Prinses Baila
Re: Prinses Baila
Balen van de oortjes dat het maar blijft terug komen.
Arme prinses... Bibi en ik houden ook onze pootjes en vingers gekruist voor Baila dat de oorspoeling helpt. Ze is zo'n schat, het is dan enorm vervelend om te zien dat ze zo'n last heeft met eten. Iets wat ze niet ontwijken kan.
Het gekke is dat we verder ook niets aan haar merken dan alleen de traantjes tijdens het brokken eten.
Voorlopig krijgt ze twee keer per dag een schaaltje brokkenbrij en dat gaat er nog steeds erg goed in gelukkig.
Voorlopig krijgt ze twee keer per dag een schaaltje brokkenbrij en dat gaat er nog steeds erg goed in gelukkig.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik merkte aan Presley ook helemaal niks, behalve 1 tranend oogje. Maar hij bleek ook een kneiter van een middenoorprobleem te hebben. Het zijn echt bikkels hoor Marjan en Kick, ik hoop dat jullie gauw met haar naar Hanneke kunnen gaan want ze zal vast pijn hebben.
Het laatste prinsessenverhaal is al meer dan een maand geleden. Heeft ze niets royaals uitgehaald?
Nou eigenlijk niet, ze gedraagt zich Koninklijk.
Ze doet het goed, vindt de tuin echt helemaal geweldig en wil constant naar buiten.
Toch hoest ze de laatste tijd toch wel erg regelmatig. En omdat ze al eerder een longontsteking heeft gehad, mail ik af en toe met Hanneke en heeft ze ook alweer een ab-kuurtje achter de rug.
Nu is het redelijk rustig maar we houden haar wel goed in de gaten en wanneer ze blijft hoesten maken we toch maar even een afspraak voor haar bij de Frettenkliniek.
Ze doet het goed, vindt de tuin echt helemaal geweldig en wil constant naar buiten.
Toch hoest ze de laatste tijd toch wel erg regelmatig. En omdat ze al eerder een longontsteking heeft gehad, mail ik af en toe met Hanneke en heeft ze ook alweer een ab-kuurtje achter de rug.
Nu is het redelijk rustig maar we houden haar wel goed in de gaten en wanneer ze blijft hoesten maken we toch maar even een afspraak voor haar bij de Frettenkliniek.
En laat dat 'Prinses' maar weg eigenlijk... Ze is meer een lobbig lekker ding
Het is ook gewoon te mooi weer om binnen te zitten. Zeker voor lobbige, lekkere dingen
Hoesten is zeker niet goed! Willen we niet horen bij lieve Baila.
Hoesten is zeker niet goed! Willen we niet horen bij lieve Baila.
@Kick je kan te topictitel aanpassen
Fijn dat ze het goed doet, hopelijk is een bezoek aan de frettenkliniek niet snel nodig.
Fijn dat ze het goed doet, hopelijk is een bezoek aan de frettenkliniek niet snel nodig.
Het is gewoon een lekker ding!
Hopelijk blijft het hoesten nu een lange tijd weg
Hopelijk blijft het hoesten nu een lange tijd weg
Dan krijgt hij ruzie met mij. :twisted:ray schreef:@Kick je kan te topictitel aanpassen
Dan laat maar staan zo Kick (wil geen ruzie veroorzaken)
Nee, ik ook niet
Re: Lobbige Baila
Lobbige Baila is ook weer eens iets anders als topic titel. Kijk maar.
Jij zoekt ruzie
Denk dat ik dan eens een paar gebruikersnamen ga veranderen.
Dan ben je gelijk van die gekke mensen af inclusief mij.