Frettendag 2015
Re: Frettendag 2015
Goud, zilver en bronzen prijs voor de 1e 2e en 3e inschrijving
Haha, ik zal er de volgende keer rekening mee houden!
Hou de vroegboekkorting in de gaten mensen! Vanaf 1 augustus betaal je € 2,50 meer voor een toegangskaartje. Dus heb je je nog niet opgegeven, doe dat dan alsnog!
Ik heb me vorige week ook maar weer ingeschreven
Toppie!
Haha, inderdaad een prima plan ! Vroege vogels beloning !Mette schreef:
En vorig jaar was ik de 1e, en toen ik vroeg of er iets mee gewonnen had kreeg ik te horen "Nee, haastige spoed is zelden goed."Mayke schreef:Haha, inderdaad een prima plan ! Vroege vogels beloning !Mette schreef:
Ik heb me zojuist ook ingeschreven en Liva ook!
Mette heb jij nog plek in de auto? Zit er ook aan te denken om er heen te gaan. Marco wil niet mee
Ja er is nog plek.
Super zou ik dan mee mogen rijden?
Spreekt voor zich
Leuk!!Mariël schreef:
Ik heb me zojuist ook ingeschreven en Liva ook!
Maarre....ben ff nieuwsgierig....waarom Liva? Je bent toch al onder behandeling bij Hanneke met haar, dan is een 10 minuten check toch niet nodig?
Dat is ook wat bij mij gelijk opkomt, en is Liva wel een fretje wat zo'n dag leuk zou vinden?
Leuk dat je ook komt die dag Trea!
Leuk dat je ook komt die dag Trea!
@ Karen: Nee voor de 10minuten check doe ik het ook niet.
@ Marjan: Ik denk dat Liva juist een fretje is wat het leuk vind! Ze is het gewend om naar allerlei dingen mee te gaan en vind het altijd super. Reizen vind ze geen probleem en in de carrier is ze superrelaxed.. Ze vind alles leuk en interessant en vind mensen superleuk.
Andere fretten in de buurt kunnen haar geen jota schelen.. (Oké misschien wel als ze in HAAR huis rondlopen, maar daar hebben we het niet over.. )
Dus ik denk dat ze het juist leuk zou vinden!
Maar ik heb nog geen definitieve beslissing genomen.. Ik heb haar ingeschreven omdat ik er inderdaad over denk haar mee te nemen, maar bedenk ik me, blijft ze gewoon alsnog thuis..
@ Marjan: Ik denk dat Liva juist een fretje is wat het leuk vind! Ze is het gewend om naar allerlei dingen mee te gaan en vind het altijd super. Reizen vind ze geen probleem en in de carrier is ze superrelaxed.. Ze vind alles leuk en interessant en vind mensen superleuk.
Andere fretten in de buurt kunnen haar geen jota schelen.. (Oké misschien wel als ze in HAAR huis rondlopen, maar daar hebben we het niet over.. )
Dus ik denk dat ze het juist leuk zou vinden!
Maar ik heb nog geen definitieve beslissing genomen.. Ik heb haar ingeschreven omdat ik er inderdaad over denk haar mee te nemen, maar bedenk ik me, blijft ze gewoon alsnog thuis..
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Dat is wel een voordeel bij haar inderdaad... ze maakt zich amper druk om andere fretten en
heb haar gezien in de reistas... ligt heerlijk met de piep omhoog te maffen LOL!
Dus ik denk ook niet dat het een probleem is voor haar...
heb haar gezien in de reistas... ligt heerlijk met de piep omhoog te maffen LOL!
Dus ik denk ook niet dat het een probleem is voor haar...
Maar ze had toch stress van andere fretten, toen Liva op vakantie was.
Nee, niet van de andere fretten... Ze miste mij..
Vanaf het moment dat ik daar binnenliep, was alles weer goed..
Vanaf het moment dat ik daar binnenliep, was alles weer goed..
En ze is overigens vaker dagjes meegeweest naar Helen, en dat was ook nooit een probleem..