BiBi, deel 2
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: BiBi, deel 2
Sterkte met Bibi, ik hoop dat ze opknapt.. arm meisje
Begrijp (denk dat iedere frettenslaaf dat wel zal hebben) je gedachten wel hoor...
Je zou er soms wanhopig van worden...
Begrijp (denk dat iedere frettenslaaf dat wel zal hebben) je gedachten wel hoor...
Je zou er soms wanhopig van worden...
Jep ik snap je reactie heel goed!
Een jaar geleden had ik exact dezelfde gedachte
Maar toch.. iets wat je leuk vind, kan je vaak niet zonder.
Iedere keer dat het fout gaat doet het pijn, maar er zijn ook zoveel mooie momenten
Iedere keer zeggen mensen mij, "Begin er niet weer aan! Weet wat je op je hals haalt"
Maar ik zou het zo weer over doen om maar weer die 2jaar mee te maken.
Een jaar geleden had ik exact dezelfde gedachte
Maar toch.. iets wat je leuk vind, kan je vaak niet zonder.
Iedere keer dat het fout gaat doet het pijn, maar er zijn ook zoveel mooie momenten
Iedere keer zeggen mensen mij, "Begin er niet weer aan! Weet wat je op je hals haalt"
Maar ik zou het zo weer over doen om maar weer die 2jaar mee te maken.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Het zal ongetwijfeld ook wel goed kunnen gaan maar ik heb het blijkbaar gewoon niet getroffen.
Maar gelukkig gaat het weer beter mijn kleine frutsel Ik denk dat ze toch ook erg reageert op de warmte.
Gisteravond en vanmorgen vroeg heeft ze heerlijk in de tuin gespeeld, gerend en gemokt. Het was gisteravond bijna donker en dat was heel spannend natuurlijk. De klaterende fontein vond ze eerst nog wel eng maar haar nieuwsgierigheid overwon het uiteindelijk toch. Nu ligt ze te slapen onder de FN in de volière en als straks de zon achter in de tuin komt dan gaat Bibi lekker naar binnen.
Ik heb de AB gewoon afgemaakt en nu krijgt ze alleen nog homeopatische korreltjes (opgelost in water) en rescue remedie. En de omeprazole, daar ga ik ook nog even mee door.
Ik zie het weer wat zonniger in nu het beter gaat
Maar gelukkig gaat het weer beter mijn kleine frutsel Ik denk dat ze toch ook erg reageert op de warmte.
Gisteravond en vanmorgen vroeg heeft ze heerlijk in de tuin gespeeld, gerend en gemokt. Het was gisteravond bijna donker en dat was heel spannend natuurlijk. De klaterende fontein vond ze eerst nog wel eng maar haar nieuwsgierigheid overwon het uiteindelijk toch. Nu ligt ze te slapen onder de FN in de volière en als straks de zon achter in de tuin komt dan gaat Bibi lekker naar binnen.
Ik heb de AB gewoon afgemaakt en nu krijgt ze alleen nog homeopatische korreltjes (opgelost in water) en rescue remedie. En de omeprazole, daar ga ik ook nog even mee door.
Ik zie het weer wat zonniger in nu het beter gaat
Klinkt al beter.
Het is ook deprimerend als het slecht gaat. Je voelt je vaak zo schuldig en wilt helpen maar kan gewoon niet meer doen dan je best! Vreselijk om te zien dat het niet genoeg is om hen beter te laten voelen
Gelukkig is BiBi weer wat vrolijker, dat is het goede nieuws wat we graag horen!
Gelukkig is BiBi weer wat vrolijker, dat is het goede nieuws wat we graag horen!
Fijn dat je het weer wat zonniger in gaat zien met Bibi.
Fijn dat ze weer wat beter gaat !!!
Fijn dat ze weer wat beter gaat !!!
- yvonne
Morgen om 13.00 uur gaan we een bezoekje aan Hanneke brengen, het is voor de controle dus ik ben heel benieuwd.
Duimen jullie?
Duimen jullie?
Dan heeft Hanneke een BiBi dag, want ook ik ben er morgen Ik houd mijn duimen en tenen gekruist voor jullie!
Een Bibi dag
- yvonne
Haha grappig, hoe laat ben je er Stefanie?
Mayke gaat met de hondjes, wie weet zien we elkaar?
Mayke gaat met de hondjes, wie weet zien we elkaar?
Nou, dat wordt een gezellige Frettenvraagbaak forumdag daar bij Hanneke.
Succes voor jullie allemaal en natuurlijk duim ik voor BiBi én voor Bibi ook uiteraard.
Succes voor jullie allemaal en natuurlijk duim ik voor BiBi én voor Bibi ook uiteraard.
Succes vandaag!
Succes!
Succes! De duimen draaien hier hoor
huh heb ik een forumuitje gemist?
Succes vandaag BiBi en Bibi
Succes vandaag BiBi en Bibi
Ik was er om half 10, dus ik loop meestal iedereen mis. Had wel mensen van Snowy en Chip gezien, uit Gouda. Zijn die bekend hier?
Ben benieuwd naar BiBi's uitslagen! Hoop zo op goed nieuws.
Ben benieuwd naar BiBi's uitslagen! Hoop zo op goed nieuws.