Mila (deel twee)
Re: Mila (deel twee)
Gatsie zeg. Ik neem aan dat het niet om een gewone regenworm gaat, anders zou je de vraag niet stellen....
Inderdaad geen regenworm.
Geen idee... Heel vreemd inderdaad
Die worm kan niet uit een prooidier gekomen zijn?
Een witte worm?
Hoe die dan in de waterbak terecht komt kan ik dan ook niet echt bedenken...
Een witte worm?
Hoe die dan in de waterbak terecht komt kan ik dan ook niet echt bedenken...
Uit een prooidier, dat lijkt me sterkt. Het was wel een witte worm.
Dunne witte wormen kunnen spoelwormen zijn, maar hoe die in het water gekomen kan zijn...... ?
Honden kunnen zich infecteren door het eten van knaagdieren zoals muizen en ratten.
Dat lees ik tenminste bij honden.....
http://wormbestrijding.nl/wormbestrijdi ... rmen-hond/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar goed, het is nog de vraag wat het nu precies was.....
Honden kunnen zich infecteren door het eten van knaagdieren zoals muizen en ratten.
Dat lees ik tenminste bij honden.....
http://wormbestrijding.nl/wormbestrijdi ... rmen-hond/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar goed, het is nog de vraag wat het nu precies was.....
Klinkt als een lintworm of spoelworm inderdaad. Misschien even voor de zekerheid met Stronghold behandelen als ze dat niet is nu?
Ik heb Hanneke gemaild wat het beste is om als voorzorg te gebruiken. Stronghold of Advocate.
Volgens mij zegt ze altijd Stronghold en als dat niet lekker werkt Advocate, maar het maakt geloof ik nog weinig verschil. Ben benieuwd of ze intussen wat anders zegt of dat dat nog klopt.
Mila is behandeld met Advocate op advies van Hanneke. Dit moest ze toch hebben ivm haar slakken lekkernijen.
Vanmorgen was heerlijk. Ik zat buiten en Mila was aan het wardancen, duiken in haar zelf gemaakte tunnels in haar tuintje. Op een gegeven moment viel ze uit de plantenbak in haar waterbak en toen was ze over de emmer, een dikke staart en hevig mokkend.
Ze zag een merel op haar ren en die wilde ze wel. Dus klom ze op het dak van haar huisje in een poging om de merel te vangen.
Het was op en top vermaak op de vroege ochtend.
Vanmorgen was heerlijk. Ik zat buiten en Mila was aan het wardancen, duiken in haar zelf gemaakte tunnels in haar tuintje. Op een gegeven moment viel ze uit de plantenbak in haar waterbak en toen was ze over de emmer, een dikke staart en hevig mokkend.
Ze zag een merel op haar ren en die wilde ze wel. Dus klom ze op het dak van haar huisje in een poging om de merel te vangen.
Het was op en top vermaak op de vroege ochtend.
Leuk! Dat is nog beter dan naar de tv kijken
Frettenspeeluurtje is inderdaad veel leuker dan tv kijken! Live entertainment a la Mila!
Heerlijk hoor zo'n mallotige fret.
Haha, plons!!!
Heerlijk om haar zo te kunnen bespieden
Ik ben blij dat het wat minder is met het weer. De afgelopen dagen het dak van de garage nat gehouden, een twee persoons dekbed omgebouwd tot zon afscherming over de ren heen en dat ding nat gehouden. Mila alleen 's-avonds naar buiten. Ze had binnen een binnen voetenbadje en een ice pod in haar slaapgedeelte. Ice pod werkt echt goed en blijft tot zes uur gewoon koel en in haar slaapgedeelte bleef dus ook lekker koel.
Nog 3 ice pods bijbesteld, want er was ruime voorraad en het was snelle levering en ik zit nog te wachten op die dingen. Na mail kreeg ik als antwoord uitverkocht en volgende week worden ze geleverd. Ik ben na het antwoord van hun weer op de site gaan kijken en wat stond er bij de ice pods ruime voorraad. Ik bestel dus vanaf nu niks meer bij Chewies. Ik hou niet van verkeerde info en ook na mijn mail gewoon ruim op voorraad laten staan op hun site.
Nog 3 ice pods bijbesteld, want er was ruime voorraad en het was snelle levering en ik zit nog te wachten op die dingen. Na mail kreeg ik als antwoord uitverkocht en volgende week worden ze geleverd. Ik ben na het antwoord van hun weer op de site gaan kijken en wat stond er bij de ice pods ruime voorraad. Ik bestel dus vanaf nu niks meer bij Chewies. Ik hou niet van verkeerde info en ook na mijn mail gewoon ruim op voorraad laten staan op hun site.
Lekker handig van die site.
Slordig hoor...