Ehmmm, ik denk toch nog steeds haar nachthokje inclusief matrasje en slaapzakje. Maar we vinden haar ook wel in haar hangmat, waterbed, slaapkussen of hangkubus.
Binnenkort komt er weer een nieuwe Frettenvraagbaak Quiz aan mensen dus hou onze site en het forum goed in de gaten!
En om jullie niet weer zo lang in spanning te laten zitten in afwachting van de uitslag, hebben we besloten dat vanaf nu de quiz telkens na 1 maand wordt gesloten.
Spannend! Ik heb ergens een gevoel dat er een halve instinker in staat, maar ik weet 100% zeker dat ik het juiste antwoord heb gekozen. Als er toch iets anders verwacht werd dan voel ik me genoodzaakt te bewijzen dat dat niet zo is (gezien ook op de vraagbaak zelf zo staat elders op de wiki).
Ik heb hem ook gemaakt, maar even een kleine opmerking. In de regels staat dat na 2 maanden de uitslag volgt, neem aan dat dit nog aangepast moet worden? Aangezien jullie de Quiz verkort hebben?
Het gaat super met de quiz mensen! Ongeveer 50% van de deelnemers hebben alle vier de antwoorden goed. Dat wordt nog spannend bij de trekking na 2 augustus.