Vragen en opmerkingen

Algemene info, forumregels en je kunt hier terecht voor (technische) vragen en opmerkingen over het forum
Kick
Aantal fretten: 1

Re: Vragen en opmerkingen

Bericht door Kick »

Birgit: wil jij eens zien wat er gebeurd als je nu zonder www iets intikt en dan je cookies eens weggooien en dan weer kijken?
Mette

Bericht door Mette »

Het ligt aan de instellingen op het domein. Degene die de domeinnaam beheert moet dit specifiek instellen. Ik doe het vrijwel dagelijks voor mijn werk ;). En Birgit heeft gelijk dat dit voor de frettenvraagbaak momenteel niet is ingesteld.
Birgit
Aantal fretten: 0

Bericht door Birgit »

Het is alleen voor het hoofdomein. Als ik frettenvraag.nl/forum intyp, dan wordt het wel automatisch doorverwezen naar de www-versie.

Hier is het nog steeds dat als je frettenvraagbaak.nl intyp in Chrome. Als ik het in Internet Explorer intyp, krijg ik het resultaat in de zoekpagina (Google). In Firefox zet hij er wel automatisch www voor.
Remco

Bericht door Remco »

Klopt als een bus, ik heb dat niet ingesteld. Omdat ik een manier van backup's maken gebruik die dat niet ondersteunde vroeger en ik via dat A record intern een backup image maakte. Ik zal het even aanpassen... Het is maar puur een cosmetische instelling, het maakt immers voor de werking van de site geen verschil of je www of niet ervoor typt. Ook is het officieel nog steeds altijd dat een site wordt aangeduid met www, alleen voor het gemakt heb je dus de zonder www optie. Een aantal browsers plaats automatisch www ervoor. :mrgreen:
Marjan

Bericht door Marjan »

Mooi, ook weer opgelost. :D
Mette

Bericht door Mette »

Top Remco!

En Birgit: dan zit er een verwijzing op /forum/ incl. www ervoor ;), want ook dat hoeft niet persé zo te zijn. Plus in mijn Firefox had ik er nog wel last van, dus het klinkt erg bijzonder met al die browsers :clown:
Birgit

Bericht door Birgit »

Cosmetisch!? Het is een instelling voor luie mensen zoals ik 8-) . Dank voor de aanpassing, scheelt mij weer duim RSI!
Chaimel

Bericht door Chaimel »

ik wist niet eens dat het bestond 8-)
Mette

Bericht door Mette »

Ik zou erg graag ook een dagboek willen bijhouden. Echter weet ik niet zo heel goed hoe ik dit moet doen wanneer ik een hele hoop informatie eruit moet laten (jullie weten vast wat het betreft). Hoe kan ik dit netjes 'toedekken'. Met periodes verhalen weglaten een idee? In de hoop dat niemand er naar vraagt dan, want ik vind het persoonlijk best moeilijk geen open boek te zijn. Daarbij is er hier en daar best een dergelijke opmerking te vinden, dus ik snap niet helemaal goed waar de grens nu precies ligt. Bij het foto's plaatsen? Links sowieso niet heb ik gelezen.
Marjan

Bericht door Marjan »

Als je een dagboek bedoelt over zwangere moertjes en de uiteindelijke pups moeten we je teleur stellen. Op dit forum worden fokkers op geen enkele manier gepromoot. :)

Dat betekent verder niet dat je niet over je fretten mag schrijven of geen foto's mag plaatsen. Alleen zul je toespelingen m.b.t. alles wat met een frettery te maken heeft moeten zien te vermijden. Eventuele vragen die hier toch uit voort vloeien kun je dan via pb-functie beantwoorden.
En mocht je het zelf erg moeilijk vinden om bepaalde situaties te omzeilen, dan is het misschien toch verstandig om tijdens deze periode even niets of wat minder over je fretten te posten. ;)

Mocht je zelf nu toch nog vragen of opmerkingen hebben, verzoek ik je dit even via de pb-functie te doen met een van ons.
Mette

Bericht door Mette »

Ik hoef geen dagboek te hebben over de nestjes, maar een dagboek over mijn fretten. Helaas (voor jullie tenminste) zijn hormonale fases ook onderdeel van een deel van sommige hun leven. Ik ga het gewoon opzetten, en tik mij maar gewoon op de vingers als er iets te ver gaat! Ik doe in ieder geval 100% mijn best om alles te vermijden ;).
Mette

Bericht door Mette »

Zonder www voor de URL werkt de website nog steeds niet overigens, valt me op.
Kick

Bericht door Kick »

We gaan er weer even naar kijken. Is het misschien iets met je cache?
Mette

Bericht door Mette »

Nee ik heb net een herinstallatie gedaan op werk en heb voor mijn werk ook altijd cache op automatisch leegmaken staan (we bouwen websites.. dus dat is wel handig :clown: )
Minka

Bericht door Minka »

Ik zie regelmatig dat er geregistreerde gebruikers online zijn, maar dan zie ik niet de naam erbij. Er wordt dan bijvoorbeeld als net 2 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast en dat terwijl ik als enige geregistreede mijn naam zie. Van de andere geregistreerde gebruiker zie ik de naam niet. :?:

Ik zie wel Bing [BOT] bijvoorbeeld maar die is toch niet geregistreerd?
Marjan

Bericht door Marjan »

Jawel, de bots die je met naam ziet staan in het rijtje "geregistreerde gebruikers" zijn wel geregistreerd. We hebben een heel rijtje geregistreerde bots en degene die niet in dat overzichtje staan kunnen als gast aan het rondneuzen zijn.

Op dit moment zijn er dus 4 geregistreerde gebruikers, dat ben ik plus drie bots:
Geregistreerde gebruikers: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Marjan
Minka

Bericht door Minka »

O oké, ik dacht al waar is die andere geregistreerde maar nu snap ik het.
Marjan

Bericht door Marjan »

:lol:
Mette

Bericht door Mette »

Vreemde vraag, maar wil iemand mijn wachtwoord even aanpassen naar iets volslagen ingewikkelds en me die e-mailen? Ik was ermee bezig om hem eindelijk eens wat ingewikkelder te maken dan hij was (aangezien tegenwoordig een betaald programma voor die het bijhoudt) maar toen besloot mijn plakbord iets anders te gaan onthouden dan waarmee ik hem had gereset vóór ik hem kon opslaan. Omdat ik dat zei, maar niet de bedoeling was natuurlijk :roll: . Momenteel in de status van wachtwoord kwijt en niet resetbaar dus, maar wel ingelogd :lach:
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik ga je even mailen. 8-)
Plaats reactie