Mila (deel twee)
Re: Mila (deel twee)
Hahaha...heerlijk portretje hoor!
Maar er zijn wel meer fretten zoals Mila hoor...je moet er alleen oog voor hebben en de fret de regels laten bepalen.
Ondanks dat Jillz een schatje is en eigenlijk best makkelijk, moet het wel op haar manier anders wordt ze ook onzindelijk of krijgt ze stress Queeny eenzelfde verhaal, die gaat bijten en de boel verbouwen als dingen niet gaan zoals zij wil of er veranderingen zijn in haar territorium. Noury krijgt het echt Spaans benauwd als er vreemden in zijn territorium komen. Andersom vindt hij het wel erg leuk om zijn territorium te verlaten en ergens anders naar toe te gaan...dan is hij super relaxed. Wandelen en reizen vindt hij helemaal geweldig.
Het fijne bij jou is, dat Mila gewoon geheel haar eigen omgeving heeft en zich dus niet hoeft aan te passen aan eventuele veranderingen en afwisselingen in jullie leefomgeving
Maar er zijn wel meer fretten zoals Mila hoor...je moet er alleen oog voor hebben en de fret de regels laten bepalen.
Ondanks dat Jillz een schatje is en eigenlijk best makkelijk, moet het wel op haar manier anders wordt ze ook onzindelijk of krijgt ze stress Queeny eenzelfde verhaal, die gaat bijten en de boel verbouwen als dingen niet gaan zoals zij wil of er veranderingen zijn in haar territorium. Noury krijgt het echt Spaans benauwd als er vreemden in zijn territorium komen. Andersom vindt hij het wel erg leuk om zijn territorium te verlaten en ergens anders naar toe te gaan...dan is hij super relaxed. Wandelen en reizen vindt hij helemaal geweldig.
Het fijne bij jou is, dat Mila gewoon geheel haar eigen omgeving heeft en zich dus niet hoeft aan te passen aan eventuele veranderingen en afwisselingen in jullie leefomgeving
Ik zeg ook niet dat er niet meer fretten zijn dan als Mila, maar toen ik Mila kreeg, had ik er nog nooit ergens over gelezen op forums of facebook. Als je er dan tegen aanloop zoals ik deed, dan komt dat toch wel vreemd over.
Gewoon Mila haar eigen ding laten doen, dan is het goed voor madammeke.
Gewoon Mila haar eigen ding laten doen, dan is het goed voor madammeke.
Hahaha...ja jij hebt ook wel een extreem exemplaar
Mila's holle boomstam is officieel overleden. Gisterenavond ging ik in de ren kijken en er lagen allemaal splinters. Mila was maar beginnen met graven op de boomstam. Vanmorgen de boomstam geïnspecteerd en er zaten wat vliegende beestjes in en die vindt Mila wel lekker alleen die splinters van het hout vind ik geen goed idee.
Vanmorgen zat Mila me wel aan te kijken van waar is mijn boomstam potjandorie.
Maar eens op zoek naar vervanging of iets anders waar ze in kan.
Vanmorgen zat Mila me wel aan te kijken van waar is mijn boomstam potjandorie.
Maar eens op zoek naar vervanging of iets anders waar ze in kan.
Zal lastig worden want waar ze vandaan komen, komen ze niet meer... Wij zijn ook aan onze tweede en dus laatste bezig.
Oh dat is jammer zeg. Volgens mij moeten er een minimaal aantal boomstammen worden afgenomen bij diegene waar ze vandaan kwamen. Misschien kunnen we eens informeren hiernaar en desnoods even kijken hier of er voldoende gegadigden zijn?
Ik zie haar koppie alweer voor me. Waar had je hem ooit vandaan gehaald dan? Daar is niet makkelijk aan te komen.
Die kwamen bij Nanja van Prooidier vandaan. Die heeft er toen dacht ik 10 of 12 af moeten nemen maar die wilde ze zelf niet in voorraad houden. Dus toen hebben we met een aantal mensen uiteindelijk die bestelling gedaan.
Ik zal haar eens een appje sturen voor de grap.
Ik zal haar eens een appje sturen voor de grap.
Ik heb inmiddels al reactie terug, ik zal er even een apart oproepje voor doen, dan vervuil ik dit topic verder niet.
Ik wist dat ze met 10 te bestellen waren, want ik had een keer eerder aan Nanja gevraagd of ze ze had. Hopelijk komen we aan de 10, dan is Mila ook weer blij.
Gossie, Mila helemaal ontzet; boomstam weg! Hoe durf je! Ik zie het gewoon voor me.
Ik vind dat ook ongehoord gedrag van een baasje Minka..... weg boomstam. Dat kan niet hoor !
Ze krijgt een nieuwe boomstam, dat is al heel wat.
Mila heeft iets nieuws. Ze heeft zomerse slaapspullen gekregen, maar trees gaat onder de handdoek liggen waar het slaapkussen op ligt.
Verders is het wel erg gezellig in de tuin met Mila. Als ik buiten ga zitten, dan hangt ze al in de tralies om me in de gaten te houden. Als ik maar een beweging ga maken, dan klimt ze snel naar beneden en rent de garage in.
Nu denk ik natuurlijk, dat ze me heel erg lief ben en ze me graag ziet. Ik weet ook wel, dat ze me alleen ziet als de persoon die zorgt voor haar eten.
Ik ben nog volop de zomerse vrolijk mokkende Mila aan het opsnuiven, voordat ik het weet is muppet veranderd in de winter blazende Mila.
Mila heeft iets nieuws. Ze heeft zomerse slaapspullen gekregen, maar trees gaat onder de handdoek liggen waar het slaapkussen op ligt.
Verders is het wel erg gezellig in de tuin met Mila. Als ik buiten ga zitten, dan hangt ze al in de tralies om me in de gaten te houden. Als ik maar een beweging ga maken, dan klimt ze snel naar beneden en rent de garage in.
Nu denk ik natuurlijk, dat ze me heel erg lief ben en ze me graag ziet. Ik weet ook wel, dat ze me alleen ziet als de persoon die zorgt voor haar eten.
Ik ben nog volop de zomerse vrolijk mokkende Mila aan het opsnuiven, voordat ik het weet is muppet veranderd in de winter blazende Mila.
Nog even dubbelop genieten deze dagen van haar en in de waan blijven dat ze je echt heel lief vind
Nou, die is het duidelijk niet eens met haar dunne katoenen sets.
Lekker genieten Minka!
Bibi vind all dat katoen ook maar niks, handdoeken en fleece zijn zo veel beter! Kan het de meiden ook niet kwalijk nemen, ben het er ook wel mee eens
Mila houdt best wel van je, zolang je een bakje eten in je handen hebt.
Mila houdt best wel van je, zolang je een bakje eten in je handen hebt.
Aanstaande donderdag gaat Mila naar Hanneke voor controle en een inenting.
Succes alvast
Ook van mij succes, ik ga ervan uit dat je geen gekke dingen bij haar verwacht toch?