Lenn, Eller, Mhysa, Patou, Koda, Fé en Raisin
Re: Lenn, Eller, Mhysa en Patou
Mooie frutzels hoor! Als ik Lenn en Eller zie dan komen bij mij herinneringen naar boven...
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Mooie foto's van mooie fretten!!
Zeker mooie foto's zeg!
Thnx! Ik ben er ook enorm blij mee
Wat een schitterende dikke vacht heeft Eller (lijkt in ieder geval zo op de foto's) Sneu dat ze allemaal op Patou na toch iets, of meer dan iets mankeren. Je gaat toch het liefste naar huis met allemaal een groen licht zoals Patou natuurlijk. Wel schitterende foto's van allemaal.
Mja, vrees dat ik dan niet naar Hanneke moet gaan :twisted: . Van Eller en Mhysa weet ik het al sinds ik als pup al bij haar kwam en Lenn... dat hebben sommige prooietende pupjes in een nest ook al . Krijg je met rauwvoeding, dus dat zie ik ook als groen licht stiekem want daar kies ik bewust voor. Hoewel Mhysa ook nog meevalt... die heeft nooit medisch wat gemarkeerd maar wat stressissues die ze opkropt. Tot uiting komen die niet snel. De enige met zwaktepunten vind ik Eller, dus die zie ik niet als groen licht. Maar dat wist ik sinds hij als pup al op de medicatie zat . Weinig aan te doen helaas. En hij zit prachtig in zijn vacht inderdaad! Lang leve het implantaat
Mhysa haar preventieve synulox kuur is teneinde en ze zal wrs volgende maand al haar implantaat krijgen, dus wie weet wil Hanneke dan even dubbelchecken of alles rustiger is. Uit haar bloed kwam verder niets bijzonders, maar ze had wat stress op de maag.
Eller:
Mhysa:
Eller:
Mhysa:
Wat een leuke foto's!
Eller is een beetje gaar geloof ik
Lekkere koppies hoor.
Ja ze hadden net hun ochtendronde erop zitten
Lekkere snoetjes hoor
Lieve koppies
Terug van een weekend weg en mijn mama heeft weer top voor mijn liefjes gezorgd! Ik heb de gemist dit keer zeg! Dat is al járen niet voorgekomen. Beetje emotionele bui geloof ik door de vrouwelijke aankomende toestanden... Wat kan dat een verschil maken. Ik was dolblij ze weer lekker in mijn armen te hebben en iedereen heeft een dikke kus gekregen, vooral Eller nog 2 extra, gewoon, omdat je hem zo lekker kunt plagen met kusjes
Ik bereid me intussen langzaam voor op het implantaat van Mhysa, maar moet nog steeds Hanneke bellen of ze die bewuste datum kan. Ik hoop het, dan kan ik een afspraak ermee combineren. Ik vind het ook spannend of de medicatie goed heeft aangeslagen of het nog hetzelfde is.
Ik bereid me intussen langzaam voor op het implantaat van Mhysa, maar moet nog steeds Hanneke bellen of ze die bewuste datum kan. Ik hoop het, dan kan ik een afspraak ermee combineren. Ik vind het ook spannend of de medicatie goed heeft aangeslagen of het nog hetzelfde is.
Ben benieuwd of de medicatie goed heeft aangeslagen.
Merk je zelf geen verbetering dan?
Nee niet echt. Maar dat is ook vrij lastig als er niets mis was. Was puur een preventieve kuur. Ik merk wel dat haar haartjes op haar keel weer mooi terug zijn, dat vind ik wel erg fijn. Uit de bloedtest kwam namelijk ook niets. Hanneke voelt het alleen met doorvoelen. Dat kan ik zelf helaas niet.
Dat zijn er ook maar heel weinig.
Nou precies. Mag wel even meelopen zoals de stagaire uit Amerika laatst en dagelijks tig fretjes doorvoelen met Hanneke op de achtergrond. Vrees dat dat een verre droom zal blijven .
Volgende week vrijdag de 16e mag ze naar Hanneke voor haar implantaat + weer doorvoelen. Spannend!
Volgende week vrijdag de 16e mag ze naar Hanneke voor haar implantaat + weer doorvoelen. Spannend!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Leuke foto's, Eller is cool!