Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
Re: Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
Een dikke donder is het die Gool
Ik zie het helemaal voor mee een boze Goliath.
Wat een boef
Rottig is dat altijd als ze misselijk zijn . Ik hoop dat er snel wat op te knappen valt bij de albumine en nieren! Hoelang moet je nog wachten op de resultaten?
Zo te horen vind Gool dat hij kerngezond is verder!
Zo te horen vind Gool dat hij kerngezond is verder!
Hanneke heeft gebeld, hij staat nu precies op de 9, dus er is vooruitgang met de hoogte bepaling voor de hoeveelheid theroxine, hiervoor was het steeds minder dan 9.
Maar we zijn er nog niet, het moet nog hoger, dus we verhogen de dosering en over twee-drie weken weer een bloedtestje om op te sturen naar het lab. We komen er wel een keer met die Gool !
Verder doet hij het goed, hij komt wel weer iets aan in gewicht maar dat kan ook door de theroxine komen, alles moet nog even in de gaten gehouden worden hoe het verloopt.
Maar we zijn er nog niet, het moet nog hoger, dus we verhogen de dosering en over twee-drie weken weer een bloedtestje om op te sturen naar het lab. We komen er wel een keer met die Gool !
Verder doet hij het goed, hij komt wel weer iets aan in gewicht maar dat kan ook door de theroxine komen, alles moet nog even in de gaten gehouden worden hoe het verloopt.
Klinkt toch niet verkeerd Go Gool, go!!!
Dat gaat toch langzaam maar zeker de goede kant op.
Gaat steeds beter
Het zijn kleine stapjes vooruit maar wel vooruit.
Als er met elke uitslag vooruitgang is dan komt het helemaal goed met Goliath! Daar gaan we voor
Zeker weten !! Elke stap vooruit is er eentje !!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Absoluut! Beterschap met je vent(je)
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Klinkt allemaal niet verkeerd toch?!
Nee zeker niet, het is bekend dat het een lange tijd duurt voor dat het precies uitgedokterd is dat je de juiste dosering theroxine hebt bepaald voor de schildklier. Dus geduld is een schone zaak.
Verder houden we hem goed in de gaten voor wat betreft de mogelijkheid van het ontwikkelen van DCM, een hartziekte. Daar zijn fretten met schildklierproblemen erg gevoelig voor.
Verder doet hij het prima, is lekker actief, eet keurig zijn weaning brokjes op, alleen blijft hij nog steeds wat misselijk, vooral net na het slapen. Ook blijft hij gevoelig in zijn buik, plast en poept voor de bak ipv erin. Ik heb de randen van de poepbakken weggesneden zodat hij die niet voelt in zijn buik, maar toch gaat hij de meeste keren buiten de bak.
We zijn er nog niet met hem, maar we doen ons best.
Zolang hj maar plezier heeft en houdt en graag wilt spelen gaan we ervoor.
Ik ben nu alleen snotverkouden dus ik moet afstand houden van mijn ventje. Ik hoop dat het snel voorbij is want ik mis de knuffelpartijtjes......
Verder houden we hem goed in de gaten voor wat betreft de mogelijkheid van het ontwikkelen van DCM, een hartziekte. Daar zijn fretten met schildklierproblemen erg gevoelig voor.
Verder doet hij het prima, is lekker actief, eet keurig zijn weaning brokjes op, alleen blijft hij nog steeds wat misselijk, vooral net na het slapen. Ook blijft hij gevoelig in zijn buik, plast en poept voor de bak ipv erin. Ik heb de randen van de poepbakken weggesneden zodat hij die niet voelt in zijn buik, maar toch gaat hij de meeste keren buiten de bak.
We zijn er nog niet met hem, maar we doen ons best.
Zolang hj maar plezier heeft en houdt en graag wilt spelen gaan we ervoor.
Ik ben nu alleen snotverkouden dus ik moet afstand houden van mijn ventje. Ik hoop dat het snel voorbij is want ik mis de knuffelpartijtjes......
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
He bah! Beterschap, hoop dat je hem snel weer kunt knuffelen!
Hij ziet er ook al beter uit dan zeg een maand of twee geleden. Je merkt al echt verschil
Geen knuffels van Gool, ellende! Zou juist het beste medicijn zijn Maar hij kan geen verkoudheid erbij hebben inderdaad, dus dan maar even afstand. Zeker nu het zo veel beter gaat met de vent!
Dat vind ik altijd het ergste van ziek zijn, dat je niet in de buurt van je fretten kunt komen zonder het risico te lopen ze aan te steken.
Wij gaan Gool vandaag wel knuffen