Prinses Baila
Re: Prinses Baila
Lobbige Prinses Baila....kan dat niet ?
Haha, ja hoor, dat mag wel
Ze is trouwens weer flink in de rui...
Ze is trouwens weer flink in de rui...
Ja, maar kom op zeg! Welke prinses draagt haar bontjas nou langer dan een paar weken Tijd voor een nieuwe!
Zo heb ik het nog nooit bekeken.
Komende maandag hebben we een afspraak bij Hanneke met onze lieve prinses. Ze is de laatste tijd wat onrustig en dat is heel afwijkend gedrag voor haar want ze is normaal gesproken de rust zelve.
Ook vind ik haar af en toe een beetje staren en van de week pakte ik haar op uit de tuin en liet ze wat urine lopen. Ze blijft ook regelmatig wat hoesten dus ik ben een beetje bang dat haar middenoren weer opspelen en dat ze er een nierontsteking door heeft gekregen.
Ik wil haar dus even goed laten doorlichten en laat ook voor de zekerheid haar bloedsuiker even controleren.
We zijn maandag ook gelijk de laatste klant dus we hebben ook alle tijd om even lekker bij te kletsen want we hebben elkaar al een hele tijd niet meer gesproken.
Ook vind ik haar af en toe een beetje staren en van de week pakte ik haar op uit de tuin en liet ze wat urine lopen. Ze blijft ook regelmatig wat hoesten dus ik ben een beetje bang dat haar middenoren weer opspelen en dat ze er een nierontsteking door heeft gekregen.
Ik wil haar dus even goed laten doorlichten en laat ook voor de zekerheid haar bloedsuiker even controleren.
We zijn maandag ook gelijk de laatste klant dus we hebben ook alle tijd om even lekker bij te kletsen want we hebben elkaar al een hele tijd niet meer gesproken.
Vervelend, maar wel op tijd bij zo te horen! Ben benieuwd en hoop dat het meevalt.
Dan is een check up een goed idee, succes alvast.
Baila toch, ook al beetje under the weather... Hanneke zal haar vast hoffelijk behandelen als laatste patiëntje van de dag.
Dat is haar geraden ook. :twisted:
Succes met jullie prinses, een Hanneke bezoekje lijkt inderdaad verstandig.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Succes met de kleine prinses, ik hoop dat het niet al te ernstig is.
Ze gaat niet lekker, ze begint nu zelfs ook stevig in onze handen en voeten te knagen en dat is echt niets voor haar. Dus ik ben blij dat we haar morgen kunnen laten nakijken.
Dat is geen gedrag voor het prinsesje inderdaad!
Succes morgen met jullie prinsesje.
Succes morgen!
Dank jullie wel! Nu is ze weer heerlijk aan het spelen en oogt ze beslist niet ziek. Maar we laten ons niet luppen, morgen wordt ze gewoon binnenstebuiten gekeerd.