Houten frettenkooi aangeboden

Een vraag en aanbodforum uitsluitend voor actieve forumgebruikers en voor particulier gebruik. Lees de regels alvorens te posten!
fem fatale

Houten frettenkooi aangeboden

Bericht door fem fatale »

Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest, omdat ik het druk had, maar ook omdat mijn Puk afgelopen ontzettend onverwacht is overleden. Vermoedelijk aan acuut hartfalen.

Ik heb lang getwijfeld of ik weer een fret in huis zou nemen, want ik vind het zulke fijne huisdieren. Maar ondertussen is mijn leven behoorlijk veranderd ten opzichte van toen ik Puk (en Jip) in huis nam. Ik heb ondertussen een tweede baan, waardoor ik toch minder vaak thuis ben ik minder tijd heb voor huisdieren, en ben gaan samenwonen met een partner die ook al katten had, waardoor we nu samen 5 katten hebben.

In de toekomst, als ik een fret weer kan bieden wat ik vind dat ze nodig hebben (Dat is vooral veel tijd en aandacht), komt er vast weer één. Of twee. Maar voor nu ga ik afscheid nemen van de frettenkooi.

Hij is destijds op maat gemaakt voor mijn oude huis en dat was prijzig, dus ik zou het fijn vinden om er iets voor terug te krijgen, daarom staat hij nu ook op marktplaats.
Maar eerlijk is eerlijk, hij is gewoon erg groot en neemt de halve berging in de beslag, waardoor alles wat in de berging moet, nu in de logeerkamer staat. Dus als ik weet dat hij een goed huisje krijgt bij iemand die hem op kan komen halen, ben ik meer dan tevreden.

De buitenmaten zijn 105cm breed, 140cm hoog en 65 cm diep. De deur is 91 cm breed en 101cm hoog. De verdiepingen zijn allebei 53 cm hoog, 60 cm diep, en 99 cm breed. De la is 45 cm diep, 88 cm breed en 12 cm hoog.
Hij is gebruikt en zeker op de bodem is door het poetsen een deel van de verf verdwenen.

Afbeelding
Kick
Aantal fretten: 1

Re: Houten frettenkooi aangeboden

Bericht door Kick »

Dat is zeker lang geleden zeg ;)

Ik hoop dat het verder goed met je gaat en mocht je ooit weer aan een frutzel beginnen; we zijn altijd benieuwd naar je verhalen!
ray

Bericht door ray »

Heel veel sterkte met het plotselinge verlies van Puk.
Marjan

Bericht door Marjan »

Mooie kooi Fem! Goede afmetingen ook, daar moet je wel iemand blij mee kunnen maken. :D
Karen

Bericht door Karen »

Wat triest dat Puk zo plotseling is overleden :(

Het is zeker een mooie kooi. Ik kan me niet voorstellen dat daar geen liefhebbers voor zijn.
Mayke

Bericht door Mayke »

Wat jammer van Puk, het was zo een lief fretje. :(

Misschien ga je ooit in de toekomst toch wel weer eens een fretje nemen. ;)

Ik hoop dat het met je gezondheid allemaal goed gaat en inderdaad een hele mooie kooi die je hebt, wie weet kun je er iemand anders blij mee maken. Veel succes met de verkoop. :D
Mette

Bericht door Mette »

Als het goed is heeft een bekende van mij al contact met je opgenomen. Ben benieuwd of daar wat uit voort komt! Mooi hok.
yvonne

Bericht door yvonne »

Ik hoop dat je iemand blij kan maken met deze mooie kooi. En nog gecondoleerd met het verlies van Puk.
Veel (ook positieve) veranderingen in je leven en wie weet komt er weer eens een tijd dat er tijd en ruimte voor een fretje is :D
fem fatale

Hee, wat gek, het automatisch inloggen werkt niet meer, dus ik dacht dat niemand had gereageerd.

Bedankt voor het medeleven.
Ik denk wel dat er in de toekomst weer een fretje komt, maar dat kan nog wel jaren duren. Ik wil wel zeker weten dat ik een fret alles kan geven wat hij/zij nodig heeft, en op dit moment kan ik dat naar mening niet.

Maar de kooi is er nog steeds. Aantal mensen die wel interesse hadden, maar dan nog zouden laten wanneer ze hem konden ophalen, waarna er niets meer volgde :(
Misschien is hij wel te groot?
Marjan

Bericht door Marjan »

Zo enorm groot is 'ie toch niet? Maar je houdt nu eenmaal altijd van die rare mensen die van alles beloven maar het verder niet waar maken. :|
yvonne

Bericht door yvonne »

Misschien kun je hem ook de Facebook pagina van Natascha zetten?
https://www.facebook.com/groups/2764808 ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
fem fatale

Marjan schreef:Zo enorm groot is 'ie toch niet? Maar je houdt nu eenmaal altijd van die rare mensen die van alles beloven maar het verder niet waar maken. :|
Ik woon natuurlijk in een buurt waar mensen zo klein mogelijke auto's hebben, en daar past ie echt niet in. Ik heb eigenlijk geen idee of er auto's zijn waar hij wel in past, of dat je dan meteen een bus moet meenemen. Maar hij heeft wieltjes, de geduldige wandelaar kan er eind mee komen ;)

Hij staat al in de facebookgroep.
Mette

Bericht door Mette »

Jammer! Dat betekent dat de doorgestuurde hem niet is komen ophalen :(
fem fatale

Helaas nog steeds niemand die daadwerkelijk een afspraak heeft gemaakt om de kooi op te halen. Maandag bellen we het grofvuil maar.
Marjan

Bericht door Marjan »

Zonde zeg. :???:
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Dan doneer je het toch aan een opvang ipv grof vuil (http://www.fret-en-welzijn.nl" onclick="window.open(this.href);return false;).
Mette

Bericht door Mette »

Nee niet doen! Ik heb gisteren nog iemand aan je doorgestuurd. Dat zou echt zonde zijn, ik vind hem prachtig :(
Marjan

Bericht door Marjan »

Heb je hem ook al op het frettenforum neer gezet? Of ben je daar niet aangemeld? Ik zou het ook super zonde vinden wanneer die naar de grofvuil zou gaan. :|
Amaris
Aantal fretten: 0

Bericht door Amaris »

Inderdaad niet wegdoen! Had hem zo graag overgenomen en heb net weer zitten meten maar het past gewoon echt niet hier! Baal er zo van... dit is namelijk precies wat ik zoek, verdraaid nog aan toe...
Maar ik denk dat Fret en Welzijn hier erg blij mee zou zijn inderdaad, blijer dan het grof vuil.
Marjan

Bericht door Marjan »

Toch een stuk van je tafel afzagen Stefanie. 8-)
Gesloten