste duwen wil ook nog wel eens helpen. Dat spul is zo plakkerig dat ze die klont wel naar binnen moeten werken en dan hebben ze vaak geen erg in die vervelende balletjes.
Dat wilde ik dus doen inderdaad, maar Jeffrey zei dat het beter was om met haar normale voer of boter te proberen. Zal het in ieder geval achter de hand houden als ze dadelijk het niet meer wilt op deze manier.
Voor nu moet ze toch op Waltham en A/D om over te stappen op brokkenbrij (de muts vertikt het om brij te eten!) dus mooiste zou zijn als ze het blijft nemen met A/D, dat zou mij een heel blij baasje maken want het is zoals je zegt; ze gaat nog moddervet worden van al dit snoepvoer! En dan nog extra medicatie-snoeppen... die kan dadelijk het kooideurtje niet meer door!
Voor nu moet ze toch op Waltham en A/D om over te stappen op brokkenbrij (de muts vertikt het om brij te eten!) dus mooiste zou zijn als ze het blijft nemen met A/D, dat zou mij een heel blij baasje maken want het is zoals je zegt; ze gaat nog moddervet worden van al dit snoepvoer! En dan nog extra medicatie-snoeppen... die kan dadelijk het kooideurtje niet meer door!
Hopelijk knapt je kleine meisje snel op, doe ze maar lekker knuffelen en verwennen en vertroetelen en niet te dik voeren.
Ze woog nu pas 700 gram dus een weekje Waltham en A/D kon ze wel hebben en zelfs nodig volgens Hanneke. Daarna inderdaad snel over proberen te gaan op brij want ik wil geen dikke fret met nog meer kans op problemen Knuffelen wil ze niet, ze is een beetje misselijk geloof ik. Ze wil het liefste maar in de woondeken liggen dus dat mag, slapen is altijd goed.
Zo maar goed dat je gegaan bent dan! Rot MOO
Nu maar veel verwennen en hopelijk knapt ze snel weer op.
Nu maar veel verwennen en hopelijk knapt ze snel weer op.
Late reactie maar wat een topfoto's! Hopelijk wordt het snel wat beter met de oortjes.
Het gaat al gelukkig wat beter. Ze eet goed en begon zelfs al wat te spelen! Nog wel voornamelijk slapen maar dat is goed. Ik kan wel zien dat ze nog misselijk is steeds na haar medicatie, maar ook dat was te verwachten.
Ze is ook enorm bang voor alles, elk geluid of als ik maar op sta; weg fret.
Langzaam herstel dus...
Wel een snelle foto, ze kwam even kijken wat ik aan het doen was (met de typische scheve Bibi staart die zelfs beetje in de krul zit!):
Ze is ook enorm bang voor alles, elk geluid of als ik maar op sta; weg fret.
Langzaam herstel dus...
Wel een snelle foto, ze kwam even kijken wat ik aan het doen was (met de typische scheve Bibi staart die zelfs beetje in de krul zit!):
Gaat de goede kant op dus, Go Bibi!
Leuke foto hoor, dat staartje is zo schattig.
Leuke foto hoor, dat staartje is zo schattig.
Lekker koppie heeft ze. En het komt uiteindelijk wel weer goed met haar hoor.
Leuke foto! Ze ziet er goed uit hoor
En dat schrikken, tja dat kost heel veel tijd voordat ze daar een beetje overheen zijn. Als ze zich bij jou maar veilig voelt dan heb je al heel veel gewonnen
En dat schrikken, tja dat kost heel veel tijd voordat ze daar een beetje overheen zijn. Als ze zich bij jou maar veilig voelt dan heb je al heel veel gewonnen
fijn dat de medicijnen hun werk lijken te doen, vervelend hoor, goed dat je gelijk gegaan bent
Ja, is inderdaad maar goed geweest dat we meteen gegaan zijn.
En dat koppie blijft gewoon geweldig. Zo lekker ondeugend snoetje
Ik heb weer eens een voedsel probleem, omdat mevrouw de a/d zat is, brokkenbrij de neus voor ophaalt en denkt; duw het maar lekker door je eigen strot!
Uiteindelijk is ze haar brij gaan eten (met meer Waltham dan brij, maar goed... het zit erin?) maar omdat ze echt te weinig nog eet ervan wilde ik a/d ernaast blijven geven en langzaam afbouwen. Maar ook dit vindt ze wel weer welletjes. Weten jullie van een ander natvoer wat ze ook mag? Dan kan ik ook de omeprazole erin blijven geven.
Ik las hier op het forum dat ze ook Hills' m/d mogen, ook hier het natvoer dan van? Want dan kan ik dat gewoon eens proberen.
En dat koppie blijft gewoon geweldig. Zo lekker ondeugend snoetje
Ik heb weer eens een voedsel probleem, omdat mevrouw de a/d zat is, brokkenbrij de neus voor ophaalt en denkt; duw het maar lekker door je eigen strot!
Uiteindelijk is ze haar brij gaan eten (met meer Waltham dan brij, maar goed... het zit erin?) maar omdat ze echt te weinig nog eet ervan wilde ik a/d ernaast blijven geven en langzaam afbouwen. Maar ook dit vindt ze wel weer welletjes. Weten jullie van een ander natvoer wat ze ook mag? Dan kan ik ook de omeprazole erin blijven geven.
Ik las hier op het forum dat ze ook Hills' m/d mogen, ook hier het natvoer dan van? Want dan kan ik dat gewoon eens proberen.
Ik denk dat je dat natvoer gewoon kan geven hoor. Alleen vermoed ik dat het ook niet gaat werken. Hier kreeg ik de M/D (brok) er ook met geen mogelijkheid in, dat soort dieetvoer is schijnbaar toch niet te pruimen.
Ik denk dat je beter kunt blijven proberen met de brokkenbrij en dat gemengd met waltham. En dan langzaam de waltham erin gaan minderen. Hier lukte dat eigenlijk altijd wel.
En om te zorgen dat ze in ieder geval haar meds binnen krijgt zou ik dat gewoon met een beetje pure waltham geven voorlopig.
Ik denk dat je beter kunt blijven proberen met de brokkenbrij en dat gemengd met waltham. En dan langzaam de waltham erin gaan minderen. Hier lukte dat eigenlijk altijd wel.
En om te zorgen dat ze in ieder geval haar meds binnen krijgt zou ik dat gewoon met een beetje pure waltham geven voorlopig.
Wat is ze toch een dotje. Qua natvoer ik weet het niet.