Frettendag 2015
Re: Frettendag 2015
Stefanie ik zal eens kijken wat ik kan doen voor de vraagbaak familie, bestel je dan wel heel veel buizen?
Je kan het gewoon niet laten he?
- Frettenvraagbaak
De lezing van Karen Pedro is inmiddels vol.
Voor de lezing van frettendierenarts Drs. Hanneke Roest hoeft niet aangemeld te worden. Die kan iedere deelnemer gratis volgen!
Voor diegene die nog twijfelen om deze fantastische dag mee te maken, hou er rekening mee dat de vroegboek korting loopt tot 15 september.
Voor de lezing van frettendierenarts Drs. Hanneke Roest hoeft niet aangemeld te worden. Die kan iedere deelnemer gratis volgen!
Voor diegene die nog twijfelen om deze fantastische dag mee te maken, hou er rekening mee dat de vroegboek korting loopt tot 15 september.
Dan maken we er een GroupOrder van Doen we in onze cosplay en doll-community ook altijd. Dan krijg je kortingen en gedeelde verzendkosten enzo, met dan een centraal ophaalpunt, dat maken we dan dus de Frettendag. Ik zie het wel zitten.Minka schreef:Stefanie ik zal eens kijken wat ik kan doen voor de vraagbaak familie, bestel je dan wel heel veel buizen?
Ja ik twijfel nog hoor... Zou het wel leuk zijn??Frettenvraagbaak schreef: Voor diegene die nog twijfelen
Denk dat er niets aan is......
Let op mensen, alleen vandaag en morgen geldt nog de vroegboek korting! Dus heb je nog geen toegangskaartje, koop die dan snel!
- Frettenvraagbaak
Miriam Davidi is de 25 ste inschrijver en mag op de frettendag bij de stand van Fretties een slaapzak ophalen.
Gefeliciteerd Miriam!
Gefeliciteerd Miriam!
Gefeliciteerd!
Lucky Miriam!
te vroeg ingeschreven .
Kaart is besteld!
Oeh, net op tijd! En gezellig dat je er ook bent.
- Frettenvraagbaak
De Frettenvraagbaak komt ook dit jaar weer op de frettendag met een eigen unieke lijn aan armbandjes en shirts. Een kleine greep uit het assortiment zie je hier onder. Wil je ook zo'n gaaf shirt of stoere armband, kom dan op 25 oktober naar het Partycentrum Het Dak in Leerdam!
Die WTF is briljant!
Ja he, dit exemplaar heb ik mijzelf al toe geëigend, vind hem helemaal fantastisch!
Die WTF vind ik ook geweldig
Haha, ik zou zelf voor een onderschrift als deze gaan: 'What the F.... Ferret!'
Maar dat is dus het leuke, dat kan!
Maar dat is dus het leuke, dat kan!
Ja hoor, elke tekst is mogelijk ! Maar er komen nog meer teksten aan dus wordt vervolgd !