Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
Re: Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
Gelukkig gaan de wondjes de goede kant op en had hij zin om buiten rond te snuffelen. Ik ben heel benieuwd naar de uitslagen en hopelijk komt er geen enge dingen uit, zodat je met een behandeling kan starten.
Ik hoop dat ook Minka.....het blijft wel even spannend nog.......
Zeker nog even spannend maar ik ga er van uit dat alles goed gaat komen. Die eerste foto is top
Die eerste foto is echt geweldig en hij kijkt ook weer helder en alert de wereld in.
Het duurt wel lang zeg voordat je wat hoort van die biopten.
Het duurt wel lang zeg voordat je wat hoort van die biopten.
Wat een mooie foto's Mayke. Hij kijkt inderdaad weer helder en alert.
Go Gool!
Go Gool!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hij ziet er goed uit zeg! Hopelijk hoor je snel iets van de biopten, het duurt idd wel lang!
De frettenkliniek in Eindhoven is nu gesloten tot 10 juni, maar ik hoop dat mogelijk Jeffrey of Hanneke zo mogelijk zelf de uitslag doorgeeft, mocht er wat binnen rollen.
Maar ze zullen het wel druk genoeg hebben met de verbouwing en verhuizing, we wachten het maar even af nog.....
Vandaag rolde de verhuisbrief binnen van de nieuwe kliniek, met het nieuwe adres, ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. Het is een hele klus voor ze om alles klaar te krijgen denk ik zo.
Maar ze zullen het wel druk genoeg hebben met de verbouwing en verhuizing, we wachten het maar even af nog.....
Vandaag rolde de verhuisbrief binnen van de nieuwe kliniek, met het nieuwe adres, ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. Het is een hele klus voor ze om alles klaar te krijgen denk ik zo.
Wij kregen ook een verhuisbericht Ik hoop dat het nog lang duurt voordat we het in het echie gaan zien
Maar ik zou desnoods er zelf maar een belletje aan wagen want je zit nu wel in spanning...
Maar ik zou desnoods er zelf maar een belletje aan wagen want je zit nu wel in spanning...
Zou ik ook doen. Het is nog lang wachten tot 10 juni....
Fijn dat Gool zich wat beter voelt
Fijn dat Gool zich wat beter voelt
Hanneke heeft vanochtend gebeld, ze had de uitslagen binnen.
De cystes die weggehaald zijn waren tumoren die, nu ze weggehaald zijn geen problemen meer geven, dus beterrrrr!!
De huidbiopten die ze genomen heeft wijzen op een allergische reactie. Hanneke heeft het allemaal met naam en toenaam genoemd maar ik kan het qua woorden niet navertellen.
Hanneke denkt daarbij als eerste aan een allergie door het voer. Gool krijgt al die tijd al TF, we gaan dat nu dus omzetten naar Weaning brokjes. Hopelijk eet hij ze, anders maak ik ze eerst nog wat tijd aan met wat waltham, en ga die waltham dan steeds meer minderen zodat alleen de brokjes overblijven en hij ze wel gewoon eet.
Maar de huidklachten kunnen ook komen door de schildklierproblemen.
De schildklier werkt dus inderdaad te traag, daarvoor gaat hij L-theroxine krijgen. Daar gaan we zo snel mogelijk mee beginnen, nadeel is dat het pas na een paar maanden resultaat laat zien, maar ja, dat merken we dan nog wel.
Voor zijn nieren blijft hij op de synulox staan en op de omeprazole.
Dus Gool blijft een medicijnen mannetje voor zijn verdere leventje, maar ik ben al vreselijk blij dat er geen negatieve uitslag is gekomen uit de biopten.
Nu afwachten hoe hij het gaat doen op de schildkliermedicijnen en het nieuwe voer..... straks kennen we hem niet meer terug !!
De cystes die weggehaald zijn waren tumoren die, nu ze weggehaald zijn geen problemen meer geven, dus beterrrrr!!
De huidbiopten die ze genomen heeft wijzen op een allergische reactie. Hanneke heeft het allemaal met naam en toenaam genoemd maar ik kan het qua woorden niet navertellen.
Hanneke denkt daarbij als eerste aan een allergie door het voer. Gool krijgt al die tijd al TF, we gaan dat nu dus omzetten naar Weaning brokjes. Hopelijk eet hij ze, anders maak ik ze eerst nog wat tijd aan met wat waltham, en ga die waltham dan steeds meer minderen zodat alleen de brokjes overblijven en hij ze wel gewoon eet.
Maar de huidklachten kunnen ook komen door de schildklierproblemen.
De schildklier werkt dus inderdaad te traag, daarvoor gaat hij L-theroxine krijgen. Daar gaan we zo snel mogelijk mee beginnen, nadeel is dat het pas na een paar maanden resultaat laat zien, maar ja, dat merken we dan nog wel.
Voor zijn nieren blijft hij op de synulox staan en op de omeprazole.
Dus Gool blijft een medicijnen mannetje voor zijn verdere leventje, maar ik ben al vreselijk blij dat er geen negatieve uitslag is gekomen uit de biopten.
Nu afwachten hoe hij het gaat doen op de schildkliermedicijnen en het nieuwe voer..... straks kennen we hem niet meer terug !!
Straks is Gool een slanke vent. Gelukkig is alles weg van die tumoren.
Wat een opluchting zeg dat het geen kwaadaardige tumoren waren. Hij is er nog niet maar dit is toch al een beetje positief nieuws.
Inderdaad! Een hoop onzekerheid is nu weggenomen Go Gool, go!!!
Gelukkig geen enge dingen gevonden met de biopten.
Over een poosje herkennen we Goliath niet meer terug
Succes met de weaning brokjes!
Over een poosje herkennen we Goliath niet meer terug
Succes met de weaning brokjes!
Gelukkig geen kwaadaardige tumoren!
succes met de weaning brokjes, hopelijk gaat het snel goed.
succes met de weaning brokjes, hopelijk gaat het snel goed.
Wat fijn dat Hanneke toch even belt! Kleine moeite ook zodra er een uitslag binnen rolt, maar toch..
Wat een fantastische uitslag. Geen last meer van de tumoren, een plan van aanpak met voer en medicatie voor de schildklier. Fijn dat dat iets aan gedaan kan worden .
Ik kan hij wachten tot je weer foto's van hem kan posten zonder al die kale plekken! Nog even en hij is weer een prachtige man (nu ook al natuurlijk, maar gehavend..)
Wat een fantastische uitslag. Geen last meer van de tumoren, een plan van aanpak met voer en medicatie voor de schildklier. Fijn dat dat iets aan gedaan kan worden .
Ik kan hij wachten tot je weer foto's van hem kan posten zonder al die kale plekken! Nog even en hij is weer een prachtige man (nu ook al natuurlijk, maar gehavend..)
Goed nieuws! Dat hij op medicijnen moet blijven is wel het minste erge wat je had kunnen horen, ben erg blij dit te lezen
En die foto's laten eigenlijk ook wel zien dat hij zich wat beter voelt, dat is leuk.
En die foto's laten eigenlijk ook wel zien dat hij zich wat beter voelt, dat is leuk.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Fijn dat er in elk geval iets duidelijk geworden is en dat het behandeld kan worden.
Gaat vast goed komen met Gool!
Gaat vast goed komen met Gool!
Gool heeft nu een paar dagen de L- theroxine gehad tegen zijn te lage werking van de schildklier en hij neemt het goed in, gewoon uit het spuitje. Het is ook goed zoet gemaakt, het ruikt gewoon naar sinas. Dan weet Gool er wel weg mee.
Het is een suspensie geworden ipv een tablet, de verhouding voor een fret is zodanig verdund tov van die voor de hond, dat gaat tot 1/16 deel van een tablet voor een fret, dus dat wordt moeilijk verdelen bij een tabletje. Een te trage schildklier komt bijna niet voor bij katten, een te hoge gek genoeg weer wel. Daarom krijgt Gool dus de tabletten voor honden in de goede frettendosering.
Uiteraard is er nog niets te merken, dat gaat even duren, maar ik ben al blij dat het innemen goed gaat.
Verder doet ie het goed, de huid bij de operatieplekken wordt steeds rustiger, het geneest allemaal erg goed nu.
Hij is goed wakker en redelijk actief, gisteren lekker in de tuin gewandeld in het zonnetje.
Dat gaat er vandaag niet van komen, je waait je broek uit.....
Het is een suspensie geworden ipv een tablet, de verhouding voor een fret is zodanig verdund tov van die voor de hond, dat gaat tot 1/16 deel van een tablet voor een fret, dus dat wordt moeilijk verdelen bij een tabletje. Een te trage schildklier komt bijna niet voor bij katten, een te hoge gek genoeg weer wel. Daarom krijgt Gool dus de tabletten voor honden in de goede frettendosering.
Uiteraard is er nog niets te merken, dat gaat even duren, maar ik ben al blij dat het innemen goed gaat.
Verder doet ie het goed, de huid bij de operatieplekken wordt steeds rustiger, het geneest allemaal erg goed nu.
Hij is goed wakker en redelijk actief, gisteren lekker in de tuin gewandeld in het zonnetje.
Dat gaat er vandaag niet van komen, je waait je broek uit.....
Dat is zeker fijn dat hij het zo wilt innemen. Nu alleen nog even wachten op het resultaat.