Liva, deel 2
Re: Liva, deel 2
Komt maandag zeker bij Opsporing verzocht op tv
Priceless! Die Liva toch altijd!
@ Kick: Nee ze willen het stilhouden.. Ze zijn bang dat niemand hier meer een woning wil huren, als ze weten dat er zo'n zware crimineel rondspookt...
Zo, even jullie jaloers maken:
Zo, even jullie jaloers maken:
rare biscuit heb je, zit een staart aan!
leuke foto's
leuke foto's
Haha Ray
Heerlijke foto's hoor! Mooi donker doppie heeft ze
Heerlijke foto's hoor! Mooi donker doppie heeft ze
Hahahaha! Hele leuke foto's van die crimineel hoor, mis alleen het zwarte bakje.
Speciaal voor Marjan:
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat een lekker ding is ze toch!
Die criminelen-foto.... fantastisch!
Liva is ook meer een kleine opdonder, is het niet? Valt op in deze foto's. Lekker, klein meisje.
Met een gruwelijk ondeugend snuitje
Liva is ook meer een kleine opdonder, is het niet? Valt op in deze foto's. Lekker, klein meisje.
Met een gruwelijk ondeugend snuitje
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Dat is nog zacht uitgedrukt hoor Amaris :-p
Ze mag klein zijn maar is groot in het creëren van grote chaos
Ze mag klein zijn maar is groot in het creëren van grote chaos
Zoals een echte fret hoort te doen
Het is inderdaad maar een klein opdondertje, maar haar ego is 10 keer zo groot..
Liva heeft al een dag geen antimisselijkheidsmeds gehad en is hartstikke druk en vrolijk!
Ook weegt ze nu 620gram! (Vorig jaar om deze tijd woog ze maar 530gram.. )
Wel lijkt ze een ernstige aandoening te hebben... Namelijk zwarte stipjes rond d'r bek en neus...
Het lijkt erg besmettelijk, want als ze kusjes geeft heb ik ze ook meteen. En ze komen op mijn shirt.. en de vloer, en en en...
Ik vrees dat ze het heeft opgelopen in de zandbak....
Liva heeft ook een nieuw bed.. Ze had een kleinere variant van deze, maar daar paste haar ego niet in...
40x50cm...
Komende donderdag staat een afspraak bij de Frettenkliniek.. Liva heeft nu al 2,5 week steeds groene ontlasting... Vreemde is dat het maar 1 of 2 keer per dag is, en de rest is prima.. Ook druppelt ze regelmatig anaalkliervocht..
Dus toch even laten checken, maar verwacht niets ergs..
Liva heeft al een dag geen antimisselijkheidsmeds gehad en is hartstikke druk en vrolijk!
Ook weegt ze nu 620gram! (Vorig jaar om deze tijd woog ze maar 530gram.. )
Wel lijkt ze een ernstige aandoening te hebben... Namelijk zwarte stipjes rond d'r bek en neus...
Het lijkt erg besmettelijk, want als ze kusjes geeft heb ik ze ook meteen. En ze komen op mijn shirt.. en de vloer, en en en...
Ik vrees dat ze het heeft opgelopen in de zandbak....
Liva heeft ook een nieuw bed.. Ze had een kleinere variant van deze, maar daar paste haar ego niet in...
40x50cm...
Komende donderdag staat een afspraak bij de Frettenkliniek.. Liva heeft nu al 2,5 week steeds groene ontlasting... Vreemde is dat het maar 1 of 2 keer per dag is, en de rest is prima.. Ook druppelt ze regelmatig anaalkliervocht..
Dus toch even laten checken, maar verwacht niets ergs..
Ze is inderdaad een lekkere kleine opdonder.
Raar van die groene ontlasting, je kunt niet ontdekken of het komt doordat ze iets eet waarop ze dan reageert?
Raar van die groene ontlasting, je kunt niet ontdekken of het komt doordat ze iets eet waarop ze dan reageert?
Succes alvast Mariël, hopelijk niks schokkends.