Liva, deel 2
Re: Liva, deel 2
Daar ben ik het ook mee eens.
Afspraak bij De Frettenkliniek van morgen afgezegd..
Ik moet met het OV 2,5 uur heen en 2,5 uur terug, en met deze warmte durf ik dat niet aan.
Liva is druk (ja ook met deze warmte.. ), vrolijk, speels en mokt aan een stuk door, dus het kan wel even wachten..
Als het weer wat minder warm is, nieuwe afspraak maken..
Ik moet met het OV 2,5 uur heen en 2,5 uur terug, en met deze warmte durf ik dat niet aan.
Liva is druk (ja ook met deze warmte.. ), vrolijk, speels en mokt aan een stuk door, dus het kan wel even wachten..
Als het weer wat minder warm is, nieuwe afspraak maken..
Lijkt mij heel verstandig. Dit malle weer kan hier nooit lang duren.
Inderdaad, je moet nu niet in een trein zitten. Stel je voor; die krijgt (door de hitte) pech... Dan doet de airco het ook niet
En ik moet meerdere stukken in de volle zon lopen..
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Lijkt mij ook een goeie beslissing! En gelukkig is het geen "spoed".
Liva heeft het zwaar...
Haha, nou dat zie ik.
Wat een leven zeg....
Och....daar zou je toch medelijden mee krijgen!
Ik voel me ook wel een beetje zoals zij daar ligt; uitgeteld en enkel lekker willen relaxen. Zij weet wat het goede leven is!
Liva is Knock-Out:
In de trein lag ze op d'r rug met pootjes omhoog.. Toen we moesten uitstappen wilde ik haar wakker maken, omdat ik niet wilde dat ze zich wezenloos zou schrikken als ik ineens opstond... Maar wat ik ook deed, ze werd niet wakker.. Dus ik denk: ach dan niet..
Ik worstel me door een overvol gangpad in de trein, ga bijna op mijn plaat op het moment dat de trein remt, en Liva? Die lag nog steeds met de pootjes omhoog..
In de trein lag ze op d'r rug met pootjes omhoog.. Toen we moesten uitstappen wilde ik haar wakker maken, omdat ik niet wilde dat ze zich wezenloos zou schrikken als ik ineens opstond... Maar wat ik ook deed, ze werd niet wakker.. Dus ik denk: ach dan niet..
Ik worstel me door een overvol gangpad in de trein, ga bijna op mijn plaat op het moment dat de trein remt, en Liva? Die lag nog steeds met de pootjes omhoog..
Hanneke wilde overigens vanmiddag ook even Liva d'r bijtkracht checken vanwege d'r CMOO..
Ik zeg: Nou, volgens mij is die wel goed.. Als ze iets hebben wil, blijft ze er gewoon als een pitbull aanhangen en kun je haar gewoon aan het speeltje optillen, ze laat echt niet los..
Hanneke: Echt? Nou, d'r bijtkracht is inderdaad ook prima ja..
Ik zeg: Nou, volgens mij is die wel goed.. Als ze iets hebben wil, blijft ze er gewoon als een pitbull aanhangen en kun je haar gewoon aan het speeltje optillen, ze laat echt niet los..
Hanneke: Echt? Nou, d'r bijtkracht is inderdaad ook prima ja..
Haha, lekker ding! Gelukkig heeft ze niks van de trein enzo
Hahaha, je hebt gewoon een Livabull
Liva d'r gewichtgrafiek:
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Lekker bolletje