Bibi's dagboek
Re: Bibi's dagboek
Zeker zoiets kan er prima tegenaan als nodig. En als je 2 dagen zou moeten bivakkeren kan het ook: we hebben een zeer uitgebreide logeermogelijkheid met eigen badkamer, en ik kan ook best prima koken al zeg ik het zelf .
Scheef staartje klinkt wel apart, altijd 1 richting op ook dan, of dat niet?
Lekker vervelend die buurman. Ik heb ook dat soort buren gehad en als je andere normen hebt daarin is het erg moeilijk overeen komen
Scheef staartje klinkt wel apart, altijd 1 richting op ook dan, of dat niet?
Lekker vervelend die buurman. Ik heb ook dat soort buren gehad en als je andere normen hebt daarin is het erg moeilijk overeen komen
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Mooie foto's zeg en wat ziet ze er goed uit! Helemaal happy, nog niet helemaal gezond begrijp ik maar dat mag de pret zo te zien niet drukken
@ Mette: Twee dagen fulltime schilderen! Zou wel handig zijn, kon ik het maar! kan helaas niet langer dan 3 uur per dag volhouden. Maar het klinkt wel erg verleidelijk hoor. Logeermogelijkheid met eigen badkamer... toevallig ook nog pups die ik kan knuffelen dan? Frettenpups
Bibi's scheve staartje is links en rechts draagbaar, ze heeft geen voorkeurshouding. Zolang het maar scheef is. Ze heeft ook bull-dog pootjes. Dat ze de tenen inwaarts keert zeg maar. Het is zo schattig!
Leuk om te lezen dat Baila ook van de scheve staarten club is
Niet gezond maar wel happy Bibi inderdaad. Ze ziet er best goed uit voor een fret onder de medicatie volgens mij. Ze heeft een dunner vachtje dan ik gewend ben maar ja, ik ken haar enkel als winterfret haha! Zomervacht bij haar nog niet gezien en die zijn altijd dunner natuurlijk.
Wat betreft de privacy... heb gesprek gehad met de buurman dat hij niet zomaar naar binnen kan vanwege Bibi en mijzelf, vond hij niet leuk maar ik vind het wel best. Arme Bibi schrikt zich steeds dood dus mooi overal alles op slot hier! De deurbel zit er niet voor niets!
Bibi update
Het gaat super. Ze is vrolijk, ondeugend en snuffelt lekker buiten waar ze de tulpen bollen uitgraaft die ik vergeten was te verzetten na verpotten... Vandaag zelfs bij de cv-monteur gesnuffeld omdat hij naar rare dieren rook die ze niet kende. Hond en kat enzo, vond ze maar raar en reuze interessant! Veel oh's en ah's gekregen omdat hij haar zo schattig vond. Buren hebben ook even over de schutting gegluurd en het mocht deze keer van Bibi. Ze ging er niet meteen vandoor.
Was bezig met een hor maken en mevrouw moest er natuurlijk toezicht op houden. Heb er maar even wat foto's van gemaakt hoe ze zo mooi stond op de tafel.
Ze vond het allemaal reuze interessant en heb haar de rest van de dag niet meer gezien. Zeer vermoeide fret. Geslaagde dag dus.
Dat snoetje... ik smelt gewoon.
Bibi's scheve staartje is links en rechts draagbaar, ze heeft geen voorkeurshouding. Zolang het maar scheef is. Ze heeft ook bull-dog pootjes. Dat ze de tenen inwaarts keert zeg maar. Het is zo schattig!
Leuk om te lezen dat Baila ook van de scheve staarten club is
Niet gezond maar wel happy Bibi inderdaad. Ze ziet er best goed uit voor een fret onder de medicatie volgens mij. Ze heeft een dunner vachtje dan ik gewend ben maar ja, ik ken haar enkel als winterfret haha! Zomervacht bij haar nog niet gezien en die zijn altijd dunner natuurlijk.
Wat betreft de privacy... heb gesprek gehad met de buurman dat hij niet zomaar naar binnen kan vanwege Bibi en mijzelf, vond hij niet leuk maar ik vind het wel best. Arme Bibi schrikt zich steeds dood dus mooi overal alles op slot hier! De deurbel zit er niet voor niets!
Bibi update
Het gaat super. Ze is vrolijk, ondeugend en snuffelt lekker buiten waar ze de tulpen bollen uitgraaft die ik vergeten was te verzetten na verpotten... Vandaag zelfs bij de cv-monteur gesnuffeld omdat hij naar rare dieren rook die ze niet kende. Hond en kat enzo, vond ze maar raar en reuze interessant! Veel oh's en ah's gekregen omdat hij haar zo schattig vond. Buren hebben ook even over de schutting gegluurd en het mocht deze keer van Bibi. Ze ging er niet meteen vandoor.
Was bezig met een hor maken en mevrouw moest er natuurlijk toezicht op houden. Heb er maar even wat foto's van gemaakt hoe ze zo mooi stond op de tafel.
Ze vond het allemaal reuze interessant en heb haar de rest van de dag niet meer gezien. Zeer vermoeide fret. Geslaagde dag dus.
Dat snoetje... ik smelt gewoon.
Ik smelt met je mee
Ze is echt reuze schattig!
Frettensnoetjes zijn gewoon te lief, het is oneerlijk. Een blik van zo'n dottig snuitje en je kan ze niks weigeren
Dat klinkt heel bekend.
Wat een heerlijkheidje
Smelt ook mee
Ik zag net bij het inspecteren van alle foto's dat Bibi's vacht heel anders is nu dan ze voorheen had.
Vond het wel leuk om ze even naast elkaar te zetten, dus zal het ook hier plaatsen.
Ze heeft nu een vrijwel zwarte vlek op haar kop welke in de winter juist helemaal wit is. Haar masker is ook groter nu. Erg grappig om zo naast elkaar te zien Net een hele andere fret! A girl for all seasons
Vond het wel leuk om ze even naast elkaar te zetten, dus zal het ook hier plaatsen.
Ze heeft nu een vrijwel zwarte vlek op haar kop welke in de winter juist helemaal wit is. Haar masker is ook groter nu. Erg grappig om zo naast elkaar te zien Net een hele andere fret! A girl for all seasons
Nou inderdaad zeg, wat een verschil!
Zo, niet normaal zeg Ik zie gelukkig een klein plekje op haar neus op beide foto's anders.....
Echt he? Maar zo aan de reactie te merken is het niet bij elke fret zo?
Wij hebben weinig ervaring met wildkleurtjes en Shae blijft aardig dezelfde kleur.
Wat leuk! Echt een duidelijk verschil!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
wat een prachtige meid is het toch
Jaaaa helpen met dingen doen zijn ze gek op. Alles duurt wel iets langer dan :-p
Jaaaa helpen met dingen doen zijn ze gek op. Alles duurt wel iets langer dan :-p
Ja dan is op afstand waarschijnlijk handiger. Langer dan een week blijven bivakeren zou ik zelf ook niet willen bij een ander . En pups wie weet, ligt eraan wanneer het allemaal zou worden evt. als je test thuis goed uitvalt . Valt erop te plannen natuurlijk.
Leuk altijd om dat verschil naast elkaar te zetten. Pootkleur wordt in de winter een stuk donkerder terwijl het masker meer wegvalt, of in haar geval dus juist duidelijker wordt doordat het wit eromheen zichtbaarder is. Prachtig!
Leuk altijd om dat verschil naast elkaar te zetten. Pootkleur wordt in de winter een stuk donkerder terwijl het masker meer wegvalt, of in haar geval dus juist duidelijker wordt doordat het wit eromheen zichtbaarder is. Prachtig!
Ik had ook twee wildkleuren die in de zomer een groter masker hadden dan in de winter. Bij Jillz is het net andersom...die heeft in de zomer witte wenkbrauwen, terwijl je inde winter moet zoeken naar iets dat op witte haren lijkt
Wat grappig dat het zo verschillend is! Ik had er nooit bij stil gestaan dat ze zo verkleuren maar het is eigenlijk wel erg leuk. Ik ga er bij de fretten hier op het forum wat meer op letten hoe ze allemaal kleuren. Is erg leuk om te zien.
Ik heb weer eens ruzie met de Biebers. Het is nu 27 graden binnen en Bibi wil per se in haar doos met deken liggen. Heb het al verwisseld met een dunne katoen maar het blijft warm. Heb er nu dus een blikje drinken bij gelegd, onder de doek, om het een beetje koel te houden.
Mevrouw vindt het HELEMAAL niks. Dus gaat haar mand maar in dan. Heb daar hetzelfde gedaan dus ook dat was al snel van de baan.
Vond ze haar fleece speeldeken, maar ook hier; koelelement in.
Nu werd ze boos, ik kon het zien. Ze keek me aan en was not amused.
Maar goed, wat moet ik dan? Ze zoekt steeds de warme plekken op!
Nu heeft de muts de enige plek gevonden waar ik het fleece niet weg kan halen; onder de bank. Anders plast en poept ze daar namelijk. Dus nu ligt ze prinsesheerlijk te slapen onder de bank, op de fleece.
De diva....
Ik heb weer eens ruzie met de Biebers. Het is nu 27 graden binnen en Bibi wil per se in haar doos met deken liggen. Heb het al verwisseld met een dunne katoen maar het blijft warm. Heb er nu dus een blikje drinken bij gelegd, onder de doek, om het een beetje koel te houden.
Mevrouw vindt het HELEMAAL niks. Dus gaat haar mand maar in dan. Heb daar hetzelfde gedaan dus ook dat was al snel van de baan.
Vond ze haar fleece speeldeken, maar ook hier; koelelement in.
Nu werd ze boos, ik kon het zien. Ze keek me aan en was not amused.
Maar goed, wat moet ik dan? Ze zoekt steeds de warme plekken op!
Nu heeft de muts de enige plek gevonden waar ik het fleece niet weg kan halen; onder de bank. Anders plast en poept ze daar namelijk. Dus nu ligt ze prinsesheerlijk te slapen onder de bank, op de fleece.
De diva....
Tja moeilijk hoor. Hou in ieder geval maar goed in de gaten of ze niet te suf wordt en anders gewoon even regelmatig koelen door haar pootjes af en toe te koelen met lauw water of haar vachtje telkens een beetje nat te maken.