Wat zijn de tekenen van schijnzwangerschap?
Wat zijn de tekenen van schijnzwangerschap?
Het is nu 40 dagen nadat Liva haar implantaat heeft gekregen en ik moest van Hanneke dan opletten of ze schijnzwanger zou worden.
Maar wat zijn allemaal de tekenen van schijnzwangerschap?
Ik las al: slepen met spullen of baasjes, nestdrang, baasje overdreven wassen, onrust, eventueel tepeltjes te zien...
Mis ik dan nog iets?
Gelukkig merk ik tot nu toe in elk geval niets vreemds aan Liva.
Maar wat zijn allemaal de tekenen van schijnzwangerschap?
Ik las al: slepen met spullen of baasjes, nestdrang, baasje overdreven wassen, onrust, eventueel tepeltjes te zien...
Mis ik dan nog iets?
Gelukkig merk ik tot nu toe in elk geval niets vreemds aan Liva.
Re: Wat zijn de tekenen van schijnzwangerschap?
Alles wat jij schrijft. Soms nog een opgezette buik, meer slapen, sterk verharen en meer eten.
Ik denk dat als je nu nog niets aan haar gemerkt hebt, het ook niet meer zal gebeuren.
Ik denk dat als je nu nog niets aan haar gemerkt hebt, het ook niet meer zal gebeuren.
Verzameldrang, alsof ze met pups aan de sleep gaan . Bijteriger worden hoort er ook bij. Dat is niet eens persé bij een normale dracht aan de hand, maar bij schijn des te vaker.
Ik denk ook dat je nu geen verschijnselen meer hoeft te verwachten na zo'n tijd.
Nee? O ik had begrepen dat ik vanaf dag 40 moest opletten of ze tekenen ging vertonen van schijnzwangerschap.. Maar misschien heb ik dat dan verkeerd begrepen.. Heb er ook helemaal geen verstand van..
Oh echt? Het lijkt mij eerder dat je dat binnen 40 dagen kunt verwachten. Maar ik heb er ook geen ervaring mee hoor, hier hebben ze nog nooit een implantaat gekregen tegen loopsheid.
Hanneke had juist expliciet gezegd dat ik het in mijn agenda moest zetten en niet moest vergeten....
Ja dat klopt. ALS er sprake is van een reactie op het implantaat zie je die het sterktst rond de 40 dagen...zeg maar rond de uitgerekende tijd voor een drachtig moertje. De meeste verschijnselen beginnen echt al wel wat eerder hoor en aangezien jij iemand bent die veranderingen goed in de gaten heeft, had je al lang wat gemerkt
Ah op die manier!
Nee, merk echt geen vreemde dingen aan haar.. Behalve dat ze vrij regelmatig gaat platliggen, dus heb haar weer op de Metocloral gezet (die had ik afgebouwd op aanraden van Hanneke) en nu is ze weer lekker gek en vrolijk.
Nee, merk echt geen vreemde dingen aan haar.. Behalve dat ze vrij regelmatig gaat platliggen, dus heb haar weer op de Metocloral gezet (die had ik afgebouwd op aanraden van Hanneke) en nu is ze weer lekker gek en vrolijk.
De Metocloral werkt dus goed, fijn !!
Ik heb ook een keer een fretje gehad dat schijnzwanger was, Heintje, dat is al wel weer een tijd geleden.
Ze sleepte alles weg, begon ook ineens met de andere fretten te slepen waar ze toen mee samen zat, aan mijzelf, alles moest worden verzamelt in een hoek, echt nestdrang gedrag.
Ze dacht ook echt dat ze de baas was en liet dat ook merken. Ze sliep ook in dat hoekje met alles wat ze verzamelt had en werd wat kribbig tegen de andere fretjes, dus ik heb ze toen meteen uit elkaar gehaald.
Met wat tabletjes (Galastop) was het wel zo weer over.
Ik heb ook een keer een fretje gehad dat schijnzwanger was, Heintje, dat is al wel weer een tijd geleden.
Ze sleepte alles weg, begon ook ineens met de andere fretten te slepen waar ze toen mee samen zat, aan mijzelf, alles moest worden verzamelt in een hoek, echt nestdrang gedrag.
Ze dacht ook echt dat ze de baas was en liet dat ook merken. Ze sliep ook in dat hoekje met alles wat ze verzamelt had en werd wat kribbig tegen de andere fretjes, dus ik heb ze toen meteen uit elkaar gehaald.
Met wat tabletjes (Galastop) was het wel zo weer over.