Fretten kunst
Re: Fretten kunst
Wauw prachtig zeg!
Ze lijkt ook een beetje op Baila.
Ik ken deze maakster inderdaad. Volg haar al een tijdje op DeviantArt. Maakt zulke mooie dingen maar zo duur. Al is het zoals je zegt; zo ontzettend veel werk! Dus ik begrijp de prijzen wel. Foto's wanneer je dit mooie fretje thuis hebt! Wellicht met Baila ernaast?
Nou, Baila hou ik er verre van, voordat ze hem sloopt. Maar ik zal inderdaad foto's maken, ben er zelf ook wel benieuwd naar.
Ik vind het egeltje ook fantastisch maar ik hou het wel gewoon bij dit fretje. Misschien dat ik haar ooit vraag een Sandy fretje te maken met kleinere oogjes maar dan ga ik wel eerst sparen.
Ik vind het egeltje ook fantastisch maar ik hou het wel gewoon bij dit fretje. Misschien dat ik haar ooit vraag een Sandy fretje te maken met kleinere oogjes maar dan ga ik wel eerst sparen.
Een foto gaat 'em niet worden, krijg net een mailtje van haar dat 'ie al verkocht is en dat ze mijn bestelling heeft geannuleerd.
....dat is balen!
Ahh jammer!
Ah, nee he! Dan toch vragen om die Sandy fret inderdaad... bah! Had graag de fretten-plush gezien 'in het echt'.
Ik ben aardig teleur gesteld inderdaad. Ik moet even zien of ik nog wel met haar in zee wil want ik vind het eigenlijk super slordig dat 'ie niet meer beschikbaar was. Wat ik zo begreep van haar was 'ie al een tijd niet meer leverbaar dus dan snap ik niet zo goed waarom ze hem wel op die verkoopsite laat staan en zo valse verwachtingen schept.
Oh ja... dat is dan niet netjes! Als het al zo lang niet meer beschikbaar was dan is dat een erg slechte zaak. Was die persoon je nou net een minuut voor, ok. Maar dit is slordig.
Dat is balen.
Ah dat is balen zeg, zeker omdat je toch al een tijdje aan het overwegen bent voor je zoiets koopt. Hij is wel heel mooi, maar toch.. ik snap je vertwijfeling wel. Stom zeg!
Ja precies Birgit, hak ik eindelijk de knoop door, gaat het gewoon niet meer door. Ik ben ook nog steeds behoorlijk teleur gesteld heel eerlijk.
Zou ik ook zijn, het is toch een flink bedrag en heel mooi item..
Voor MAAR $490 is deze fret van welgeteld 8 cm van jou.
Erg leuk... maar die prijs, mensen
Ik vind het niet eens echt mooi.....
Waar is dat oerlelijke ding dan van gemaakt?
3D printer. Ik vind het ook nooit mooi, het is heel korrelig qua structuur. De opbouw van de fret vind ik dan wel weer kunstig, omdat ik uit ervaring weet hoe moeilijk het is een jointed doll te maken. En een fret is zo beweeglijk dat dit geen makkelijke opgave moet zijn geweest. Dan nog! ... Niet mooi, zeker niet voor zo'n prijs! Voor 20 euro zou ik het overwegen