Bruinig vocht uit vulva?
Bruinig vocht uit vulva?
- Is je fret een moertje of ram? Moertje
- Gecastreerd/gesterilliseerd: ja/nee Zou gecastreerd zijn bij vorige eigenaar (niet door Hanneke)
- Hoe oud is je fret? 1,5
- Is de fret alleen of zit hij/zij in een groep? alleen
- Ben je bij een dierenarts geweest?
- Heb je medicatie voor je fret en zoja welke?
- Geef hieronder een duidelijke omschrijving van het probleem
Ik zie net dat Liva bruinige afscheiding heeft uit d'r vulva.. Wat kan dit zijn?
Ze zou bij de vorige eigenaar gecastreerd zijn....
- Gecastreerd/gesterilliseerd: ja/nee Zou gecastreerd zijn bij vorige eigenaar (niet door Hanneke)
- Hoe oud is je fret? 1,5
- Is de fret alleen of zit hij/zij in een groep? alleen
- Ben je bij een dierenarts geweest?
- Heb je medicatie voor je fret en zoja welke?
- Geef hieronder een duidelijke omschrijving van het probleem
Ik zie net dat Liva bruinige afscheiding heeft uit d'r vulva.. Wat kan dit zijn?
Ze zou bij de vorige eigenaar gecastreerd zijn....
Re: Bruinig vocht uit vulva?
Oh dat is niet de bedoeling natuurlijk. Is het echt afscheiding en geen viezigheid?
Ik zou het even schoon maken en kijken of het terugkomt. Gelukkig ga je toch binnenkort naar Hanneke dus dan kun je het haar gelijk even laten nakijken.
Ik zou het even schoon maken en kijken of het terugkomt. Gelukkig ga je toch binnenkort naar Hanneke dus dan kun je het haar gelijk even laten nakijken.
Nee, als ik het weghaal, komt het binnen 10 minuten terug en ik zie het uit d'r vulva komen..
D'r temperatuur is 39,2, dus ook ietsje te hoog..
Heb een mail naar Hanneke gestuurd.
D'r temperatuur is 39,2, dus ook ietsje te hoog..
Heb een mail naar Hanneke gestuurd.
he bah
Vervelend zeg, misschien toch wel verstandig dan om wat eerder naar Hanneke te gaan.
Hmm vreemd. Heb je een foto of filmpje gemaakt?
Gelukkig ga je inderdaad naar Hanneke binnenkort, maar toch benieuwd wat het is.
Gelukkig ga je inderdaad naar Hanneke binnenkort, maar toch benieuwd wat het is.
Inmiddels ook Karen gesproken en zij denkt misschien een urineweginfectie..
Morgen maar bellen naar Hanneke...
Morgen maar bellen naar Hanneke...
Dat lijkt mij verstandig, ik ben benieuwd wat zij ervan vindt.
Hè jakkes Heb je al bericht terug?
Nee, nog geen bericht terug..
Temperatuur was vanmiddag gelukkig 38.1
Temperatuur was vanmiddag gelukkig 38.1
Hopelijk hoor je vandaag wat. Gelukkig is haar temperatuur goed
Nog geen bericht van Hanneke, maar ga zo even bellen.
Liva d'r vulva is ook ietsje opgezet, maar niet zoals bij een loopse fret..
Temperatuur was gisteravond en vanmorgen 38.6
Ik vind het maar vreemd...
Liva d'r vulva is ook ietsje opgezet, maar niet zoals bij een loopse fret..
Temperatuur was gisteravond en vanmorgen 38.6
Ik vind het maar vreemd...
Net contact gehad met Hanneke en zij verwacht niks ernstigs..
Misschien een ontsteking in de vagina.. Bij een gesteriliseerd moertje zou het meestal vanzelf weer over moeten gaan, of na een ab-kuurtje.. Echter omdat Liva niet goed tegen welke ab dan ook kan, wil Hanneke het eerst even aankijken..
Donderdag staat de afspraak toch en het kan tot dan wachten.
Het ergste zou natuurlijk zijn dat het een baarmoederontsteking is, maar aangezien ze is gecastreerd, kan dat niet.
Liva ligt wel regelmatig plat en heeft een gespannen buikje.. Maar waarschijnlijk is dat het maag/darm-probleem.
Ze haalt nog genoeg streken uit en mokt er vrolijk op los, dus is niet duidelijk ziek.
We wachten nog even af..
*haalt opgelucht adem*
Misschien een ontsteking in de vagina.. Bij een gesteriliseerd moertje zou het meestal vanzelf weer over moeten gaan, of na een ab-kuurtje.. Echter omdat Liva niet goed tegen welke ab dan ook kan, wil Hanneke het eerst even aankijken..
Donderdag staat de afspraak toch en het kan tot dan wachten.
Het ergste zou natuurlijk zijn dat het een baarmoederontsteking is, maar aangezien ze is gecastreerd, kan dat niet.
Liva ligt wel regelmatig plat en heeft een gespannen buikje.. Maar waarschijnlijk is dat het maag/darm-probleem.
Ze haalt nog genoeg streken uit en mokt er vrolijk op los, dus is niet duidelijk ziek.
We wachten nog even af..
*haalt opgelucht adem*
Gelukkig niets ernstigs als Hanneke het tot donderdag laat wachten
Alleen het platliggen zint me niet... Is echt elke 2 minuten..
Maar ze lijkt mijn stress te voelen, ligt steeds wel bij mij in de buurt, komt even bij mij kijken..
En net met haar gespeeld, om zelf ook wat te ontspannen, en het is ineens over en het mokmachientje staat weer op endless repeat.....
*neemt zelf ook wat in voor d'r maag*
Maar ze lijkt mijn stress te voelen, ligt steeds wel bij mij in de buurt, komt even bij mij kijken..
En net met haar gespeeld, om zelf ook wat te ontspannen, en het is ineens over en het mokmachientje staat weer op endless repeat.....
*neemt zelf ook wat in voor d'r maag*
Zou goed kunnen hoor dat ze je stress aanvoelt, warmte zal ook misschien een reden kunnen zijn.
*geeft een relaxpilletje aan Mariël tegen de stress*
*geeft een relaxpilletje aan Mariël tegen de stress*
Klinkt goed . Gelukkig valt het waarschijnlijk mee.
Ik hoop ook echt dat het meevalt uiteraard, maar als Hanneke je niet direct laat komen dan zal het meevallen.
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt bij mijn fretjes, wel fijn dat je deze week al een afspraak had staan voor Liva.
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt bij mijn fretjes, wel fijn dat je deze week al een afspraak had staan voor Liva.
Dat is ergens toch wel een geruststelling, dat het geen spoedgevalletje is. En dat ze jou stress aanvoelt dat weet ik wel zeker dus, zennnnnnnn!
Zoiets bedoel je, Marjan?
*gaat oefenen*
*gaat oefenen*