Liva, deel 2
Re: Liva, deel 2
Ik vind ook niet dat een fret op die leeftijd lekker vet moet zijn. Mila is in deze periode nooit lekker vet geweest. Ook niet op de leeftijd die liva nu heeft. Mila is nu ook een garnaal, maar ik vind dat geen probleem.
Ik maakte me er ook niet echt druk om eigenlijk, tot Hanneke het zei..
Liva was keurig iets dikker van de winter en was begin voorjaar uiteraard iets afgevallen, maar daarna weer stabiel.. (tot ze bij Helen weigerde te eten) Dus dacht dat het wel goed zat..
En Marjan, bij Liva zijn ze inderdaad ook de stopknop vergeten..
En ja hoor, voor de tweede dag op rij perfecte ontlasting op de bak.. En een vrolijke Liva!
Liva was keurig iets dikker van de winter en was begin voorjaar uiteraard iets afgevallen, maar daarna weer stabiel.. (tot ze bij Helen weigerde te eten) Dus dacht dat het wel goed zat..
En Marjan, bij Liva zijn ze inderdaad ook de stopknop vergeten..
En ja hoor, voor de tweede dag op rij perfecte ontlasting op de bak.. En een vrolijke Liva!
Volgens mij maakt Natas die expres zoek.Mariël schreef:En Marjan, bij Liva zijn ze inderdaad ook de stopknop vergeten..
Jammer dat Liva nu ook CMOO blijkt te hebben....
Vrolijk en mooie drolletjes is goed
Ik vind ook niet dat een fret mollig moet zijn hoor, alleen als jonge pup. Ze moeten alleen wel een 'gevuld' buikje hebben en niet zoals Jillz af en toe heeft. Dan is het net een Whippet-fret en heeft ze helemaal niets meer in haar buik en zie je gewoon ingevallen flanken..
Ik vind ook niet dat een fret mollig moet zijn hoor, alleen als jonge pup. Ze moeten alleen wel een 'gevuld' buikje hebben en niet zoals Jillz af en toe heeft. Dan is het net een Whippet-fret en heeft ze helemaal niets meer in haar buik en zie je gewoon ingevallen flanken..
Liva is de afgelopen 2 dagen 30gram aagekomen op het Z/D-vlees!
En mijn vrolijke actieve springkikkertje is weer terug!
En mijn vrolijke actieve springkikkertje is weer terug!
Dat is pas goed nieuws!
Oh wat fijn Mariël !
Ga zo door Liva !!!
Ga zo door Liva !!!
Kijk, dat is goed nieuws!
Dat doet ze goed zeg
Wat fijn!! En ik denk niet dat CMOO de laatste jaren pas problemen geeft... Hanneke heeft het nu gewoon beter onder de knie en het was er altijd wel. Er zijn een hoop mensen die fretten in hun tuin houden, en ook de nestjes. Daar komen een hoop beestjes bij helaas. Vooral als je kijkt naar de hygiëne die de meeste van hen erop nahouden. Toch kunnen ze er érg oud mee worden, dus het zal vast wel goed komen met Liva
Mooie drollen for the win!
30 gram extra vet is een goede aanwinst, Liva, you go gurl!
30 gram extra vet is een goede aanwinst, Liva, you go gurl!
Liva die haar zin niet krijgt:
In dit geval wil ze Z/D-vleesjes en niet de "vieze" brokjes die in haar bakje zitten (én mama staat niet per direct op om wat te maken..)
In dit geval wil ze Z/D-vleesjes en niet de "vieze" brokjes die in haar bakje zitten (én mama staat niet per direct op om wat te maken..)
Ze laat het duidelijk merken wat ze er van vindt
Prisonbreak a la Liva! Wat hebben ze toch een diva-streken die meiden
Je mag niet klagen Mariël, Liva maakt er geen troep van.