Frettendag 2015
- Frettenvraagbaak
Re: Frettendag 2015
Op de Frettendag zullen ook nu weer een paar leuke en bijzondere fretten items worden geveild. Dus heb je nog geen kaartje gekocht doe dat dan snel! En tot 15 september maak je dan ook nog gebruik van de vroegboekkorting.
De opbrengst is bestemd voor stichting Fret & Welzijn.
Hier alvast een paar veilingitems:
De opbrengst is bestemd voor stichting Fret & Welzijn.
Hier alvast een paar veilingitems:
Oeww ik ga voor het Fretten alfabet boek!
Bibi heeft nog geen Fretties set dus die wil ik hebben
Het is een waterbed dus daar zal ze lang plezier aan beleven.
Als ze niet bang is ervoor wel ja, Bibi vind alles wat nieuw is eng en een waterbed is zeker weten nieuw voor haar
Dat wordt dan een hele uitdaging, zo'n bewegend bed.
Misschien veiliger om te beginnen met een bolletjeskussen, heb je die mee op de frettendag? Het liefste in roze
Ja hoor, die neem ik zeker mee in verschillende kleuren (roze).
Komt ook op de boodschappenlijst dan Zal even tegen Bibi zeggen dat ze haar eigen bankrekening mag gaan openen binnenkort.
Elke fret hoort ook een eigen spaarrekening te hebben.
Wel een spaarrekening met de centjes van het baasje zeker? Bibi heeft al een Frettenkliniekspaarrekening, moet er dan een bij maken voor "diva-attributen".
Geef jij haar geen zakgeld dan? En een vergoeding telkens wanneer ze je helpt met schoonmaken en de was opvouwen en alles? Wat een slechte frettenmoeder ben je dan zeg.
Whaaa donder en bliksem hebben ook geen spaarrekening... Ze moeten dan maar een poosje lief doen als ze wat willen hebben
Liva heeft een eigen spaarpot!
(Alleen is die wel leeg op het moment.. )
(Alleen is die wel leeg op het moment.. )
Helpen schoonmaken? Het uitgraven van de planten die ik water aan het geven ben bedoel je? En de was opvouwen, het ervandoor gaan met een broek omdat ze in de broekspijp vast zit? Dat is geen zakgeld waard!
Ze helpt wel veel met dweilen door haar waterbak om te gooien en stoffen van de tafel door haar buik over de tafelpoot heen te wrijven. Misschien daarvoor dan?
Ik moet toch de kwalificaties van een frettenmoeder weer eens op gaan zoeken denk ik. Schijnbaar heb ik wat punten gemist! Al is haar spaargeld wel op na het maken van haar nieuwe hok en moeten kopen van nieuwe buizen denk ik zo. Misschien een GoldCard aanvragen voor haar Is wel nodig met alle spullen die ik eigenlijk wil gaan halen op de frettendag. Vrees dat ik moet gaan schrappen...
Liva moet dan ook maar met haar lieve snoetje in de winkelstraat gaan staan met een bordje en een bakje; doneer voor nieuwe hangmattenset! Kan Bibi ernaast gaan staan met: ik wil ook nieuwe hangmatten en een bolletjeskussen en een speelkleed en een waterbed en...
Ze helpt wel veel met dweilen door haar waterbak om te gooien en stoffen van de tafel door haar buik over de tafelpoot heen te wrijven. Misschien daarvoor dan?
Ik moet toch de kwalificaties van een frettenmoeder weer eens op gaan zoeken denk ik. Schijnbaar heb ik wat punten gemist! Al is haar spaargeld wel op na het maken van haar nieuwe hok en moeten kopen van nieuwe buizen denk ik zo. Misschien een GoldCard aanvragen voor haar Is wel nodig met alle spullen die ik eigenlijk wil gaan halen op de frettendag. Vrees dat ik moet gaan schrappen...
Liva moet dan ook maar met haar lieve snoetje in de winkelstraat gaan staan met een bordje en een bakje; doneer voor nieuwe hangmattenset! Kan Bibi ernaast gaan staan met: ik wil ook nieuwe hangmatten en een bolletjeskussen en een speelkleed en een waterbed en...
Ohhh, wat zijn jullie streng zeg!
Liva kan heel goed helpen met het huishouden! Je hebt er veel langer plezier van.. Snel klaar zijn daarmee is ook niks..
Liva heeft ook een heel lang verlanglijstje voor de Frettendag.. Ze wil o.a. een Flowerpower-slaapset... (Niet meenemen hoor, Marjan!)
Maar ze geeft meer geld uit dan ze verdient.......
(Tja Liva heeft dus laatst een waterbed gekregen en een speelkleed en een bolletjeskussen en en en.... )
Liva heeft ook een heel lang verlanglijstje voor de Frettendag.. Ze wil o.a. een Flowerpower-slaapset... (Niet meenemen hoor, Marjan!)
Maar ze geeft meer geld uit dan ze verdient.......
(Tja Liva heeft dus laatst een waterbed gekregen en een speelkleed en een bolletjeskussen en en en.... )
En als we het dan toch hebben over dingen kopen op de Frettendag..
Vergeet niet om een leuke tas te kopen bij Stichting Fret&Welzijn!
Vergeet niet om een leuke tas te kopen bij Stichting Fret&Welzijn!
Die is leuk... Nu hopen dat mijn contract over 2 weer verlengt wordt zodat ik dan ook genoeg dingen kan halen wat ik/ donder en bliksem wil(len) hebben
Hey die is zeker leuk!