Dribbel
Dribbel
Hallo mede frettengekken,
Wij zijn Ton en Lia, de nieuwe trotse verzorgers van fret Dribbel. Een mannetje van 2 jaar oud die we na de dood van onze lieve Musky en Cosmo uit de opvang van Frettig Gestoord in Utrecht hebben opgehaald.
Een moeilijk te plaatsen beestje omdat hij erg angstig was en nogal stevig kon bijten. Maar nu na 2 maanden en een bezoek aan Hanneke Roest, waaruit bleek dat hij erg gestressed geweest is in het vorige gezin doordat hij daar met meerdere fretten woonde en hij dat absoluut niet kon handelen, hebben wij hem met veel geduld, rust en vooral liefde om kunnen toveren tot een een heerlijke ondeugende, ondernemende en zeer aanhankelijk fretje die het bijten al bijna is afgeleerd. We hopen hier op dit forum leuke verhalen te lezen en goeie tips te kunnen lezen.
Wij zijn Ton en Lia, de nieuwe trotse verzorgers van fret Dribbel. Een mannetje van 2 jaar oud die we na de dood van onze lieve Musky en Cosmo uit de opvang van Frettig Gestoord in Utrecht hebben opgehaald.
Een moeilijk te plaatsen beestje omdat hij erg angstig was en nogal stevig kon bijten. Maar nu na 2 maanden en een bezoek aan Hanneke Roest, waaruit bleek dat hij erg gestressed geweest is in het vorige gezin doordat hij daar met meerdere fretten woonde en hij dat absoluut niet kon handelen, hebben wij hem met veel geduld, rust en vooral liefde om kunnen toveren tot een een heerlijke ondeugende, ondernemende en zeer aanhankelijk fretje die het bijten al bijna is afgeleerd. We hopen hier op dit forum leuke verhalen te lezen en goeie tips te kunnen lezen.
Re: Dribbel
Welkom op de Frettenvraagbaak! Dribbel is zo te lezen in een gouden mandje terecht gekomen.
Ook van mij een hartelijk welkom! Dribbel heeft het wel getroffen zo bij jullie
Fijn dat jullie Dribbel een kans hebben gegeven! Misschien vinden jullie het leuk om zijn verhalen en het verloop sinds hij bij jullie woont te vertellen in het verhalentopic?
Veel plezier met jullie fretje Dribbel
Veel plezier met jullie fretje Dribbel
Wat leuk dat jullie een nieuw fretje hebben, leuk die naam Dribbel !
Heel veel plezier van jullie nieuwe fretje..... en eh....het barst hier van de goede tips hoor, dus lees hier lekker weg.
En heb je vragen dan ben je uiteraard welkom, en inderdaad wat Karen ook al zegt, we zouden het leuk vinden om Dribbel te kunnen volgen bij frettenverhalen.....wees welkom dus !
Heel veel plezier van jullie nieuwe fretje..... en eh....het barst hier van de goede tips hoor, dus lees hier lekker weg.
En heb je vragen dan ben je uiteraard welkom, en inderdaad wat Karen ook al zegt, we zouden het leuk vinden om Dribbel te kunnen volgen bij frettenverhalen.....wees welkom dus !
ook van mij van harte welkom!!
Wat klinkt dat heerlijk zo'n verbetering! Welkom op het forum .
Welkom
Welkom! Heel veel leesplezier hier
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ook van mij welkom! Enne...wij zijn hier dol op foto's
Ja ik zou dolgraag een foto van Dribbel plaatsen, maar het lukt me niet. iemand tips??
Om het hier te kunnen plaatsen zul je het eerst moeten uploaden naar een programma zoals Flickr, photobucket oid. Dan pas kun je met de url code (kopieren) je foto hier plaatsen
Mooi dat jullie een "moeilijke" fret zo'n heerlijk thuis hebben gegeven. Zo blijkt maar weer dat elk gedrag zo zijn redenen heeft en elke fret een kans verdient! Toppers!
Vooral veel verhalen vertellen over Dribbel, altijd leuk om te lezen.
Vooral veel verhalen vertellen over Dribbel, altijd leuk om te lezen.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Welkom, Ton en Lia!!