Frettendag 2015?
Re: Frettendag 2015?
Goede ideeën Raymond, die nemen we mee! Ik had zelf ook sowieso het plan om iets creatiefs te organiseren, een cursus nachthokjes of iets onder maken op die dag. We moeten alleen even kijken of zoiets haalbaar is.
Al moet ik er afspraken voor afzeggen, dan doe ik dat . Lijkt me weer geweldig!
Kijk, dat is de juiste insteek!
Workshops vind ik altijd leuk Al is het maar een simpele speelbal van vilt in elkaar zetten
We nemen het mee.
De 20e hebben we onze eerste vergadering dus mochten jullie nog ideeën hebben dan horen we dat graag!
De 20e hebben we onze eerste vergadering dus mochten jullie nog ideeën hebben dan horen we dat graag!
Het idee op Facebook van nummertjes trekken voor de keuring van Hanneke, als ze die weer doet, vind ik wel een goed idee. De laatste keer was de rij erg lang en veel fretten (wel of niet sociaal met anderen) dicht op elkaar geplakt. Plus een wat gezondere lunch dan alleen patat als optie is nog een tip.
Zullen we ook zeker meenemen.
Ik zie al wat leuke ideeën staan wat we mee kunnen nemen, toppie !
Ook ik heb er nu al zin in meteen de dag vrij gepland in mijn agenda
Het is bevestigd.
De tweede frettendag zal plaatsvinden op 25 oktober
De locatie is hetzelfde als vorig jaar, zalencentrum Het Dak te Leerdam.
We zijn druk bezig met de planning voor de dag.
Jullie worden natuurlijk op de hoogte gehouden, maar een ding kunnen we alvast verklappen: Er zijn deze keer twee lezingen
Noteer de datum alvast in je agenda!
De tweede frettendag zal plaatsvinden op 25 oktober
De locatie is hetzelfde als vorig jaar, zalencentrum Het Dak te Leerdam.
We zijn druk bezig met de planning voor de dag.
Jullie worden natuurlijk op de hoogte gehouden, maar een ding kunnen we alvast verklappen: Er zijn deze keer twee lezingen
Noteer de datum alvast in je agenda!