Frettendag 2015
Re: Frettendag 2015
Dat had ik ook.
Het is een supermooi schilderij.
Deze fret is gewoon net als mijn Bibi; een met een scheve staart Hangt inderdaad aan de andere kant van de boomstam, haha! Het was mij niet eens opgevallen, hoe slecht... Het was mij juist weer opgekomen; waar zijn de achterpoten?! Helemaal weg onder de winterspekjes denk ikMinka schreef:Het schilderij is echt prachtig. Toen ik de eerste keer het schilderij zag, dacht ik waar is de staart, maar ja de staart hangt aan de andere kant van de boomstam.
- Frettenvraagbaak
Ook dit jaar zijn er op de frettendag weer gele buizen te koop. Je kunt er leuke buizenstelsels van maken voor je fret.
De stukken buis worden verkocht per 2 meter en kosten slechts € 10,00!
Ook speciaal aangeschaft voor de frettendag zijn deze uitgeholde boomstammen. Per stuk kosten deze € 29,95 en ze zijn succes verzekerd.
LET OP! Voor beiden geldt OP=OP!
Van beide speelobjecten is maar een beperkte voorraad aangeschaft voor verkoop on de frettendag en alleen wanneer er onverhoopt een aantal niet verkocht worden, zijn deze na de frettendag nog te koop via stichting Fret & Welzijn.
Dus voorkom dat je je fret(ten) moet teleur stellen en kom ook gezellig naar Leerdam!
De stukken buis worden verkocht per 2 meter en kosten slechts € 10,00!
Ook speciaal aangeschaft voor de frettendag zijn deze uitgeholde boomstammen. Per stuk kosten deze € 29,95 en ze zijn succes verzekerd.
LET OP! Voor beiden geldt OP=OP!
Van beide speelobjecten is maar een beperkte voorraad aangeschaft voor verkoop on de frettendag en alleen wanneer er onverhoopt een aantal niet verkocht worden, zijn deze na de frettendag nog te koop via stichting Fret & Welzijn.
Dus voorkom dat je je fret(ten) moet teleur stellen en kom ook gezellig naar Leerdam!
Boomstam... *hebberige handjes* Waar ga ik die zooi allemaal laten?! Buizen en boomstammen... Bibi heeft meer troep dan ik, en dat zegt een hoop!
Whaha ik heb hier het zelfde
Ik moet sowieso een fretten shirt voor mijn zus meenemen en een buis voor Jessie. Voor de rest zien we wel met wat we naar huis gaan
Ow en mijn paps heeft jullie alweer vergeven om weer de frettendag op zijn verjaardag te plannen (net zoals vorig jaar)
Ik moet sowieso een fretten shirt voor mijn zus meenemen en een buis voor Jessie. Voor de rest zien we wel met wat we naar huis gaan
Ow en mijn paps heeft jullie alweer vergeven om weer de frettendag op zijn verjaardag te plannen (net zoals vorig jaar)
Oh echt? neem je hem toch gezellig mee?Nadine schreef:Ow en mijn paps heeft jullie alweer vergeven om weer de frettendag op zijn verjaardag te plannen (net zoals vorig jaar)
Haha het lijkt me zo grappig als Kick en Marjan tegen elkaar gaan opbieden voor het schilderij
*is terug aan het lezen*
Ik ga denk ik ook maar eens mijn kasten opruimen en dubbele frettendingen bij elkaar stoppen (als ik die heb). Die zijn dan beter af op een veiling
*is terug aan het lezen*
Ik ga denk ik ook maar eens mijn kasten opruimen en dubbele frettendingen bij elkaar stoppen (als ik die heb). Die zijn dan beter af op een veiling
Er komt een leukere optie voor gebruikte spullen Birgit, binnenkort meer daarover.
En we moeten goed afpreken Mar wie gaat bieden
- Frettenvraagbaak
Bring and Buy
Op de frettendag zal een zogenaamde “Bring and Buy” stand staan waar je eigen (tweedehands) frettenspullen te koop kunt aanbieden. Deze spullen moeten wel schoon en heel zijn.
Op jouw product komt je naam te staan en de prijs die je ervoor wilt hebben. Na verkoop krijg je het bedrag uitgekeerd. Op deze manier kun je misschien wel je toegangsbedrag terug verdienen!
Dus heb je spullen waar jij of je fret op zijn uit gekeken, neem ze mee!
Hou er rekening mee dat wanneer de spullen niet worden verkocht, je deze zelf weer mee terug dient te nemen.
Enige voorbeelden van wat er zoal te koop kan en zal worden aangeboden:
Op de frettendag zal een zogenaamde “Bring and Buy” stand staan waar je eigen (tweedehands) frettenspullen te koop kunt aanbieden. Deze spullen moeten wel schoon en heel zijn.
Op jouw product komt je naam te staan en de prijs die je ervoor wilt hebben. Na verkoop krijg je het bedrag uitgekeerd. Op deze manier kun je misschien wel je toegangsbedrag terug verdienen!
Dus heb je spullen waar jij of je fret op zijn uit gekeken, neem ze mee!
Hou er rekening mee dat wanneer de spullen niet worden verkocht, je deze zelf weer mee terug dient te nemen.
Enige voorbeelden van wat er zoal te koop kan en zal worden aangeboden:
Leuk, leuk, leuk....
Super leuk!
Ik zie sowieso al 2 dingen op je foto waar ik nog naar opzoek was
Ik zie sowieso al 2 dingen op je foto waar ik nog naar opzoek was
Kijk, dat komt mooi uit!
Hé hé afblijven Nadine! Die zijn van mij...
Niet vechten dames!
Oké oké, ik heb toch geen geld....
Die buis is van MIJ! Dat jullie het allemaal maar alvast weten
Er zal een zeker persoon vanaf seconde 1 aan die tafel staan voor die buis.
Er zal een zeker persoon vanaf seconde 1 aan die tafel staan voor die buis.
*Bereid zich voor om als eerste naar binnen te gaan en die buis te kidnappen*
Jullie bedoelen toch niet de doorzichtige buis hé. :twisted: Vanuit het standpunt van de fret totaal geen veilige haven buis. In de doorzichtige buis zijn de fretten zichtbaar en dat weten ze. Leg een gele buis naast een doorzichtige buis en waar gaan ze naar toe denken jullie?