Veel zullen alleen nog beteuterd staan te kijken wanneer we de goede antwoorden bekend maken. Het blijken toch erg pittige vragen te zijn.
Haha ik begreep al dat ik niet enorm goed gescoord heb . Echt zo suf gewoon, ik heb alles nagezocht en dan nog verkeerd lezen en aanvinken. Maar ik kan altijd nog Sjeng de schuld geven. En als dat niet helpt, geef ik de hormonen de schuld .
Nee hoor, de goede antwoorden worden pas na sluiting van de quiz bekend gemaakt. Anders is het voor anderen erg makkelijk om te maken als dat zou worden door gegeven.
Dat was technisch niet zo simpel te realiseren en dan hadden we dat handmatig moeten gaan doen. En nu houden we dat gewoon nog even spannend, net als bij een echt examen.
Er hebben inmiddels al heel wat mensen de quiz gemaakt en die blijkt toch niet zo makkelijk te zijn, ondanks dat alle antwoorden te vinden zijn op het forum en de Wiki.
Over een kleine twee weken sluit deze quiz dus heb je nog niet mee gedaan en durf je de uitdaging aan, doe dan de quiz en maak kans op een leuke frettenhangmat!